21.10.2005 Club Colors presents Armada world tour 2005

564 posts, 29 pages, 155,237 views

queenofoceans79

#461 • • queenofoceans79 QueenOfOceans
Aivan mielettömät bileet! Tuli mieleen Amsterdamissa viettämäni vuodet... snif snif... Remy ja Armin veti molemmat tosi hyvät setit. Myönnettäköön et jengiä oli ehkä hieman liikaa, mut kyl mä ainakin silti löysin hyvän mestan missä jamittaa ilman jalkojen liimaantumista tai muiden tönimistä. Lisää samaa! Heel goed!

--
Yesterday is History
Today is a Gift
Tomorrow is Mystery

kemuttaja

#462 • • kemuttaja Team Kemuttajat

Ketku, 24.10.2005 13:48:
Näistä pileistä ei jääny kun paska mieli ja nippu kuitteja.....*hmph*

Vähän sama homma*grr*..Polkka*sydän*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

Armadance

#463 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

Wert, 24.10.2005 14:29:
---
Armadance, 23.10.2005 01:14:

*Dogzilla - By Your Side

---

mikäs tää tämmönen biisi on?

WOOOPS, sovitaan vaikka että Armadance sleep-deprivation bootleg *blush* Pitäisi tietty olla Dogzilla - Without You! My bad! *iloinen* Thrillseekersin By Your Side -biisiä ei tällä kertaa kuultu...
Wert

#464 • • Wert Varapalkkaliukuja

Armadance, 24.10.2005 14:58:
---
Wert, 24.10.2005 14:29:
---
Armadance, 23.10.2005 01:14:

*Dogzilla - By Your Side

---

mikäs tää tämmönen biisi on?

---

WOOOPS, sovitaan vaikka että Armadance sleep-deprivation bootleg *blush* Pitäisi tietty olla Dogzilla - Without You! My bad! *iloinen* Thrillseekersin By Your Side -biisiä ei tällä kertaa kuultu...

hehe.. luulin jo hetken että en oo seurannu aikaani ;)
Armadance

#465 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer
Jatkoa edelläolevaan biisilistaan:

Sold Out vs Nova – Maybe Tomorrow (Nova Rmx)
Perry O'Neil – Numb
AvB feat Nadia Ali - Who Is Watching (Remix)
AvB feat Jan Vayne - Hymne (Armin's SAIL 2005 Remix)
Allure – The Loves We Lost
Deep Voices – A New Beginning (Astuni & Le Saux Rmx)
Kuffdam & Plant – Summerdream (PvD Rmx)
Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)

-by Miksan & Armadance-
#466 • • tanja Guest
Hei haloo ihmiset!!! Isoissa bileissä on AINA jengiä, joten ihan turhaa valittaa siitä. Yleensä kun paikka on täynnä, siinä vaan käy niin, ettei ole tilaa liikkua, ihan yksinkertainen yhtälö..Helsingissä ei vaa oikeestaan ole studiota isompaa paikkaa, jossa vois järkkää bileitä (kaapelia lukuunottamatta).

Mulla ei ole mitään valittamista, vaikka kyllä muakin tönittiin ja joku kaato juoman päälleni. Ilta oli erittäin onnistunut ja Arminin fiilistely kruunasi illan. Kiitos Colors, kiitos kaikki kaverit, kiitos batterytytöt ja pojat!!
Jahas

#467 • • Jahas

Armadance, 24.10.2005 15:08:

Tosta oon jo remixejä odotellutkin. Kenenköhän tekele mahtaa olla kyseessä?
tuisku

#468 • • tuisku tomboy girleygirl
Mun ilta oli mitä parhain *plur*, sitä ei pilannut se että happi meinas loppua, parit drinksut kaatui niskaan eikä ihmisten töniminen. Kiitos ihanille ystäville *hali* jotka tekee illasta kuin illasta upean!! *aplodit* Musiikki oli juuri mun makuuni *tanssittel*

Ainoa asia mikä näin jälkikäteen vituttaa on joku mulkku ( *senkin* *släp* *grr* *dissaa* ) jolla ei ole parempaa tekemistä kuin leikkiä tyrmäystippojen kanssa ---->

fallen angel, 23.10.2005 10:53:
Kiiiiitos suuresti sille jollekkin joka juomaani ylimääräisiä laittoi, bileet meni pilalle, seuraavan päivän olo oli mitä ihanin, ja suurin vitutus aikoihin vaivaa edelleen. *igor* Kyllä taas on hyvä fiilis koko stanan biletouhusta. Pysyn poissa areenoilta ihan varmasti ainakin jonkun aikaa.

