21.10.2005 Club Colors presents Armada world tour 2005

564 posts, 29 pages, 154,464 views

Flight

Posts: 1,306

#401 • • Flight Groove Me Baby
Armin hoiti setin alta pois. Itelle ei uppoillut, korvat kääntymässä pois kaverin seteistä, ehkä jynkytyksen takia... vaikka arvostaa ja tykkäilee vieläkin - Varma valinta. Jatkoilla kuultiinkin sitten tämän hetkistä ykkösDJ:tä omaan korvaan - loistava soundi & flow, olis pitäny mennä sinne suoraan et olis jaksanu loppuun asti, nyt vaan 8 asti. Studiolle ei tuu kyllä kovin helposti enää eksyttyä, kun toikin reissu makso tamperelaiselle lähemmäs 70 euroa (liput + ruoka + virvokkeet + juna, kun yhteisbussiin ei pystyny), eikä tunne tehneensä jotain suurta *nauru*

Ainii, Remy yllätti *jiihaa*
tuuls

Posts: 60

#402 • • tuuls
Lyhyesti: mulla oli ihana ilta *sydän* *plur*
juGis

Posts: 563

#403 • • Edited juGis
Oi oi ja se Arminin lopetus *sydän*

Pistetään levarit heilumaan, aika helvetin hauskoja soundeja sieltä kyl tuli *nauru*

Ainiin ja kiitos sille tsubulle (jonka nimeä en muista) jatkoista, oli oikeen kivaa. *hymy*
wiquel

Posts: 25

#404 • • Edited wiquel
No kerrotaanpa nyt sit oma mielipide.

Ymmärrän kyllä että kiellettiin ulkona ravaaminen,et olis joutunut maksamaan uudelleen jos olis lähtenyt automaatilla käymään. Sit portsari kehoitti nostamaan rahaa pankkikortilla tiskiltä. Kokeilin...tiskillä ammattilainen alkoi vinkumaan, että voin antaa sulle sen 2e mitä narikkaan olet maksanut! Kohtalainen kyrvähdys tässä vaiheessa!!!! Pohdittuani asiaa, kävin uudelleen, eri baarimikolla, jotka kyllä molemmissa tapauksissa oli "maijoja". Sieltä löytyi asiallista palvelua, kun kysyin että voinko nostaa tällä; "kuinka paljon haluat :) ?" Tämä siksi kun siellä Battery tiskillä ei käynyt vissiin kuin käteinen, en kyllä kokeillut!

Veden tiesinkin jo olevan kallista..

Buurenin loppu setti kruunattuna tuolla paljon hehkutetulla Burned With Desirerillä oli "ihQ kiksuu"!!

Ja aamujatkot oli jotain aivan überiä!!!
Gleba

Posts: 549

#406 • • Gleba
sen mitä musiikista muistan vakuutti kyllä *iloinen*
lasinsiruja sai olla raapimassa kengänpohjista vähän väliä ja hinnat taivaissa, mutta minkäs teet...

*hihu*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Avatar
#407 • • ALIEN Guest

Grizzley, 22.10.2005 19:10:

Tylsää settiä.

Pikku lisäbonuksena oli piribodarit käyny frendille haastaan riitaa täysin ilman mitään provoilua...hyvä pojat, näin meillä!! *aplodit*



huoh.... *poks* Oliko se Yana kuka sanoi, ettei nykyään monil bileis käyvil ihmisil ole pahemmin mitään tekemistä itse musiikin kanssa, vaan just egoilun ja kaiken muun pinnallisen ja sisäisen paskan tjsp? Ei enää kyllä pahemmin nappaa mennä bileisiin petttymään setteihin. Oakie-roska vuosi sitten oli piste i:n päälle tässä genressä. Onneksi on MP3:set ja MD:t täynnä vanhempia settejä ja harvassa olevat poikkeukset mitkä jaksavat yllättää *hymy*

Joo ja jee sehän olikin vain mun mielipide joten ei tartte ottaa nokkiin mitään ja alkaa väittelee.
*hymy*

Posts: 322

#408 • • *hymy*

ALIEN, 23.10.2005 01:05:
---
Grizzley, 22.10.2005 19:10:

Tylsää settiä.

