h00jch00ns, 22.10.2005 15:50:
---
Tunnistiko joku sitä Arminin viimeisten joukossa soittamaa rankempaa kappaletta, missä joku nainen hoki sitä "uuh aah feelssogood":ia
---
Sharpside - Space Cruising
564 posts, 29 pages, 155,199 views
h00jch00ns, 22.10.2005 15:50:
---
Tunnistiko joku sitä Arminin viimeisten joukossa soittamaa rankempaa kappaletta, missä joku nainen hoki sitä "uuh aah feelssogood":ia
---
Sharpside - Space Cruising
Deagol, 22.10.2005 18:15:
Taidan olla liian vaatelias, koska minun iltani fiilarit meni täysin viemäristä alas, tuon paikan henkilökunnan/määräyksien takia. Mielestäni tuon hintaiseen lippuun täytyy kuulua ystävällinen palvelu asiakkaalle. Ei saanut ottaa minun pientä selkäreppua mukaan bilettään koska siellä on vettä. No sinne narikkaan jäi vesi, sekä akku. Muutenkin jo suoraan ovelta oli pokejen käytös perseestä. Narikassa hoputettiin kun laitoin loppua asua päälle jne.
Ymmärsin toki miksi ei sitä vettä saa ottaa mukaan, kun kuulin sen hinnan ja sanoihan poke "Millä sä oikein luulet, että ravintola tekee rahaa." Todellakin 4e pullo. Ja minä pyysin hanasta vettä mutta ei kahdella tiskillä suostuneet myymään. Ajattelivat varmaan, että tuolla miehellä on niin kuuma että se ostaa millä hinnalla hyvänsä. Ja nyt kun kuulee, että toiset ovat saaneet halvemmalla ja saati ilmaiseksi, niin kyllä hatutus vaan nousee. Battery tytöiltä irotsi hymyä, mutta hehän eivät suoraan SK-henkilökuntaa ole. Parempaan palveluun olen tottunut ja sitä myös vaadin.
JussiS, 22.10.2005 16:47:
---
Arminin setti oli varmasti huonoin jonka oon Arminilta koskaan kuullut, tosi paljon mun korvaan täysin merkityksettömiä biisejä
Olen aivan samaa mieltä lipun hinta ja palvelualttius oli nollassa henkilökunnanpuolelta. Harmittaa vaan niin pirusti kun itse mahtunut edes minekkään järkevään paikkaan tanssimaan.Deagol, 22.10.2005 18:15:
..Paikkaan oli ängetty reippaasti yli turvallisuus rajojen porukkaa. Rahastus oli selkeästi tapahtuman päätarkoitus ja muuten me asiakkaat olimme henkilökunnalle riesana (oma näkökulmani). Tätä samaa valitti moni kaveri. Järjestelyt ei sujuneet ammattimaisesti saati sitten hinnan vaatimalla tasolla.
Miks mä en nähny vaahtokarkkei??!!!Kenny, 22.10.2005 13:02:
Vaahtokarkit olivat ainakin pop!!!
yukie^, 22.10.2005 20:33:
---
Kenny, 22.10.2005 13:02:
Vaahtokarkit olivat ainakin pop!!!
---
Miks mä en nähny vaahtokarkkei??!!!
JussiS, 22.10.2005 17:33:
Paras tanssimesta oli (jälleen) suoraan dj-kopin takana, tilaa joka suuntaan metrin verran.
AndyE, 22.10.2005 15:44:
video loppu just ku tamppaaminen alko mut oli tuokin upea, kiitos siitä
oisko kellään videolla Burned with desiree?
ja tietääkö kukaan niitä loppupuolen biisejä? oli monii hyvii, alku ei ollu Arminin setissä niin hyvää mut parani kokoajan.