Mitä Odotat?

1,894 posts, 95 pages, 603,750 views

pirpeli

Posts: 5,533

#462 • • pirpeli

domi, 3.2.2007 22:31:
Yhteenmuuttoa kuun lopussa.



Oiku söpöööööö*plur*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Strobocop

Posts: 161

#463 • • Strobocop Skenepoliisi
Että pääsee Hollantiin ottamaan nappia.*pihkassa*

--
Three strikes and you are out!

Tarsu

Posts: 2,449

#464 • • Tarsu

Strobocop, 4.2.2007 17:46:
Että pääsee Hollantiin ottamaan nappia.*pihkassa*


:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

larzizi

Posts: 1,661

#465 • • larzizi
Viikonloppua. Vihdoin on jo alkuviikosta suurin osa viikonlopun ohjelmasta tiedossa ja aivan mahtavalta kuulostaa *hihu* Pari kauempana asuvaa kaveria tulee tänne; toisen kanssa pitäisi mennä perjantaina teatteriin ja toisen kanssa perjantai illalla vähän pulkkamäkeä, kaakaota, minttuviinaa, saunaa, saunajuotavaa ja kivaa oleilua. Ja mahdollisuuksien mukaan myös vähän enemmän sitä "sauna"juotavaa *tirsk* Lauantaina shoppailemaan toisen kaverin kanssa ja illalla luultavasti yhden kaverin luo viettämään iltaa *hihu*

Siihen ainakin loppuu mun kahden viikon tipattomuus ;P

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#466 • • asdf
Kokeiden ja kirjotusten loppumista.
Funktion

Posts: 1,720

#467 • • Funktion over 9000
Ah zeh cliche..

Mutta odotan kesää..

Mä olen niin täydellisen kesäihminen etten voi yksinkertaisesti sietää tuota kylmää tuiskua... räyh.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Janisa

Posts: 2,226

#468 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Sita etta taa %^&*%#$%*()^#$@!$^ nuha loppuis! Niih!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Tiia

Posts: 352

#469 • • Tiia
Että yks Keke heräis jo ja soittais *igor*
Fresia

Posts: 764

#470 • • Fresia vähän outo
Vaihtoasioiden selviämistä, pääsis kunnolla suunnittelemaan ensi vuotta *joo* *hihu*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Viltsu

Posts: 2,010

#471 • • Viltsu noname
..in couple of seconds THE liftupp offered by: Evolution - Phoenix

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Occu

Posts: 2,528

#472 • • Occu
laskuja!

--
..::MOI::..

Aune-mummo

Posts: 543

#473 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Ens viikon lauantaita.
SuperSalmiak

Posts: 95

#474 • • SuperSalmiak
että saan opinnäyteyöni päätökseen ja et pääsen kiinni työrutiiniin. Että itsetuntoni kohenisi ja että pääsisin päätökseen elämää suuremmista epävarmuuksista elämässäni.
Nee-Chee

Posts: 244

#475 • • Nee-Chee

SuperSalmiak, 18.2.2007 14:16:
että saan opinnäyteyöni päätökseen ja et pääsen kiinni työrutiiniin. Että itsetuntoni kohenisi ja että pääsisin päätökseen elämää suuremmista epävarmuuksista elämässäni.



Olisi se vaan tosi hienoa saada tänä keväänä ksikki kurssit suoritettua ja sitten pääsisi käsiksi tuohon päättötyöhön ja työharjoitteluun. Toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan ja saan minäkin koulun loppuun.

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

RainChild

Posts: 909

#476 • • RainChild
Et asiat selvii *uuh*

--
Rainchild is back home

vivesteri

Posts: 309

#477 • • vivesteri karmea mörkö
Viikko aikaa yhteenmuuttoon *plur*
Foxmagon

Posts: 1,329

#478 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Maailmanloppua.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

verro

Posts: 35

#480 • • verro
Haaa enää 8 yötä ja sitten kohti aurinkoa, lämpöä ja Bangkokia!
*iloinen*