...Urjala...The March - Level Three (awake again)...132bpm melodic(?) trance...

5 posts, 1 page, 1,422 views

Urjala

Posts: 134

#1 • • Urjala vauhko
Suora jatkumo kahteen aikaisempaa The March -kappaleeseen, tällä kertaa siis vielä paksumpaa leadisaundia (5 kpl Pro53:ia, ryähähä) tiedossa ja suoraviivaista junkutusta ja pauketta. Luultavasti kaikista ns. normaalein ranssepläjäys mitä olen tehnyt, muutamalla erikoisemmalla äänellä höystettynä. No, tanssimaan siitä.

Kuulisin mielelläni mielipiteitä varsinkin miksauksesta, oli vähän outo meininki taas :/

Ja kiitokset etukäteen kaikille jotka kuuntelevat.



Hi-Fi -stream

Mp3



Kaikki ne mitä on l. sivut


Ja pieni kansitaidostelu:
Damien

Posts: 2,882

#2 • • Damien [tr3ox]
Vähän tälläinen jamittelu sessio kävi mielessä, mis vaan alotetaan ja kattellaan mihin se vie. Tästä oli biisinä vähän vaikeempi saada kiinni, koska muoto kappeleella oli tämä mallia jana. Kompitus paistoi mun mieleen vähän liian paljon biisin läpi ja saundit ei mielestäni sopinu tän biisin maailmaan. Pikkasen ehkä jotain rumpusooloja sopis viljellä sopiviin mestoihin ja esim. loppupäässä lähtee hajottaa tota Proviiskolmosten satsia, pikkasen erotella näkymiä, näyttää mistä saundit tulee ja vetää taas paketti kasaan loppua odotellessa. u know?
Jammailis oikeen kunnolla, et ihan ku joku hakkais Casiostaan koko ajan sitä filli nappia ja matsku vaan soljuis eteenpäin, vain kulminoituakseen lopetukseen.
Urjala

Posts: 134

#3 • • Urjala vauhko

Damien:
Vähän tälläinen jamittelu sessio kävi mielessä, mis vaan alotetaan ja kattellaan mihin se vie. Tästä oli biisinä vähän vaikeempi saada kiinni, koska muoto kappeleella oli tämä mallia jana. Kompitus paistoi mun mieleen vähän liian paljon biisin läpi ja saundit ei mielestäni sopinu tän biisin maailmaan.



Juu tässä on alunperin ollut ideana tehdä vähän kompaktimpi esitelmä kuin yleensä väkäilen vähän hitaammalla kehitelmäpohjalla. Eli siis suoraan asiaan ja pysytään siellä on ollut lähtökohta, siitä janamaisuus. Ja saundeista on sitten meikäläisen paha sanoa muuta kuin että kyllä ne minun mielestäni tähän sopii :) ikävä jos ei miellyttänyt tosin... mitkä saundit siinä sitten noin yksityiskohtaisemmin kimpaannutti?


Pikkasen ehkä jotain rumpusooloja sopis viljellä sopiviin mestoihin ja esim. loppupäässä lähtee hajottaa tota Proviiskolmosten satsia, pikkasen erotella näkymiä, näyttää mistä saundit tulee ja vetää taas paketti kasaan loppua odotellessa. u know?
Jammailis oikeen kunnolla, et ihan ku joku hakkais Casiostaan koko ajan sitä filli nappia ja matsku vaan soljuis eteenpäin, vain kulminoituakseen lopetukseen.



Niin, jos siis tarkoitat tällä jotain filtteriajelua ja enemmän breikkejä loppua kohden niin tuonkaltainen versio on kyllä jo aluillaan. Lähinnä tässä oli kyse yrittää kerrankin tehdä ns. standarditason tanssimusiikkia. Ja tästä syystä pitänee kehitelläkin eteenpäin tätä, joten kiitos kommentista.
Damien

Posts: 2,882

#4 • • Damien [tr3ox]

Urjala:
kyllä ne minun mielestäni tähän sopii :) ikävä jos ei miellyttänyt tosin... mitkä saundit siinä sitten noin yksityiskohtaisemmin kimpaannutti?



Meinasin virveliä haitsuja jne. En siis kokonaisuudessaan biisin saundeja, pelkät komppisaundit vähän pisti korvaan.
Urjala

Posts: 134

#5 • • Urjala vauhko
Joo tosiaan virveli(t) jäi vähän kuulumattomiksi tuossa, olet oikeassa. Ja pääavohaikkasaundiin laitoin ihan kokeilun vuoksi sellaista stereolevitintä joka tosiaan tuntui omaan korvaankin aika kummalliselta, tosin olen siihen jo tottunut. Rumpuosaston yleissaundihan on eräällä tavalla aika hikinen ja möyheä, pitää testailla erilaisia tummuus/kirkkaus-asetelmia...