HALLMARK // RAINBOW 23.4.2005 @ Helsinki

69 posts, 4 pages, 11,271 views

Sparkling

Posts: 740

#61 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Oli semmosta kivaa perushalluu, mut toisaalt jäi fiilis vähä latteeks.. Loppu rahatki kesken, mut iha hyvä vaan ku muuten ois ollu viel isompi kaenni o_X Oli kiva nähä paljon tuttuja, kaikille *hali*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

remotion

Posts: 5,283

#62 • • Edited remotion nostatus guru
GYLLENBÖÖGELIT ja BAAGELIT SENTÄÄN!!!

GaLaXiT RäJäHtÄä, kIxU MaAhAn LäJäHtÄä!!!
*aplodit*

No joo, kaikki setit olivat erinomaisia joten siitä lattailta ei tosiaan päässyt pois muuta kuin tankkaamaan välillä.
Kiitos kans mun seuralaisille jotka on ehkä maailman päräyttävimmän näkösiä kissoja jane heebot joihin tutustuin oli kans yhtä mukavia kuin olen klubbarista lukemani perusteella kuvitellutkin. Kiitos kaikille, itellä oli niin älytön smaili vielä päällä et kotona oli pakko miksailla 2 tuntia kiksua ja meninkin nukkumaan vasta 6 aikoihin, SUHT väsyneenä...

Tyeicha, 24.4.2005 11:50:
oli kyllä kivaa - tanssilattiallakin oli ihmeen hyvin tilaa tällä kertaa. *jiihaa*

mä haisin niin pahalle siinä vieressä et kaikki karttoi...*blush*

Kuvia täältä kiitos!*possu**pelle*
Avatar
#63 • • Hoitsu Guest
Hyvät pippalot oli! Oli kiva nähdä tuttujakin, tosin sori *igor*mulla oli ihan hitsinmoinen jumitus päällä eikä bilettämisestäkään tahtonut tulla mitään vaikka musa oli kyl mahtavaa*aplodit*
Seuraavia Halluja odotellessa*plur*
Kipatsu

Posts: 96

#64 • • Kipatsu Team Vink Vink

YuuricaZ, 24.4.2005 21:53:
Oli kyllä mugawa ilta...vaik olin aikas naamat (syyttäkäämme ilmasenviinanbileitä)*känni*

joop, voe hemmetti! Uskomatonta, mut ainakin mun mielestä etkot oli kyllä megasti paremmat kuin itse hipat!!!

--
Paras keino päästä yhden miehen yli, on hankkiutua toisen alle..

-crystal-

Posts: 736

#65 • • -crystal-
kivaahan oli ja en tiedä kumpi niistä pojista oli kimi ja uke mut toisen niskaliike oli aika nätti,olikohan yhtään jumissa sen jälkeen*iihhih*
innae

Posts: 1,377

#67 • • innae PaskaJätkä
Oli ihan hauskaa.
Tulin käymään duunin jälkeen niin hehkeänä.
Vitutti vain niin paljon, että lähdin ajoissa pois.
Ja kiitoksia niille naisille jotka hyppivät korkokengillään katsomatta yhtään (sattui aika ikävästi).

--
PaskaJätkä

serotonot

Posts: 3,137

#69 • • serotonot Paul Easy

kimik, 29.4.2005 07:31:
---
-crystal-, 26.4.2005 19:52:
kivaahan oli ja en tiedä kumpi niistä pojista oli kimi ja uke mut toisen niskaliike oli aika nätti,olikohan yhtään jumissa sen jälkeen*iihhih*

---


11vuoden reenamisen jälkeen ei tunnu missään :)


:D