Housee@Diiva (TKU) joka KE, PE ja LA

19 posts, 1 page, 4,147 views

lank

Posts: 2,164

#1 • • lank www.djlank.com
Housea, Discoa ja muuta mukavaa musiikkia Diivassa (Aurakatu 14)
Vertigon ja vierailevien tähtien tahdittamana joka

- Keskiviikko
- Perjantai
- Lauantai

Resident DJ Vertigo

diiva_saku.jpg

Avoinna klo: 20-04
DJ paikalla: 22-04
Ikäraja: ke 18v, pe & la 20v
Ilmainen!

Diivan sivut
supertony

Posts: 897

#4 • • supertony Code Red

lank, 29.3.2005 00:56:
Oho viime viikko jäi välistä mutta tässä kuluva viikko (vko 13)


La 02.4 tba



Allekirjoittanut puikoissa 2.4. Lauantaina. Luvassa housekattaus laidasta laitaan :) Be there!

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

supertony

Posts: 897

#6 • • supertony Code Red
Jeps taas, eli allekirjoittanut puikoissa Sakun kanssa Lauantaina. Jatketaan siitä mihin viimeviikolla jäätiin ;) Hopihopi mestoille...

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Avatar
#7 • • Hexe Guest


Ikäraja: ke 18v, pe & la 20v



Pitääktoi paikkansa...? Mä olin syksyllä tulossa joku perjantai-yö klo.02... Puoil tuntia väittelin itteni sisäl ku olin sillon vast 18. Ikäraja oli kuulemma 19... Tai sit mä olin vaan siin kunnos ettei poke tunnistanu mua ajokortin kuvast.
Ni se on siis 18/20?
supertony

Posts: 897

#8 • • supertony Code Red

Hexe, 8.4.2005 13:03:
---

Ikäraja: ke 18v, pe & la 20v

---


Pitääktoi paikkansa...? Mä olin syksyllä tulossa joku perjantai-yö klo.02... Puoil tuntia väittelin itteni sisäl ku olin sillon vast 18. Ikäraja oli kuulemma 19... Tai sit mä olin vaan siin kunnos ettei poke tunnistanu mua ajokortin kuvast.
Ni se on siis 18/20?



En oo itseasiassa ihan varma asiasta, olettaisin et viikolla se on kuitenkin alempi kuin viikonloppuisin. Auttoipa paljon :)

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

supertony

Posts: 897

#9 • • supertony Code Red
Tarkistelin asiaa, viikolla 18 ja viikonloppusin 20. Eli kuten tuolla ekassa postauksessa jo taidettiin mainitakin...

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Avatar
#10 • • Hexe Guest
Jep, selvähän tuo sitten.
jeesboks

Posts: 4,064

#11 • • jeesboks p u p u

supertony, 8.4.2005 13:35:
Tarkistelin asiaa, viikolla 18 ja viikonloppusin 20. Eli kuten tuolla ekassa postauksessa jo taidettiin mainitakin...



Tosin tainnu muuttua tai laskea viikonloppuisin 19. Ainakin näin olen muistelevinani *ding*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

jeesboks

Posts: 4,064

#12 • • jeesboks p u p u

mayah, 8.4.2005 15:57:
---
jeesboks, 8.4.2005 15:11:
Tosin tainnu muuttua tai laskea viikonloppuisin 19. Ainakin näin olen muistelevinani *ding*

---


Toi ikäraja on kovin joustava käsite ja se riippuu myös kovin paljon siitä, millaista iltaa ollaan odottamassa. Pääsääntöisesti koko talon ikärajat on viikolla 18 ja viikonloppuisin 20. Jos yläkertaan odotellaan rauhallisempaa iltaa, ikäraja joustaa diivan ovella.

T: duunari



Aivan, ite en kauheen peril enää tosta virallisesta ikärajasta oo kun ei oo siitä enää aikoihin tarvinnu välittää. *hihu* Juuh, 20 taitaa tosiaan olla toi virallinen. Anteeksi, sekoilu *ding*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Jace

Posts: 297

#13 • • Jace Monday Bar

supertony, 8.4.2005 12:50:
Jeps taas, eli allekirjoittanut puikoissa Sakun kanssa Lauantaina. Jatketaan siitä mihin viimeviikolla jäätiin ;) Hopihopi mestoille...




Tulehan kans käymään yläkerran puolella jos suinkin vain kerkeät =)
supertony

Posts: 897

#14 • • supertony Code Red

Jace, 8.4.2005 17:03:
---
supertony, 8.4.2005 12:50:
Jeps taas, eli allekirjoittanut puikoissa Sakun kanssa Lauantaina. Jatketaan siitä mihin viimeviikolla jäätiin ;) Hopihopi mestoille...

---



Tulehan kans käymään yläkerran puolella jos suinkin vain kerkeät =)



Koitan muistaa, taitaa koko talo rokata isosti huomenna :)

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

jeesboks

Posts: 4,064

#15 • • jeesboks p u p u
Taidan passata huomenna tuon salon reissun, raha puolan takia. Joten tänne vois kyl suunnata. *iloinen* Täytyy saada vaan houkuteltua joku huomenna mukaan *vink*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

jeesboks

Posts: 4,064

#16 • • jeesboks p u p u

supertony,
taitaa koko talo rokata isosti huomenna :)



Totta ja Kiitos siitä MrT:lle ja Vertigolle diivan loistavasta musiikki tarjonnasta alku illan fiilistelyt *hihu* Ja kiitos myös Jace yläkerran musiikki tarjonta miellytti, erityisesti lopussa *jiihaa*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

supertony

Posts: 897

#17 • • supertony Code Red
Kiva kuulla, että musa maistui. Allekirjoittaneella alkoi vaan väsy jo painaa heti puolen yön jälkeen. Mutta mukavaa oli silti *hymy*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...