Pikku lisäbonuksena oli piribodarit käyny frendille haastaan riitaa täysin ilman mitään provoilua...hyvä pojat, näin meillä!! *aplodit*

---


huoh.... *poks* Oliko se Yana kuka sanoi, ettei nykyään monil bileis käyvil ihmisil ole pahemmin mitään tekemistä itse musiikin kanssa, vaan just egoilun ja kaiken muun pinnallisen ja sisäisen paskan tjsp? Ei enää kyllä pahemmin nappaa mennä bileisiin petttymään setteihin. Oakie-roska vuosi sitten oli piste i:n päälle tässä genressä. Onneksi on MP3:set ja MD:t täynnä vanhempia settejä ja harvassa olevat poikkeukset mitkä jaksavat yllättää *hymy*

Joo ja jee sehän olikin vain mun mielipide joten ei tartte ottaa nokkiin mitään ja alkaa väittelee.


niimpä *eiei*
Armadance

Posts: 322

#409 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

AndyE, 22.10.2005 15:44:
ja tietääkö kukaan niitä loppupuolen biisejä? oli monii hyvii, alku ei ollu Arminin setissä niin hyvää mut parani kokoajan.


Ainakin näitä biisejä kuultiin loppupuolella:
The Police - SOS (Sander van Doorn Remix)
U2 – Where The Streets Have No Name (Nu-NRG Instrumental)
Randy Katana - Play it Louder
Bart Claessen - Playmo (1st play)
Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)
Sharpside - Space Cruisin'
Agnelli & Nelson - Everyday (John O'Callaghan Remix)
AvB feat Justine Suissa - Burned with Desire (Rising Star Remix)

Remyn biisivalinnat olivat kohdallaan, erinomainen "lämppäri" ennen Arminia. Itselläni kahden ensimmäisen tunnin progemmat ja melodisemmat biisit toimivat 100x paremmin kuin viimeisen tunnin tiukempi biitti. Where The Streets Have No Name & Policen biisi ovat aina olleet täydellisiä fiiliksen tuhoajia... *poks* Viime aikoina Arminin seteissä on ollut enemmänkin "puoliteknoilua" loppua kohden, nyt huokaisin helpotuksesta kun pysyttiin pitkään prog&uplifting trance -osastolla. Kaksi ekaa tuntia upposi ihan kympillä, fiilis katossa, vika tunti aika puuduksissa. Mut näiden huippubiisien aikana hävisi aika ja paikka:
*Perry O'Neil - Numb
*Mark Otten - So Serene (MdJ's Heading South Rmx)
*Allure - The Loves We Lost
*Dogzilla - By Your Side
*Way Out West - Killa (Orkidea's Bootleg Rmx) *jiihaa*
*Mike Foyle - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)

Ja tämän biisitoiveen toteutus vei kyllä lopullisesti jalat alta: Sharpside - Spacecruisin' *pihkassa* WOW!

Edellisten liianahdasta-liiankuumaa-liikaalasia-liikaapikkupissiksiä -kommenttien perusteella olin superonnekas saadessani fiilistellä DJ-kopin takana: tilaa riitti muutamia tyrkkyjä lukuunottamatta, ääni oli just bueno, jopa korvatulpattomanakin oli kivaa mitä nyt pöydälle kiivetessään Armin väänsi desibelit kaakkoon, näkymä tanssilattialle oli huikea, Studion perusvalot riitti mun mielestä ihan hyvin. Mitä screenien decoihin tulee niin ne nyt ihan samat bileissä kuin bileissä eli taitavat olla Armadan vastuulla, ei Colorsin. Bileiden jälkeen oli hienoa ettei oltu heti potkimassa seisoskelemaan narikkajonoon vaan olimme kavereiden kanssa olla vielä pari minuuttia ennen neljää punomassa jatkosuunnitelmia aamulle *hihu*

In the end, henk.koht. ilta oli unohtumaton *plur* Kiitos Colors & Armada - and you who made the nite so unforgetable as always!
Avatar
#411 • • Edited gnomex Guest
Joopajoo... Eipä ois menettäny mitään *eiei*
sonyA-

Posts: 23

#412 • • sonyA- elf pride

AndyE, 22.10.2005 11:04:

Jos jotain miinusta, niin törkeää rahastusta nostaa juomien hintaa näissä bileissä tuollaisiin hintoihin, tekisi mieli niitä juomia boikotoida.



