Ostan tämän: --->

23 posts, 2 pages, 26,318 views

COBALT

Posts: 1,407

#1 • • Edited COBALT akitaattori
Halutaan ostaa: ---> http://www.klubitus.org/kuva.php?id=9995

Auttakee miästä härässä! Jos jostakin löytyy aito Hankkijan lippis, ni ostan heti pois! *nauru* Oikeesti!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Illustrator

Posts: 3,171

#2 • • Illustrator

COBALT:
Halutaan ostaa: ---> http://www.klubitus.org/kuva.php?id=9995

Auttakee miästä härässä! Jos jostakin löytyy aito Hankkijan lippis, ni ostan heti pois! *nauru* Oikeesti!

Heh. Tossa ois. Pakasta vedetty, aito Hankkija lippis M kokoa..*nauru*
COBALT

Posts: 1,407

#3 • • Edited COBALT akitaattori
No perkele! Mikä on tuotteen geopoliittinen sijainti, meinaan että sais sovittaa ku saattaa mun klamootti olla isompi ku äm! Lunastushinta? Ja onko varmasti aito, ettei mikään jälkipainos?*nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Illustrator

Posts: 3,171

#4 • • Edited Illustrator

COBALT:
No perkele! Mikä on tuotteen geopoliittinen sijainti, meinaan että sais sovittaa ku saattaa mun klamootti olla isompi ku äm! Lunastushinta? Ja onko varmasti aito, ettei mikään jälkipainos?*nauru*

Lippis on Helsingissä. Ja on aito Keskimäki Oy:n Ilmajoella valmistama, ensimmäistä erää. Sen verran tunnearvoa lippikselle on kuitenkin päässyt kertymään, ettei se ole halpa. Mutta tarjoa..*joo*
Rocca

Posts: 3,064

#5 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
ihan mielenkiinnosta haluisin tietää mihin sä tota tarviit *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

kilobitti

Posts: 2,419

#6 • • kilobitti 1-2-3 techno
Multa löytyy vastaavan mallinen lätsä, vanhoilla Neste Alfa-tuotemerkeillä varustettuna*piis* en myy*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

COBALT

Posts: 1,407

#7 • • COBALT akitaattori

Rocca:
ihan mielenkiinnosta haluisin tietää mihin sä tota tarviit *nauru*



Toi on sellanen Kulttijuttu meidän poppoossa! Tos toukokuun lopulla on yhdet ysärihouse-kekkerit. Mulla on jo varattuna neonväreillä paikatut lappuhaalarit, vyölaukku sekä purkkarit. Ton kun vetäisen päähäni, niin naiset suorastaan lankeavat jalkoihini laumoittain, hahhaa!!! *slurps*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#8 • • COBALT akitaattori

Illustrator:
---
COBALT:
No perkele! Mikä on tuotteen geopoliittinen sijainti, meinaan että sais sovittaa ku saattaa mun klamootti olla isompi ku äm! Lunastushinta? Ja onko varmasti aito, ettei mikään jälkipainos?*nauru*

---
Lippis on Helsingissä. Ja on aito Keskimäki Oy:n Ilmajoella valmistama, ensimmäistä erää. Sen verran tunnearvoa lippikselle on kuitenkin päässyt kertymään, ettei se ole halpa. Mutta tarjoa..*joo*



No, tarjoamani 40 egee saat postikuluineen!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

DagO

Posts: 1,066

#9 • • DagO häröö

COBALT:
---
Illustrator:
---
COBALT:
No perkele! Mikä on tuotteen geopoliittinen sijainti, meinaan että sais sovittaa ku saattaa mun klamootti olla isompi ku äm! Lunastushinta? Ja onko varmasti aito, ettei mikään jälkipainos?*nauru*

---
Lippis on Helsingissä. Ja on aito Keskimäki Oy:n Ilmajoella valmistama, ensimmäistä erää. Sen verran tunnearvoa lippikselle on kuitenkin päässyt kertymään, ettei se ole halpa. Mutta tarjoa..*joo*

---


No, tarjoamani 40 egee saat postikuluineen!


