B.S.E Toon - Psynergy vol. 1 (psy)

10 posts, 1 page, 1,647 views

Funktion

Posts: 1,720

#1 • • Edited Funktion over 9000
Elikäs,tuosta teostojupakasta huolimatta tänään aamupäivällä soittelin tälläisen rykäisyn nauhalle.. Jos teosto haluaa mua tästä rankaista, siitä vaan..

56min psykevedätystä. Ja mediahan on luonnollisesti vinyyli.

Ensimmäisessä biisissä kuuluu muutamia rasahduksia, ei johdu meikäläisestä, levyssä oli naarmuja jo psyshopista tullessa.. *kivatsulle* Varsinkin toiseen biisiin vaihtuessa kuuluu epämielyttävä rasahdus.. Sitten yhdessä miksauksessa toisen raidan volume on "hieman" kovemmalla ( *blush* joo oma moka) mutta en jaksanut sen takia aloittaa nauhoitusta alusta koska muutenkin setti on soiteltu ihan fiilispohjalta..

Setti omasta mielestäni kuuluu kategoriaan "se energisempi psyke" josta myöskin setin nimi..

Palautetta otetaan mielellään vastaan!! *joo*

Tracklist:

1. Time lock - Metrotek
2. Xerox&Illumination - Tribal Metal
3. Dino Psaras - Thank You For Calling
4. Sharigrama - Didge Daz
5. Quadra - Dust Kickers
6. GMS - Tudo Mundo
7. Dizzy Mind - Back Up
8. Xerox&Illumination - Alech'O
9. Astrix - Closer To Heaven
10. A.X.L - Dr. LSD

http://www.apinamix.net/downloadMix/?id=34837

Niin joo! Ja apinamix ei ota muita kun OGGeja joten koittakaa kestää.. *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

e3m3li

Posts: 164

#2 • • e3m3li
Kylläpä se aika menevää matskua oli, upposi kyl minuun varsinki tuo a.x.l - dr. lsd on kyl mun iha lemppari ralleja.
Miksauksesta eipä mitään pahaa sanottavaa ihan muukiinmenevää*nauru*
Taitaa olla teikäläisellä tuo sama vika tuossa time lock:n vinyylissä, itselläni myös aika ikäviä rapsahduksi.
kvensse

Posts: 12

#3 • • kvensse vilsu
meikäläiseen uppos kans iha kympillä *slurps*
just tällästä kivaa menevää ja "energistä" niiku tykkäsit sanoo
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#4 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
hienoa kun joku soittaa vielä psykeäkin vinyyliltä,
mutta ei kyllä ihan uppoa muhun toi tracklisti.

--
dasinoaisnvs

Funktion

Posts: 1,720

#5 • • Funktion over 9000
Kiitos ja kumarrus... *joo*

Ja vinyyleistä en luovu... *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#6 • • Funktion over 9000



Mä sanoin ihan samaa viel vuosi sitten mutta kuinkas sitten kävikään.

Vaikka vinyyli onkin THE formaatti niin kaikkea psykeä ei mustalla kiekolla saa, sinänsä sääli.



Juu oon tietoinen kyllä asiasta.. CD soittimet pitää lisäks vielä hommata kunnolliset.. Mutta vinyyleistä en ikinä luovu...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

drS

Posts: 1,939

#7 • • drS
hmm, ensimmäinen mikä iski korvaan oli varsin nopea tempo joka kyllä laskee mun pisteitä ko. setille... vaihdot olivat ihan ok-tasoa, mutta mikäs tuo ihme volumen nouseminen/laskeminen on joka ilmenee varsinkin breikkien jälkeen? onko nauhottimeen jäänyt joku avls tai vastaava päälle?

ei ihan sitä mulle rakkainta psykee ollu tässä, mutta esim. dust kickers oli kyllä älyttömän kova raita! *piis*
Funktion

Posts: 1,720

#8 • • Funktion over 9000

drS, 5.4.2005 13:42:
hmm, ensimmäinen mikä iski korvaan oli varsin nopea tempo joka kyllä laskee mun pisteitä ko. setille... vaihdot olivat ihan ok-tasoa, mutta mikäs tuo ihme volumen nouseminen/laskeminen on joka ilmenee varsinkin breikkien jälkeen? onko nauhottimeen jäänyt joku avls tai vastaava päälle?

ei ihan sitä mulle rakkainta psykee ollu tässä, mutta esim. dust kickers oli kyllä älyttömän kova raita! *piis*



Se volumen lasku/nousu johtuu toistaiseks vielä tuntemattomasta syystä.. Olen tietoinen asiasta, onneks ei ton pahemmin kuitenkaan... Ja tempo nousi kyllä vähän liian korkeelle, tiedän, iski ehkä pienimuotoinen "vauhtisokeus"... *hih*

Kiitos kaunis kommentista... *joo*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Sirppu

Posts: 685

#10 • • Sirppu
ja mie rähmäkäpälä en saa ees kuunneltua tuota ku en saa ladattua ees ko aukee sivukaa*ding*