21.10.2005 Club Colors presents Armada world tour 2005

564 posts, 29 pages, 148,558 views

tumpsi

Posts: 2,553

#21 • • tumpsi rekisteröitymätön

sts, 10.4.2005 18:29:
Näihin mega eventteihin sopii huomattavasti paremmin esim merikaapelihalli, mutta tämä on oma mielipiteeni.

Että *justjoo* sinullekkin. Muutenkin en ymmärrä miksi näitä "bigger than jeesus"-artisteja pitää pistää isoihin baareihin/ravintoloihin kun ne vetävät kuitenki merikaapelihalliinkin tarpeeksi jengiä.


Joo, kyl mäkin mielelläni siellä Merikaapelihallissa olisin, mutta käsittääkseni ak-events (vai mikä nyt onkaan) järjestää klubi-iltoja, ei mitään megareivejä.

Mutta imo 51 ei oo kyl mikään sardiinipurkki. Onhan se aina tukos, mut sieltä on aika helppo löytää semmonen oma pikku kolo reivaamiseen.
Näin siis omalla kohdallani, mut mielipiteitä on monia, plur.
hallucinogen

Posts: 8,190

#22 • • hallucinogen Edain

tumpsi, 10.4.2005 18:33:
Mutta imo 51 ei oo kyl mikään sardiinipurkki. Onhan se aina tukos, mut sieltä on aika helppo löytää semmonen oma pikku kolo reivaamiseen.
Näin siis omalla kohdallani, mut mielipiteitä on monia, plur.


Juu jos ei sillä oo mitään väliä et näkeekö dj:tä, valoja tai tanssilattiaa *nauru* Tieston keikalle en kyllä mitään sellaista paikkaa nähnyt paitsi taaimmaisess aparissa dj:n seläntakana tai olla tilaa, aika ankea paikka mun mielestä kyllä tanssia.

--
pikku-*possu*

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#23 • • Edited Peikkotyttö

tumpsi, 10.4.2005 18:23:
---
peikkotyttö, 10.4.2005 18:19:
No onhan tää jo kertaalleen nähty,mut kai sitä toisenkin kerran vois....
Mut jumaliste,onko kaikki isot nimet aina pakko tunkea johonki studio 51*grr* ei oikeesti jaksa tunkea itteensä noihin pieniin sardiinipurkkeihin,joissa ei mitenkään pysty tanssimaan*justjoo*

---

LOL, muuta vaikka ameriikkaan jos Studio 51 on pieni sardiinipurkki.
Luulis sieltä löytyvän vaikka joku intiimi kuudenkymmenen tuhannen ihmisen sillipurkki.


On vaan Oakenfoldin ja Arminin edelliseltä keikalta jäänyt vähän nihkeä fiilis siitä,että mesta on niin täynnä jengiä,ettei siellä tanssilattialla yksinkertaisesti mahdu enää mitenkään tanssimaan.Menee siinä sitten sitten bileet ihan totaalisesti ohi ja jää vaan huono fiilis.Studio 51 ei sinänsä ole pieni ravintolaksi,mutta valitettavasti lippuja myydään tuollaisiin kemuihin
aivan liikaa mestan kokoon nähden.

--
Groove is in the Heart

tumpsi

Posts: 2,553

#24 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

hallucinogen, 10.4.2005 18:36:
Juu jos ei sillä oo mitään väliä et näkeekö dj:tä, valoja tai tanssilattiaa *nauru* Tieston keikalle en kyllä mitään sellaista paikkaa nähnyt paitsi taaimmaisess aparissa dj:n seläntakana tai olla tilaa, aika ankea paikka mun mielestä kyllä tanssia.


Joo, valojen ja teh jesus-posen takia mä käyn pippaloissa.
Mites sä?

edit: onhan se kiva jotain nähdä, mut ei imo oo mitenkään pakollista. Jos et löydä sopivaa koloo näköetäisyydellä koko illan aikana, voin kai olettaa että reivaat pyörätuolissa?
sts

Posts: 7,969

#25 • • sts Sama pyynti aitta!

tumpsi, 10.4.2005 18:33:

Joo, kyl mäkin mielelläni siellä Merikaapelihallissa olisin, mutta käsittääkseni ak-events (vai mikä nyt onkaan) järjestää klubi-iltoja, ei mitään megareivejä.

Mutta imo 51 ei oo kyl mikään sardiinipurkki. Onhan se aina tukos, mut sieltä on aika helppo löytää semmonen oma pikku kolo reivaamiseen.
Näin siis omalla kohdallani, mut mielipiteitä on monia, plur.



Eli siis "CLUB COLORS presents ARMADA WORLD TOUR 2005", ei muka itsessään jo kerro olevansa MEGAREIVI?
tumpsi

Posts: 2,553

#26 • • tumpsi rekisteröitymätön

sts, 10.4.2005 18:41:
Eli siis "CLUB COLORS presents ARMADA WORLD TOUR 2005", ei muka itsessään jo kerro olevansa MEGAREIVI?


*rautalanganväännel*
Mun mielestä Studio 51 ei ole sardiinipurkki.