No huh. Kuka maksaa 40e tollasesta lätsästä ja mix?
typ0

Posts: 1,892

#10 • • typ0 syntax error
mulle kelpais kans tollanen... tosin emmä toho 40 egeen lähe x)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Jone

Posts: 8,258

#11 • • Jone Archibald Haddock
Nähtyäni ton 40e hintatarjouksen "juoksin" välittömästi antamaan Hankkijalle palautetta, että nyt kannattaisi kyllä ottaa uusi erä noita lippiksiä ihan halvan promon nimissä ja pistää kiertoon.
typ0

Posts: 1,892

#12 • • typ0 syntax error
mä lähtisin harkinnalla 20 egeen x) kyl tota niin paljon haluttais =D tosin vaadin että se on se alkuperänen.
jos siitä tehään massatuotanto läjä nii.. noh saat sitte 2 egee =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

ezzy

Posts: 8,060

#13 • • ezzy Droid-pappa
Kirppiksiltä löytyy. just näin yhden jannun ostamassa "legendaa" ja naureskelemassa ostikselleen pasilassa...
Illustrator

Posts: 3,171

#14 • • Illustrator

COBALT:
No, tarjoamani 40 egee saat postikuluineen!

Valitettavasti 40:ellä en pysty myymään. Mikään hillitön tarve tosta luopumiseen ei ole, joten jääköön kaapin kätköihin.*iihhih**piis*
Kirppareilta voi tosiaan löytyä vähän halvemmalla.
domi

Posts: 7,069

#15 • • domi Työn sankari.
Pitäisköhän lähteä mummolan vintille, vois olla "muutamia" siellä
COBALT

Posts: 1,407

#16 • • Edited COBALT akitaattori

Illustrator:
---
COBALT:
No, tarjoamani 40 egee saat postikuluineen!

---
Valitettavasti 40:ellä en pysty myymään. Mikään hillitön tarve tosta luopumiseen ei ole, joten jääköön kaapin kätköihin.*iihhih**piis*
Kirppareilta voi tosiaan löytyä vähän halvemmalla.



Voit pitää piposi, saatat tarvita sitä kun taitaa päätäsi paleltaa, hehe!!! *ding**nauru*
En mäkään nyt ihan kajahtanut ole, hehe!*hahjust*
Lähdin tohon 40 egeen vain siksi, että kaljapäissäni oheiseen kuvakommenttiin aikanaan tarjosin samaa hintaa! Jos oisin nyt tarjonnut jotain muuta, niin aivan varmasti joku neropatti olis kaivanut sen esiin etc... *joo*
Mut tosimies pysyy puheissaan!!! *uros**piis*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#18 • • COBALT akitaattori

Jone:
Nähtyäni ton 40e hintatarjouksen "juoksin" välittömästi antamaan Hankkijalle palautetta, että nyt kannattaisi kyllä ottaa uusi erä noita lippiksiä ihan halvan promon nimissä ja pistää kiertoon.



Haha! Luuletsä et mul kaksosiveli jossain vai? Tai voithan sä alkaa kemuissa diilaamaan noita neljälkybäl...!*nauru**nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Illustrator

Posts: 3,171

#19 • • Illustrator

COBALT:
Voit pitää piposi, saatat tarvita sitä kun taitaa päätäsi paleltaa, hehe!!! *ding**nauru*
En mäkään nyt ihan kajahtanut ole, hehe!*hahjust*
Lähdin tohon 40 egeen vain siksi, että kaljapäissäni oheiseen kuvakommenttiin aikanaan tarjosin samaa hintaa! Jos oisin nyt tarjonnut jotain muuta, niin aivan varmasti joku neropatti olis kaivanut sen esiin etc... *joo*
Mut tosimies pysyy puheissaan!!! *uros**piis*

Vähän itekki epäilen et paleltaa...*nauru*
No mut mä pidän piponi.*slurps*
Jone

Posts: 8,258

#20 • • Jone Archibald Haddock

COBALT:
Haha! Luuletsä et mul kaksosiveli jossain vai? Tai voithan sä alkaa kemuissa diilaamaan noita neljälkybäl...!*nauru**nauru*



Oon aikaisemminkin havainnut, että Hankkijan lippis nauttii sellaista läppäarvoa, jota yllättävän monet tietyn ikäpolven ihmiset osaavat arvostaa. Ei oo siis eka kerta kun joku on jossain noita itselleen halunnut. *vink*