21.10.2005 Club Colors presents Armada world tour 2005

564 posts, 29 pages, 155,040 views

Armadance

#121 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

UzU, 2.9.2005 13:03:
---
Fyraett, 2.9.2005 11:52:
Ja eiks eiks tiesto ollu sunnuntaina soittamas sillon, nytku perjantaina nää niin ohho millanen tungos tulee olee. :E

---

Tuskimpa se viikonpäivä vaikuttaa myytävien lippujen määrään. Ja Tiestoon mahtui ihan hyvin.

That's the point. Loppuunmyyty mikä loppuunmyyty, todennäköisesti molemmat tapahtumat.
Fyrisch

#122 • • Fyrisch

Armadance, 2.9.2005 13:49:
---
UzU, 2.9.2005 13:03:
---
Fyraett, 2.9.2005 11:52:
Ja eiks eiks tiesto ollu sunnuntaina soittamas sillon, nytku perjantaina nää niin ohho millanen tungos tulee olee. :E

---

Tuskimpa se viikonpäivä vaikuttaa myytävien lippujen määrään. Ja Tiestoon mahtui ihan hyvin.

---

That's the point. Loppuunmyyty mikä loppuunmyyty, todennäköisesti molemmat tapahtumat.

jaa, oliks tiesto loppuunmyyty, ei voi muistaa.
alex kunnari

#123 • • alex kunnari
[/quote]

Tiësto oli loppuunmyyty. Ei päivällä ole mitään merkitystä kuinka paljon enemmän lippuja on olemassa. Paikan kapasiteetti on tietty ja se määrää. Studiolla on tanssitilaa enemmän kuin missään toisessa keskustan paikassa ja sen vuoksi ainakin itse pääsin kulkemaan ihan hyvin joka paikkaan. Se mikä on tosiasia kuten moni on maininnut ei fiilistä saavuteta ellei ole täyttä..Tyhjässä tai liian isossa tilassa ei fiilistä vain saa. Paikkan kapasiteetti on 1250 joten sen mukaan mennään Street Beatissa on myytävänä 1100 lippua loput on linja-autoja varten. Onko hienoa jotta paikalla on 35 000 henkeä ja dj on 10 metrin korkeudessa ja itse olet 100 metrin päässä..hmm..ainakin itse pidän enemmän klubi ympäristöstä kuten Studiossa dj on keskellä kaikkea ei piilossa vaan hyvin nähtävillä ja lähellä yleisöä. Ainakin Tiësto nautti soittamisesta yleisön keskellä..
AnderS

#124 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

alex kunnari, 2.9.2005 05:06:
---
AnderS, 1.9.2005 23:36:
Miten paljo heruu skenepisteitä jos
lähtee täältä perähikiältä hesaan
pelkän ennakon takia?

---

Ei sinun tarvitse turhaan lähteä. Soitat Street Beatiin ja sovit kuinka maksat ja he laittavat lipun postissa. On monta tulijaa jotka eivät pääse Helsinkiin ennen tapahtumaa mutta se ei ole ongelma.

Kiitti vinkistä! Mä kilautan Street Beatiin.
Bio

#125 • • Bio The Bullies / Pinky
Nonni.. tänne sit ollaan tulos.
Tropico

#126 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Ja 3 lippua kiitos. *suoritettu* *jiihaa*
jeesboks

#127 • • jeesboks p u p u

Bio, 3.9.2005 12:57:
Nonni.. tänne sit ollaan tulos.

Sama homma.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Defa

#128 • • Defa Zuhause
Bussi Turusta

Lähtö klo 19.00 ort.kirkon edestä

Paluu bileiden jälkeen

Hinta 37e(matkat+lippu) maksetaan bussiin tultaessa

Ilmoittautumiset [email protected] tai 040-7390592
Viltsu

#129 • • Viltsu noname

alex kunnari, 2.9.2005 18:53:

---

Se mikä on tosiasia kuten moni on maininnut ei fiilistä saavuteta ellei ole täyttä..Tyhjässä tai liian isossa tilassa ei fiilistä vain saa.

..ja kuinka miljoona kärpästä voikaan olla väärässä..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

SyndroDome

#130 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Jee, tiketti taskussa! *iloinen* ja sitten vaan odotellaan... Noh, kyllä se lokakuu sieltä pikku hiljaa tulee... *joo*

--
Life is full of choises.

Ita

#131 • • Ita pikkune

SyndroDome, 5.9.2005 15:25:
Jee, tiketti taskussa! *iloinen* ja sitten vaan odotellaan... Noh, kyllä se lokakuu sieltä pikku hiljaa tulee... *joo*

sammahär, odotellaan odotellaan :)
larna

#132 • • larna
Tänne tulossa, kuinka muuteskaa.. *joo**heiii*
1ncarnation

#133 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali

alex kunnari, 2.9.2005 18:53:

---

Tiësto oli loppuunmyyty. Ei päivällä ole mitään merkitystä kuinka paljon enemmän lippuja on olemassa. Paikan kapasiteetti on tietty ja se määrää. Studiolla on tanssitilaa enemmän kuin missään toisessa keskustan paikassa ja sen vuoksi ainakin itse pääsin kulkemaan ihan hyvin joka paikkaan. Se mikä on tosiasia kuten moni on maininnut ei fiilistä saavuteta ellei ole täyttä..Tyhjässä tai liian isossa tilassa ei fiilistä vain saa. Paikkan kapasiteetti on 1250 joten sen mukaan mennään Street Beatissa on myytävänä 1100 lippua loput on linja-autoja varten. Onko hienoa jotta paikalla on 35 000 henkeä ja dj on 10 metrin korkeudessa ja itse olet 100 metrin päässä..hmm..ainakin itse pidän enemmän klubi ympäristöstä kuten Studiossa dj on keskellä kaikkea ei piilossa vaan hyvin nähtävillä ja lähellä yleisöä. Ainakin Tiësto nautti soittamisesta yleisön keskellä..

