leffojen lainaus

28 posts, 2 pages, 6,558 views

yace

#21 • • yace Progempi parempi
Mä lopetin pääasiassa leffojen lainaamisen, kun niit on kadonnu vuosien varella ja just jossai jatkoil lainatut katoo kyl niille teille.Mut on kyl jotain ei nii väliä vhs:ssiä mitä voi lainaa
ELÄIN

#22 • • ELÄIN Team 2hero

Cera:
multa on varmaan maailman helpoin lainata leffaa ja olla palauttamatta, kun tosi useesti tapahtuu niin, että mä en ole hirveen tietoinen siitä että mun hyllystä on hävinnyt joku lainaan, koska ovelat kaverini keskustelevat kanssani silloin kun olen koneella.. enkä siis kuule ja näe mitään muuta kuin edessäni tapahtuvan ruudun...

onneksi kaikki kyllä... ehkä... on palauttaneet aina kaiken takaisin :)(:
hmm.

...stap vaining!
Raver71

#23 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Itsellä on DVD kokoelmassa jokainen levy numeroitu. Porukka tunnistaa siitä että tämä ei ole mun kiekko ja ehkä muistaa mistä on lainannut tai sitten ei. Sitten kun niitä lainaa laittaa tyypin nimen ja numeron vihkoon ylös. Ja laita päivämäärä ylös koska on poistunut talosta. Tietää kysellä jos liian kauan on. Ja pyyhkäisee pois kun palautuu. Tämäkin pitäisi tehdä joka kerta kun vain muistaisi. Paljon on hyviä klassikko cditä hävinnyt eikä varmaan kaikki DVDtkään ole takaisin tulleet. Välillä ollut lainaamatta ja sitten heltynyt kun kaverit kerjää... Mutta musiikissa mulla totaalinen lainauskielto. Juuri tuon hävikin takia. Pitäisi vaan skarpata sen merkkaamisen kanssa...
Kaaottisen mukava

#24 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Vaikeinta mulla lainattujen leffojen/pelejen/musiikin/etc. takaisin saamisessa on muistaa kenellä on mikäkin levy tai muu on lainattu. Varsinkin kun oikeesti mitään lainattavaa ei tunnu saavan takaisin ilman pakollista kyselya tai vihjailua. Sitten kun lisätään tähän yhtälöön vielä erittäin unohtavainen pää niin hävikki kasvoi ärsyttävän isoksi!

Vuosi sitten päätin merkata ylös kännykkään kaikki omat lainat tai velat (iteltä ja itelle lainatut), niin ei ole kadonnut enää yhtään mitään. Ylimääräisenä hyvänä oon muistanut palauttaa oma-aloitteisesti kaikki muilta lainatut tavarat. Nykyään kaverit vaan vitsailee, että mun kännykkä tietää aina kaiken mahdollisen... *nauru*

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

darkfr

#25 • • darkfr d:play

Kaaottisen mukava:
-klips-

munkin pitäis alkaa tekemään, olen joskus tehnyt noin mutta se jäi sitten, minkä seurauksena nykyään mun huonolla muistilla ihmisten pienemmät velat unohtuu todella nopeasti, mikä on silloin tällöin aika haitallista kun mulla on taipumus lainailla rahaa ympäriinsä ja auttaa muutenkin aina hädässä kaikkia rahapulassa olevia *nyyh*

mut en oo itse sen kummasempi, velat maksan (siihen olen sentään oppinut), mutta muiden tavarat jää aina liian pitkäks aikaa mulle kun unohdan ne aina! tästä oon kuullu hirveän monta kertaa jälkeenpäin ja jopa poliisilla on uhkailtu *hihu*

--
4/4

kaaputin

#26 • • kaaputin pällikääliö
kylläpä ihanaa että tälleen yleisesti vähän marisin siitä että leffoja on lainassa. lainaajat ovat pikkuhiljaa ilmoitelleet omaavansa mun pätkiä hyllyssään ja useampi jo löytynyt takaisin kotiin!
julkinen narina toimii *nauru*

--
elämä on <3

keisha

#27 • • keisha bullet with butterfly wings

KarriN:
noniin wtf niinku kellä on kaapron b5 s4!

Mulla*blush*
Mulle ei kannata lainata mitään jos haluaa sen viikon päästä takaisin, koska unohdan varmasti. Sama pätee toisinpäin, jos lainaan jotain pois niin en muista kysellä sitä takaisin.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

DiamonDie

#28 • • DiamonDie mediahippi
En omista mitään leffoja paitsi pari VHS:ää (joita sattuneista syistä ei kukaan halua lainailla). Kirjat ja levyt sen sijaan jäävät lainatessa helposti sille tielleen tai ainakin viipyvät vuosia lainassa. Usein kun kirjan saa takaisin lainasta niin lainaaja vielä myöntää, ettei lopulta jaksanut edes avata opusta.

Itsekin olen kyllä syyllistynyt samaan, kun olen lainannut musiikkia ihmisiltä, joihin en olekaan enää törmännyt. Eräältä kaukana asuvalta kaverilta lainasin vuosia sitten levyn, joka on yhä hyllyssä. Sama kävi myös eräälle lukiokaverille, jota en ole nähnyt pian viiteen vuoteen ja jolta lainasin erään trancealbumin. Lohdutan omatuntoani sillä ajatuksella, että ensinmainittu levy oli piraatti ja toisessa tapauksessa itseäänitetty kasetti, mutta onhan se silti hyvin noloa.