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Miksan

#469 • • Miksan

Juki54, 24.10.2005 15:26:
---
Armadance, 24.10.2005 15:08:

---

Tosta oon jo remixejä odotellutkin. Kenenköhän tekele mahtaa olla kyseessä?

Siitä ei oo oikeen tietoa.
Veikkaisin kumminki et on Arminin omaa käsialaa, luultavimmin Tribal Feel remix.
Psykomuumi

#470 • • Psykomuumi Liian vanha mummoksi.

Remotion,

for real, Sherlock?

Hups, missasin viestisi.

--
|@@ )_.~

Anny

#472 • • Anny Hurricane-Munster

Remotion, 24.10.2005 19:26:
Tein tämmösen kompilaation Samun nauhoittamista Burned With Desiren palasista
valitettavasti transitiot kusahti "nauhotuksessa" ja ääni oli jo valmiiks säröllä, mut kyllä tästä fiiliksiin silti pääsee! *hymy*

http://remotion.1g.fi/mix/burned.mpg

Tänks!!! Hieman rähisi mut pääsi kyllä fiilikseen!!! *sydän**sydän*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

#473 • • fanatic Guest

tanja, 24.10.2005 15:08:
Hei haloo ihmiset!!! Isoissa bileissä on AINA jengiä, joten ihan turhaa valittaa siitä. Yleensä kun paikka on täynnä, siinä vaan käy niin, ettei ole tilaa liikkua, ihan yksinkertainen yhtälö..Helsingissä ei vaa oikeestaan ole studiota isompaa paikkaa, jossa vois järkkää bileitä (kaapelia lukuunottamatta).

Mulla ei ole mitään valittamista, vaikka kyllä muakin tönittiin ja joku kaato juoman päälleni. Ilta oli erittäin onnistunut ja Arminin fiilistely kruunasi illan. Kiitos Colors, kiitos kaikki kaverit, kiitos batterytytöt ja pojat!!

Tästä aivan samaa mieltä*joo* eli kaikille valittajille iso piip*vink**nauru*
tiberiuz

#474 • • tiberiuz Afecto // Rex Terrazza // Baleric Sunset
tietääks kukaaa mihi noi videot tulee ku siel hääri yks äijä iha kunnon kameran kans arminin vieres ja tungoksen seas.... entä tuleeks kuvii jonneki tietylle sivustolle kuten www.sessions2.com?
Samu81

#475 • • Samu81 kokolihaa

asterix, 24.10.2005 20:30:
tietääks kukaaa mihi noi videot tulee ku siel hääri yks äijä iha kunnon kameran kans arminin vieres ja tungoksen seas.... entä tuleeks kuvii jonneki tietylle sivustolle kuten www.sessions2.com?

Eiköhän siitä tule klippiä Colorssin saitille, aivankuin aikaisemmistakin starbakeikoista.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

superwoman

#476 • • Edited superwoman toinen jalka jo...
Mitäs tässä sen enempää valittamaan ja vinkumaan tai kehumaan ja ylistämään? Pitäisköhän laittaa gallup pystyyn, että minkä kouluarvosanan näille bileille annat? Tulis semmonen kiteytys asiaan...

Vaikka väkeä oli tupa täynnä, niin sehän oli toisaalta loistavaa! En valita tippaakaan, vaikka minnekkään ei mahtunut tanssimaan välillä -paitsi pöydällä, josta järkkäri tosin komensi alas *grr*

Olo oli kun saunassa, mutta fiilikset vieläkin kuumemmat! Ihmiset ne bileiden tunnelman kuitenkin luo! Vaikka kun miettii koko illan kohokohtaa Arminin vetäessä loppuhuipennuksenaan sen burnendin. Loistava hurmos ja joukkopsykoosi...