Ei niitä hintoja suinkaan mihinkään oltu nostettu. Samat hinnat, kuin muinakin iltoina. Ja vieläpä aivan normaalit hinnat, kuin vertaa muihin keskustan yökerhoihin. Eihän se toki halpaa lystiä ole, mutta jokainen VOI osaltaan boikotoida jos siltä tuntuu.. *känni*



Ja mitä tulee väen paljouteen; Kun näinkin suuria nimiä tuodaan suomeen, on selvää, että mahd. moni bilettäjä on halukas olemaan paikalla. Jos lippuja olisi myyty n.500 kpl vähemmän, olisi tilaa tanssilattiallakin varmasti ollut enemmän. Ja olisipa nuo 500 halukasta enemmän itkemässä, kun ei päässyt paikalle..

Itse en kokenut minkäänlaista ongelmaa löytää tilaa tanssia. Esim viimeisiin biiseihin löytyi tilaa aivan Dj:n vastapäätä ns. korokkeelta, ja tilaa olisi ollut vielä monelle muullekin. (Eihän kukaan voi lähteä vastaavanlaisiin bileisiin asenteella: tää 1m * 2m =mun alue... Ja koreokrafit on mietitty etukäteen.)*justjoo*


Suur kiitos Colorsin posselle!!! *aplodit*
Oli taas mitä mahtavimmat bileet!!! *plur**sydän*

--
..pelkkää positiivista.. *piis*

SASHA  F

Posts: 1,722

#413 • • SASHA F

Gnomex, 23.10.2005 05:24:
Joopajoo... Eipä ois menettäny mitään *eiei*



Totta ie todellakaan menettäny mitään, kuulemma turhan poppia
Individual

Posts: 10,942

#414 • • Individual HYPNO!

Ozie, 22.10.2005 11:48:
---
AndyE, 22.10.2005 11:04:
se on jotenkin hyvin odotettavaa, että porukalla tapana haukkua näitä "super" dj:tä ja "massatapahtumia".

---


Täh? mun mielestä yleensä näitä "super" dj:tä hypetetään iha vitusti vaikka niiden setti onki sitte about ala-arvosta hölöpölöä, en tarkota että nyt olis niin käyny, mutta yleisesti semmonen fiilis.



Tai sitten juuri tuon hirvittävän hypetyksen takia, odotukset settiä kohtaan eivät ole enää realistisella tasolla. Että sieltä pitäisi tulla jotain aivan yli-maallista tavaraa.
ETJ

Posts: 1,229

#416 • • ETJ Failed specimen
Olihan sitä porukkaa jonkin verran, mutta ei se meikäläisen menoa haitannut. Kyllä siellä aina jonkin kolon itselleen löysi. Musiikki oli ihan hyvää, ei valittamista. Ihan positiivinen kokemus jälleen.
Ant

Posts: 1,351

#417 • • Ant africant
Olipas hienot bileet, sekä Studiolla että Stockiksessa! *aplodit* Väenpaljous ei tod. tullut yllätyksenä ja mun mielestä ihan turha marista siitä, jos/kun tietää mitä on odotettavissa kun Armin tulee soittamaan. Helpompaa on tietysti jäädä himaan downloadailee asot-settejä ja sitten kiksutella siellä - jos ei kerran kestä väenpaljoutta, eikä saa illasta irti, jos on vähän kuuma ja ahdasta. Itse siirryin tanssilattian keskeltä ylätasanteelle jorailee, mikä olikin tosijees mesta, näki hyvin jengin, Arminin ja mahtui liikkumaankin.