No miks se ei sit ole jossain isommassa paikassa, jos se on niin megarave? :D
sts

Posts: 7,969

#27 • • sts Sama pyynti aitta!

tumpsi, 10.4.2005 18:39:
---
hallucinogen, 10.4.2005 18:36:
Juu jos ei sillä oo mitään väliä et näkeekö dj:tä, valoja tai tanssilattiaa *nauru* Tieston keikalle en kyllä mitään sellaista paikkaa nähnyt paitsi taaimmaisess aparissa dj:n seläntakana tai olla tilaa, aika ankea paikka mun mielestä kyllä tanssia.

---

Joo, valojen ja teh jesus-posen takia mä käyn pippaloissa.
Mites sä?

edit: onhan se kiva jotain nähdä, mut ei imo oo mitenkään pakollista. Jos et löydä sopivaa koloo näköetäisyydellä koko illan aikana, voin kai olettaa että reivaat pyörätuolissa?



423979c4d361a.jpg

&

42397b345caf6.jpg

[iso]VS.[/iso]

2.jpg


Do the math. ;) Muutenki ylemmissä bileissä oli 5800 ihmistä ja massiivinen nelipiste ääni ja valaistus kruunasivat menon ;) Ja tilaa oli silti tanssia vielä ihan mukavasti puolivälistä vähän eteenpäin. Vaikka halli oli _täynnä_.

Hallikaiut mistä ihmiset jaksavat nillittää oli myös saatu hallintaan järkevällä moltonin käytöllä mitä tuolla oli tehty.

Tuo siis tallinnassa.

Mikäli tuo Armada on 51:ssä toivon suuresti että sama homma on eestissä tuolla hallissa.
sts

Posts: 7,969

#28 • • sts Sama pyynti aitta!

tumpsi, 10.4.2005 18:42:
---
sts, 10.4.2005 18:41:
Eli siis "CLUB COLORS presents ARMADA WORLD TOUR 2005", ei muka itsessään jo kerro olevansa MEGAREIVI?

---

*rautalanganväännel*
Mun mielestä Studio 51 ei ole sardiinipurkki.

No miks se ei sit ole jossain isommassa paikassa, jos se on niin megarave? :D



jaa-a eiköhä sitä pidä kysyä Colorssilta.

Odotan innolla jo lauantaita jolloin on isot nimet siellä missä kuulvatkin olla, eli tilassa johon "jeesusta isommat" mahtuvat
tumpsi

Posts: 2,553

#29 • • tumpsi rekisteröitymätön

sts, 10.4.2005 18:50:
Mikäli tuo Armada on 51:ssä toivon suuresti että sama homma on eestissä tuolla hallissa.


jep, niin mäkin
nimim. tulin eilen 5 elementistä :P
hallucinogen

Posts: 8,190

#32 • • Edited hallucinogen Edain

tumpsi, 10.4.2005 18:39:
Joo, valojen ja teh jesus-posen takia mä käyn pippaloissa.
Mites sä?

edit: onhan se kiva jotain nähdä, mut ei imo oo mitenkään pakollista. Jos et löydä sopivaa koloo näköetäisyydellä koko illan aikana, voin kai olettaa että reivaat pyörätuolissa?


25e hintaan olisi kiva nähdä se soittaja ja valot, voinhan mä imasta jonkun herran setin netistä ja jorailla himassa yksinään =D
Ja ilmeisesti joraan pyörätuolissa kun en tieston aikana löytänyt sopivaa paikkaa jossa tanssia tai ollut ihmisten tiellä jotka olivat menossa vaikka baaritiskille.

--
pikku-*possu*

keijukainen

Posts: 1,599

#33 • • keijukainen kiksumurmeli
Hihuu... miun synttäripäivänä *hihu*

--
*seepla*

micqo

Posts: 1,094

#34 • • micqo
Näitä odotellen... *kuolaa* *joo* *jiihaa*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#36 • • Jussi Soro choon!

hallucinogen
Tieston keikalle en kyllä mitään sellaista paikkaa nähnyt paitsi taaimmaisess aparissa dj:n seläntakana tai olla tilaa, aika ankea paikka mun mielestä kyllä tanssia.


Heihei, toihan oli paras mesta. Hyvä äänentoisto, sopivan väljää, baaritiski vieressä, näin koko ajan dj:n (livenä ja screeniltä) jne.
COBALT

Posts: 1,407

#37 • • COBALT akitaattori
Käykääpä narisijat ihan piruuttanne kysymässä mitä maksaa esim. Kaapelin tai vastaavan mestan vuokra! Sit sen jälkeen voitte taas kiltisti olla kiitollisia et joku tuo pieneen Suomeen yhtään ketään! Keskitytään olennaiseen...*piis*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

alex kunnari

Posts: 604

#38 • • alex kunnari
Armada world Tour siirtyy ajankohtaan pe 30.9 sekä la 1.10. Tapahtuma pitää sisäsällään pe sekä la illan. Myöskin aamubileet kuuluvat sekä la että su aamulle. Koko viikonloppu biletystä.. illat 21-04 ja aamut 05-1100..
fantazia

Posts: 329

#39 • • fantazia

alex kunnari, 9.5.2005 22:58:
Armada world Tour siirtyy ajankohtaan pe 30.9 sekä la 1.10. Tapahtuma pitää sisäsällään pe sekä la illan. Myöskin aamubileet kuuluvat sekä la että su aamulle. Koko viikonloppu biletystä.. illat 21-04 ja aamut 05-1100..




huhuh :) joutuu varmaa käymää kaikis
Ova

Posts: 220

#40 • • Ova
miks siirty?

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!