Trancen skaala on kuitenkin näköjään hieman laaja, kun en ihan sitä kuullut mitä odotin, mutta tämä oli nyt tämmönen setti. Seuraavalla kerralla Armin voisi mun puolesta pakata levylaukkuunsa kyllä sitä kunnon kiksua!

Ja mä inhoan yhä 51:stä bilepaikkana, ei voi mitään...

Mutta iso Kiitos kuitenkin. Erityisesti kaikille läsnäolleille, kun toitte oikein kunnolla fiilistelemällä tuohon iltaan sitä jotain! Ja saatiin me Arminkin ilmeisesti aika hyvälle tuulelle vierailustaan täällä.

*aplodit*

--
...just visiting...

Morloc

#477 • • Morloc Onko mun koti täällä?
Näköjään on mielipiteet jakautuneet aika 50/60, osa tykkäs osa ei. No itellä ainaski oli tosi hauskaa koko illan ja setti oli mitä mainioin. Arvosanaksi annan 10-. Ei ihan täyttä kymppiä koska yks känni*possu* meinas pilata hyvän illan setin loppupuolella.
Ja mitä lasinsiruihin tulee niin harvoin olen yökerhossa käynyt ettei niitä kengänpohjiin olisi tarttunut. Ja se väenpaljous oli odotettavissa kun tiesi kuka sielä niitä lättyjä pyörittää.
Parasta bileissä kuitenkin on se, että vähintään 96% porukasta on täysillä hengessä mukana ja juuri ne ihmiset luo sen loistavan tunnelman (DJ:tä kuitenkaan unohtamatta *ding*).

ps. kun lorauttaa silloin tällöin vähän 4 euron vettä lattialle niin ei kengät tarttuneet enää yhtään kiinni ja luisto oli mitä mahtavin. Ei taida perunajauhotkaan olla yhtä hyvää siihen. *nauru*
sapeli

#478 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Pinball, 25.10.2005 02:16:
Ja mitä lasinsiruihin tulee niin harvoin olen yökerhossa käynyt ettei niitä kengänpohjiin olisi tarttunut. Ja se väenpaljous oli odotettavissa kun tiesi kuka sielä niitä lättyjä pyörittää.
Parasta bileissä kuitenkin on se, että vähintään 96% porukasta on täysillä hengessä mukana ja juuri ne ihmiset luo sen loistavan tunnelman (DJ:tä kuitenkaan unohtamatta *ding*).

Lasinsiruja en ole oikeasti eläissäni nähnyt noin paljoa, ja olen esim. edellisen vuoden aikana käynyt noin 100 kertaa yökerhoissa bileissä... Ylipäänsä lasia ei yleensä pitäisi edes huomata lattialla, ja ehkä viisissä bileissä se on ollut minkäänlainen ongelma - mutta ei koskaan tämäntasoinen.

Väenpaljous on kovin suhteellinen käsite, mutta lippuja oli mielestäni selkeästi myyty sillä periaatteella että tanssilattia täyteen + vielä puolet lisää jotka juo koko illan ja fiilistelee musaa muualla. No, koska en löytänyt niitä paria hyvää paikkaa tanssilattialta (josta muuten huom: jos sinne olisi yhtään useampi löytänyt niin eipä olisi enää ollut hyviä paikkoja), enkä ole niitä ihmisiä jotka osaavat fiilistellä ja tanssia musaa käytännössä liikkumatta, niin jäin tuohon toiseen kastiin - mikä ei ollut illan suunnitelma eikä tarjonnut rahoilleni vastinetta. Tuonne olisi ihan hyvin voinut myydä vähemmän lippuja (korkeammalla hinnalla), tai bileitä olisi voinut yrittää järjestää esim. Kaapelitehtaalle (tai johonkin sen osaan - koko tehdastahan ei tarvi varata yksiin bileisiin), eli iso stara ei välttämättä johda väenpaljouteen ja tungokseen.

(Se on kyllä myönnettävä että oli tiedossa että bileet on Studiolla, missä allekirjoittaneella ei koskaan ole ollut hauskaa vakioasiakkaiden takia - aivan liikaa töykeitä kännääjiä.)