Armin osas kyllä nostattaa filiksen kattoon ja varsinkin siinä vaiheessa kun mies itse nous siihen kaiteen päälle jorailemaan! *nauru* Fiilis nousi itelläkin, kun huomas miehen olevan täysillä mukana - toisin kuin esim. Studiolla(Maestro) aiemmin fucking Oakie, jonka setti oli ihan täyttä puuroa ja miehelle soittaminen tuntui olevan ihan samantekevää. *hmph*

Ainiin, aika naurettava juttu tapahtui mulle ja kaverilleni Arminin aloittaessa settiä. Hivuttauduttiin tanssilattian tungokseen ja eteenpäin ja siinä sitten yks tyttö kävi avautumaan suurinpiirtein sanoen sanat: " Hei, me oltiin tässä aiemmin ja ollaan niin odotettu Arminia, että älkää viitsikö te tulla tähän kun on niin ahdasta". Voi haloo, mikä IDIOOTTI!!!!! Voin sanoa, että olin kyllä itsekin odottanut tuota iltaa aika paljon, mutta en sentään ala selittämään tollasia bullshittejä, jos joku vahingossa tönäisee tai hivuttautuu "liian" lähelle!!! *poks* Päätin sitten vaan kysäistä tytön ikää ja kuullessani hänen olevan neljä vuotta nuorempi sanoin että kumpihan tätä iltaa onkaan sitten odottanut kauemmin... Meni aika ällikälle tyttö, which was good! Noh, eipä toi mun iltaa pilannut, toivottavasti ei hänenkään, kun kerran "oli odottanut tuota iltaa niin paljon".

Studio toimii kyllä hyvin ton luokan bileille, eli lisää vaan samanlaista ja Armin pian takas Suomeen! *plur*

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...

DaVinci Oliivi

Posts: 51

#419 • • DaVinci Oliivi Anarkiaa ja pään takomista jo vuodesta 1980!
Aika ristiriitaisia kommentteja keikasta, mutta minä ainakin nautin täysin rinnoin koko tapahtumasta ja aamubileistä. *pihkassa**hih*Eihän kaikki koskaan voi olla yhtä mieltä tapahtuman loistokuudesta. Jotkut valittelevat, ettei osalle asiakkaista musiikki sano mitään, mutta täytyy ottaa huomioon, että monet haluavat tulla tapahtumaan vain katsomaan mitä näin suuri *tähti* oikein osaa tehdä tai soittaa. Ja mielestäni ilman suuria tähtivierailuja Suomeen musiikki genren suosiota olisi hiukan vaikeampaa kasvattaa. Kun monet tekevät juuri ensivierailun näihin k-18 tapahtumiin, kokeilumielellä. Mielestäni uudet naamat ovat aina tervetulleita :)

Musiikista ja tansimisesta osaavat nauttia kaikki, mutta itse olen kaivanut enemmän show henkisyyttä näihin kemuihin mukaan, tietysti näin rajallinen tanssipaikka on aina pieni este. Muutama tanssityttö ja poika korokkeilla olisi helposti tuonut lisäväriä. Hah, tämän ohjelman puuttuessa on tullut itse leikittyä esitanssijaa vaihtelevalla menestyksellä.....no ainakin näiden aamubileissä *blush*

Olo oli mitä kauhein La koko päivän ja omat suunnitelmat juhlimisten jatkamisesta vesittyivät täysin illan osalta....mutta näitä bileitä en olisi halunnut missata.*joo**piis*

Hän kiittää ja kumartaa.....

--
Hei, talipäät! Suomileijona on kotoisin Ruotsista, tatuoikaa se otsaanne ja kuulukaa vähemmistöön!

Displacer

Posts: 1,828

#420 • • Displacer

fallen angel, 23.10.2005 10:53:
Kiiiiitos suuresti sille jollekkin joka juomaani ylimääräisiä laittoi, bileet meni pilalle, seuraavan päivän olo oli mitä ihanin, ja suurin vitutus aikoihin vaivaa edelleen. *igor*



*eiei*

ei voi ymmärtää