Piilareista...

20 posts, 1 page, 7,561 views

Trixie

Posts: 1,342

#1 • • Trixie
Mahtaakohan kukaan tietää et mistä vois saada hieman niitä erikoisempia piilareita (siis ilman vahvuuksia)? Optikko liikkeist oon kyselle mut niis on yleensä normaalit värilliset sekä sit muutamat erikoiset.
Elikkäs jos joku viitsis hieman vinkkei antaa et mist kandeis ettii, niin hän saakoon kauniin kiitoksen*hymy*

--
face your fears and live your dreams

Avatar
#3 • • astaroth Guest

Trixie:
Mahtaakohan kukaan tietää et mistä vois saada hieman niitä erikoisempia piilareita (siis ilman vahvuuksia)? Optikko liikkeist oon kyselle mut niis on yleensä normaalit värilliset sekä sit muutamat erikoiset.
Elikkäs jos joku viitsis hieman vinkkei antaa et mist kandeis ettii, niin hän saakoon kauniin kiitoksen*hymy*


Tietääkseni optikoiden kautta hankitut piilarit ovat törkeän kalliita.

Esimerkiksi Mossosta noita saa 80e/pari, ja kestävät puoli vuotta.
Trixie

Posts: 1,342

#4 • • Trixie

Astaroth:
---
Trixie:
---

Tietääkseni optikoiden kautta hankitut piilarit ovat törkeän kalliita.

Esimerkiksi Mossosta noita saa 80e/pari, ja kestävät puoli vuotta.



Ite hommasin joskus viime vapux punaiset ja ihan suht ok hinta 40, tosin optikko on vanha tuttu ni se hieman jeesas, mut täytyy mennä mosson sivuille, Kiitos vinkistä*hymy*

--
face your fears and live your dreams

Avatar
#5 • • astaroth Guest

Trixie:
Ite hommasin joskus viime vapux punaiset ja ihan suht ok hinta 40, tosin optikko on vanha tuttu ni se hieman jeesas, mut täytyy mennä mosson sivuille, Kiitos vinkistä*hymy*


Eipä kestä. Sen verran vaan, että kauanko kyseisiä piilareita pystyit käyttämään?
Trixie

Posts: 1,342

#6 • • Trixie

Astaroth:
---
Trixie:


Eipä kestä. Sen verran vaan, että kauanko kyseisiä piilareita pystyit käyttämään?



No edelleen olen käyttäny silloin tällöin bileis ja hyvin toiminu*joo* Välil vaan vaihtanu nesteet ja hyvin pitäny ni ei ongelmia*hymy*

--
face your fears and live your dreams

Kon-tiki

Posts: 1,936

#7 • • Kon-tiki The Unsinkable
Näin eilen just Asematunnelin teinix-kaupan ikkunassa kyltin, joka mainosti värillisiä piilareita 26¬, myös vahvuuksilla. Piru kun en muista kaupan nimee... Mutta se on heti niiden Spirit Storesta ja Tiimarista lähtevien portaiden alapäässä, vastapäätä jotain kaikki yhdellä eurolla -kauppaa.
Vexe

Posts: 1,016

#8 • • Vexe
Ensimmäisiä piilolinssejä hankittaessa asiakas tarvitsee optikon sovitustodistuksen(vanhentuu ajan myötä ja todistus tarvitsee uusia), jotta piilolinssien myyjä saa myydä asiakkaalle piilolinssit. Näin lukee laissa. Harva myyjä kuitenkaan kyselee mitään, jolloin jos piilolinssit aiheuttavat jonkinlaisen reaktion, niin myyjä on täysin vastuussa. Suosittelen käymään optikolla.

En pidä näiden kovasti mainostettujen Wild Eyes linssien hintaa edes pahana, kun ne maksavat sovituksen kanssa 48e/pari. Varmasti turvalliset ensimmäisiksi linsseiksi. Kannattaa myös olla varuillaan noiden käyttöikien kanssa. Netissä on kauppoja jotka myyvät 6kk tai 12kk linssejä, joita suomalaiset optikot lupaavat vain kuukauden käyttöön.
Smorb

Posts: 193

#9 • • Smorb

Kon-tiki:
Näin eilen just Asematunnelin teinix-kaupan ikkunassa kyltin, joka mainosti värillisiä piilareita 26¬, myös vahvuuksilla. Piru kun en muista kaupan nimee... Mutta se on heti niiden Spirit Storesta ja Tiimarista lähtevien portaiden alapäässä, vastapäätä jotain kaikki yhdellä eurolla -kauppaa.