96% porukasta saattoi hyvinkin olla hyvissä tunnelmissa, sillä välin kun se loppu 4% istui missä mahtui (esim. alakerran sohvalla mihin musiikki ei kuulunut kuin vaimeana tumputuksena) ja laskeskeli menetettyjä euroja.

Sillä ei ole sinänsä mitään väliä kellä oli kivaa ja kellä ei - tai sillä kuka mahtui tanssimaan ja kuka ei.

Ne jotka täällä ovat valittaneet tungoksesta selkeästikään eivät mahtuneet tanssimaan mieleisellään tavalla (eli ettei heitä tönitä koko ajan esim.), mikä kuitenkin tuon tyyppisessä keikassa ei olisi mielestäni mitenkään kohtuuton odotus. Koko asiakaskunta ei mitenkään olisi mahtunut samanaikaisesti tanssilattialle tai todennäköisesti edes sille alueelle minne musiikki kuului selkeästi, ja se on jotenkin minusta ainakin outoa kun on kyse käytännössä konsertista pikemmin kuin "normaalista klubi-illasta".

Ne jotka taas mahtuivat tanssimaan tai tanssivat hillitymmällä tyylillä eivät valita tungoksesta koska heitä se ei häirinnyt, tietenkään. Tasan ei käy onnen lahjat, eikä näköjään myöskään hyvät tanssipaikat.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

YuuricaZ

#479 • • YuuricaZ
ei voi muuta sanoo ku *sydän*armin*sydän* oli niin mahtavaa...aivan niin siistii ku muistelin edellistä keikkaa mis olin*iloinen*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

Individual

#480 • • Edited Individual HYPNO!

sapeli, 25.10.2005 02:30:
Tuonne olisi ihan hyvin voinut myydä vähemmän lippuja (korkeammalla hinnalla), tai bileitä olisi voinut yrittää järjestää esim. Kaapelitehtaalle (tai johonkin sen osaan - koko tehdastahan ei tarvi varata yksiin bileisiin), eli iso stara ei välttämättä johda väenpaljouteen ja tungokseen.

Sitähän se jengi vasta riemastuisi jos lipun hinnat olisivatkin jotain 40 euroa tuollaiseen iltaan, kun monen mielestä tuo 26 euroakin tuntuu olevan aivan liikaa, puhumattakaan The Prodigyn "pöyristyttävästä" 48 euron lipusta. Toki ne maksaa, joita artisti todella kiinnostaa, mutta silloin on mun mielestä vaarana, että paikallaolijoiden odotukset illasta kohoavat täysin epärealistiselle tasolle.

IMO Kaapelilla jos nuo bileet olis järjestetty, niin ei kyllä mieleen tule yhtään järkevämpää paikkaa sieltä kuin tuo Merikaapelihalli. Vai väitätkö, ettei esim. Hima& Sali olisi ollut tukossa tällaisen supertähti dj:n keikalla ja taas olisi olleet edessä samat ongelmat: ei mahdu tanssii, ei näe mitään, happi loppuu pyörryttää...Alex Kunnari ja Laurihan upcoming events-osion topikissa mainisivat, ettei Kaapelibileitä kuulemma ihan noin vaan säädeta kasaan, jolloin taloudelliset panostukset ovat ihan eri luokkaa ja vaarana on, ettei päätähti pääsekään silloin esiintymään kun on etukäteen sovittu, mutta puolentoista kuukauden päästä sopis. Voin vain kuvitella kuinka "helppoa" tuollaisen Kaapelibileen sijoittaminen noin vaan uuteen ajankohtaan on. Eiks tääkin ilta siirtynyt sen väh. 3 kertaa?

Suomesta vaan näyttää puuttuvan sellainen mesta, jossa järjestää tän kokoisia klubitapahtumia ilman, että yhtälö: "kaikilla on tilaa-promoottorit eivät ota persnettoa" toteutuu. Siis tämä on vain mun käsitys asiasta, korjatkaa jos olen väärässä. Tavastiahan on vallan mainio klubitila myös, mutta kyllä sielläkin sen tanssimisen saa unohtaa, kun se täynnä on.