siinä tapauksessa alex olisi ollu parempi La Tour..silloin pääse kattoo miten Armin soittaa ja nimmarinki sai helposti..Tiesto oli ku panssarivaunu :/ La Tour muutenkin toimii paremmin ku Studio 51..kunhan se ois vaan yhtä iso :(

kuten yhes Depeche mode biisis ..All i ever needed ,all i ever wanted, is here in my arms !
eli lippu turvallisesti lompakossa
Ja prkleen hyvä idea et ennakolla pääse k18..vaikka muuten ikäraja on k20 vissin ?
silloin oikeat mut vähän nuoremmat ihmiset pääse kans. Nyt vaan nainen tonne kans ku se on 19 :P jos vaikka uskois mua et Armin on upea :P

ps.kuka soittaa aamuis ?

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

UzU

#134 • • UzU [33100]

1ncarnation, 5.9.2005 23:07:

siinä tapauksessa alex olisi ollu parempi La Tour..silloin pääse kattoo miten Armin soittaa ja nimmarinki sai helposti..Tiesto oli ku panssarivaunu :/ La Tour muutenkin toimii paremmin ku Studio 51..kunhan se ois vaan yhtä iso :(

ps.kuka soittaa aamuis ?

IMO 51 on paljon parempi kuin La Tour. Mut se siitä.. mielipiteistä voidaan aina väitellä.

Ja onhan aamujen soittajat tuolla tapahtuman tiedoissakin:

After party:
Markus Schulz (Armada,USA)
(Markus Schulz soittaa aamuissa 5 tunnin setin)
Alex Kunnari & Käpä
Valentina

#135 • • Valentina
Liput on hankittu ja töistä vapaa otettu*hihu*Tuli aika kalliksi tää lipun ostoo, prodigyn keikka kun on hintava, mutta ei se mitään, pääasia että liput on taskussa ja menoksi.Hyvää v-loppu on tulossa!!!Aaah, ei malta odottaa enää..

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

Armadance

#136 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

La Tourissa oli minun mielestä viime Armadan keikalla yläkerrassa kovin kehno äänentoisto - harmi sinänsä, ylhäällä olisi ollut hyvä biletellä. Muutenkin paikka vähän nuhjuinen ja pieni, ehdottomasti Studio 51 parempi! On ihan kivaa että pääsee napittamaan kopin viereen miten Armin soittaa - minua kiinnostaa kyllä enemmän MITÄ DJ soittaa. Ja niitä nimmareita on kyllä keikan jälkeen jaossa.
kinderi

#137 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Lippu taskussa , shiverplätty soimas.. Mikäs tässä.. Nyt pitäis vaan jaksaa odottaa et pääsis lipun käyttämään.. Kauan on jo odotettu joten paikalla ollaan vaikka sitten pää kainalossa ja tippa kädessä *jiihaa**joo*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

1ncarnation

#138 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Armadance, 6.9.2005 02:28:
---
---

La Tourissa oli minun mielestä viime Armadan keikalla yläkerrassa kovin kehno äänentoisto - harmi sinänsä, ylhäällä olisi ollut hyvä biletellä. Muutenkin paikka vähän nuhjuinen ja pieni, ehdottomasti Studio 51 parempi! On ihan kivaa että pääsee napittamaan kopin viereen miten Armin soittaa - minua kiinnostaa kyllä enemmän MITÄ DJ soittaa. Ja niitä nimmareita on kyllä keikan jälkeen jaossa.

niih no hyvä se on kai miten se nyt on eli ekaks la tour sit studio 51 ..pääsin kattoo sitä läheltä, nyt ku kerran nähty niin se siitä :D studio 51 on kyl paljon isompi paikka joo..
tiestosta jäi vaan niin paha maku suuhun ja samalla studio 51'sta..
ehkä Tiesto oli vaan niin pettymys ainakin verrattuna Arminiin..noh ainahan mä tiesin et Tiesto on arminin verrattuna nolla..ainakin mun taulukois :D

edit. No voihan PERSE ku on paskä tzägä taas vaihteex..menos new yorkkiin 12.9 -18.9 ja Armin ois siellä 30.9... ei näin :S :S

--

Individual

#139 • • Individual HYPNO!

nicii, 7.9.2005 12:09:
EILEN AMNESIASSA TAALLA IBIZALLA...BUUREN HEITTI BRIAN CROSSIN KANSSA AIVAN USKOMATTOMAN SETIN..BUUREN ON TULOSSA JOPA LAUANTAINA MINUN JARJESTAMIIN BILEISIIN..PAKKO VAAN HEHKUTTAA..KUN OLEN NIIN ONNELLINEN..!!!
SEE YA IN FINLAND!!!!!

AWESOME!
1ncarnation

#140 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

nicii, 7.9.2005 12:09:
EILEN AMNESIASSA TAALLA IBIZALLA...BUUREN HEITTI BRIAN CROSSIN KANSSA AIVAN USKOMATTOMAN SETIN..BUUREN ON TULOSSA JOPA LAUANTAINA MINUN JARJESTAMIIN BILEISIIN..PAKKO VAAN HEHKUTTAA..KUN OLEN NIIN ONNELLINEN..!!!
SEE YA IN FINLAND!!!!!

sulla menee aika kovaa kyl :D

--