Cyber shop on kaupan nimi ite oon ostanu sieltä piilarit ja on toiminu ihan hyvin...ei valittamista!! *hymy*
TrixAreForKids

Posts: 42

#10 • • TrixAreForKids

Ita:
http://www.9mmsfx.com/ uberhienoja mut uberkalliita



Ihan sairaan hienoja!!! Onkos muuten totta, että nää kuviolinssit on suomalainen keksintö? Jotain semmosta oon joskus kuullut... *hymy*

--
maybe yes, maybe no. Questions?no questions

Avatar
#11 • • x Guest
olipas karmeita linsseja *iloinen*

anyways, varsinkin jos kayttaa vahan harvemmin piilareitaan niin salitytysneste kannattaa vaihdella kerran viikossa ja lisaks kayttaa proteiininpoistotabletteja varsinkin noihin pitkakestoisiin. linssit ei mitenkaan yhtakkia "lakkaa toimimasta" vaan niihin keraantyy bakteereita, jotka voi aiheuttaa vakaviakin silmavaurioita. ja silmalaakarilla pitaisi myos kayda vahintaan 2 vuoden valein tarkistamassa, ettei mitaan muutoksia silmassa ja sen verisuonissa ole tapahtunut.
tomppi

Posts: 1,600

#12 • • tomppi thzombie ™
Lensway

Wild Eyes 2 Go

Wild Eyes 2 Go on juhlalinssi, jota saa vain yhdellä koolla, ilman vahvuuksia ja 4 eri motiivilla. Suosittelemme, että käyt kokeilemassa linssiä optikollasi, jotta voit olla varma linssin sopivuudesta ja lopputulos on haluttu. Linssi on tarkoitettu peittämään oman luonnollisen silmänvärin riippumatta minkä väriset silmäsi ovat.

Wild Eyes 2 Go on kuukausilinssi, joka otetaan pois iltaisin ja puhdistetaan ennen seuraavan päivän käyttöä. Kuukauden käytön jälkeen linssi heitetään pois ja korvataan uudella linssillä.
Huomioi, että väritulosta emme voi taata, koska se on täysin riippuvainen omasta silmänväristäsi.

Merkki Wild Eyes 2 Go
Valmistaja CIBA Vision
Vahvuus (PWR/SPH) NaN
Kaarevuus(BC/säde) 8.6
Halkaisija 14.5
Pakatut 2 linssiä/laatikko
Materiaali Phemfilcon A
Nestepitoisuus 55%
Käyttöaika 1 kuukausi
Värit:

524251.gif

Hinta: 55 / laatikko

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Trixie

Posts: 1,342

#13 • • Trixie
Juuh siis tuollaiset RED HOTit mulla on ja hyvin toimii edelleen vaik ostost onki koht vuos mut käyttäny oon vaan muutaman kerran ja viimex UV:na*hymy*

--
face your fears and live your dreams

koo

Posts: 379

#14 • • koo
Ois just ihanaa laittaa joskus tollaset oudot piilarit, mutta lääkäri on kieltänyt. *nyyh* Liian kuivat silmät mukamas. En viitsi riskeeraa, joten haaveeksi jää... *huokaus*

--
Backstagella on paratiisi.

Tanjiz

Posts: 370

#15 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Tahtoo ihanat vihreät*hihu*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

toma

Posts: 2,009

#17 • • toma Tototoototo

Tanjiz, 8.8.2005 21:44:
Tahtoo ihanat vihreät*hihu*


Sain moiset kuukausi sitten ja voin kyllä suositella :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Jutu

Posts: 3,054

#18 • • Jutu Blondi
Olis kiva saada erikoisemmat piilarit vahvuuksilla, mutta epäilen etten saa. Oon niin sokee lepakko, että tavallisetkin piilarit on hieman huonot koska ne ei korjaa hajataittoo. Voisi tietysti ostaa ilman vahvuuksia olevat piilarit ja käyttää niiden kanssa laseja, mutta ne vois olla vähän pölhön näköiset.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Näitähän kuviopiilareita on nykyään joka paikassa *ding* ei tartte ees etsii..

Jutu, 8.8.2005 23:04:
Olis kiva saada erikoisemmat piilarit vahvuuksilla, mutta epäilen etten saa.



Kyllä saa, mut joutuu maksamaan ihan helvetisti enemmän. Jossain nettikaupassa oli halvalla (muistaakseni www.piilolinssimyynti.com) mut kysele kans optikoltasi *joo* Mulle tosin sanottiin, et hintaa tulis 150-180e(pari/vuoden kestävät linssit. Terv. Näköä -5.5 *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jutu

Posts: 3,054

#20 • • Jutu Blondi

Hyzenthlay, 8.8.2005 23:12:
Kyllä saa, mut joutuu maksamaan ihan helvetisti enemmän. Jossain nettikaupassa oli halvalla (muistaakseni www.piilolinssimyynti.com) mut kysele kans optikoltasi *joo* Mulle tosin sanottiin, et hintaa tulis 150-180e(pari/vuoden kestävät linssit. Terv. Näköä -5.5 *nauru*


Juu, onhan noita vähän siellä sun täällä, mutta en kuitenkaan haluis maksaa niistä kahtasataa euroa *hymy* Ja nykyiset piilarit mitkä mulla on, niin niissäkään ei ole vahvuutta tarvittava määrä. Pitää katsella ja kysellä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.