hei kaikki sählystä/salibandystä kiinnostuneet TYTÖT pk-seudulla

25 posts, 2 pages, 9,644 views

QueenB

#1 • • QueenB Yuki-Onna
Meitä on näemmä aika paljon täällä klubbarissa, joten eiköhän pistetä oma vuoro pystyyn ja katotaan jos joskus todellakin näemme klubbarin tytöt vs. pojat matsin.

Elikkäs kaikki kiinnostuneet, ilmoittakaa mikä paikka ja aika olisi hyvä? Itse ehdottaisin TI ja TO päiviä klo 16-20 välisenä aikana. Paikkoina olisi nuo samat mitä poikienkin topicis mainittiin eli arena centerin hallit. ks. linkki. Tietysti jos jollakulla on hyviä kokemuksia muista paikoista niin kerro ihmeessä.

Toivottavasti saataisiin joukkue kasaan.
QueenB

#2 • • QueenB Yuki-Onna
Eikö ketään kiinnosta. Poikien topic:is oli mun laskelmien mukaan ainakin 6 kiinnostunutta naispuolista pelaajaa. Missä te nyt olette?
kirsch

#3 • • kirsch kyny hippi

QueenB:
Eikö ketään kiinnosta. Poikien topic:is oli mun laskelmien mukaan ainakin 6 kiinnostunutta naispuolista pelaajaa. Missä te nyt olette?

No ne kuus tyyppiä ei ole varmaankaan näiden kolmen tunnin aikana käyny täällä..?
Kärsivällisyyttä vähän..
#4 • • Cera Guest
minä minä minä!
QueenB

#5 • • QueenB Yuki-Onna
Cera, jos tunnet joitakin kavereita jotka tahtois tulla mukaan ni ilmoitteleppa. Ei tartte olla välttämäti klubbarilaisia.
Turan Palloseura

#6 • • Turan Palloseura LU
mä voisin tulla kans tyttöjen kans pelaamaan koska öö.. pojat pelaa aina torstaisin, enkä pääse silloin ja tyttöjen kanssa on kivempaa jakaa sama pukuhuone. *hih*
hemuz

#7 • • hemuz kätevä emäntä
Voispa jopa kiinostaa, mut jos must tulle lintsin täti nii oon aika pitkii päivii töissä :/
Texx

#8 • • Edited Texx ^_^
joo tiistai torstai ois aika hyvii päivii ja silleensä. oon messis. o/

(edit: piti laittaa käsi toiselle puolelle :( )

--
*piis*

Kuini

#10 • • Kuini Vajakki
mie kanssa... *joo*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

bubbelgum

#11 • • bubbelgum ~sylikissa~
Jep! Ikäväkseni en voi osallistua suunnitteluun jne. Mutta heti kun on tiedot selvät, aika/paikka/ hinta niin tää tyttö tulee kyllä mielellään kohottamaan tajuttoman huonoon kuntoon mennyttä kroppaansa *blush* o/

--
Hullu ku pullosta tullu.

#12 • • Taika Guest
Tää kans!
helena

#13 • • helena
Kuulostaa hyvältä, ekaks pitäis vaan hankkia maila...
superwoman

#14 • • superwoman toinen jalka jo...
Lähtisin pelaamaan ilman muuta! Sekä ti tai to sopii molemmat.

Noita pelipaikkoja on paljon muitakin. Esim Urheiluhallit oy:llä ( pasila, töölö ) on hyviä pelikenttiä halvalla. Lisäksi kaupungilla Liikuntamylly Myllypurossa ( 1e/krt). Voin tulla suunnittelemaan, koska kokemusta on ainakin jalkapallovuorojen järkkäämisestä Tampeeren kaupungin liikuntaviraston kanssa.

Hopihopi vaan asiaan1 Kesä tulee, ja sitten tekeekin mieli pelata jotain ulkona!

--
...just visiting...

superwoman

#15 • • superwoman toinen jalka jo...
No niin! Nyt tsemppiä vähän kevääseen ja heti pois sieltä sohvalta! Tarvitaan lisää sählyporukkaa, että päästään pelaamaan ja varaamaan vuoroja.

Ja saa tulla mukaan, vaikkei mikään piirimestaruustason urheilijalupaus ole ikinä ollut. Se ei ole oleellista, vaan pelaaminen ja tekeminen. Sähly on helppo oppia ja ei ole tarkoitus juosta millään jalkapallokentällä, joten mitään megakuntoa ei vaadita. Sen verran, että saadaan kunnon peliä aikaan.

Nyt kaikki kiinnostuneet mukaan ja kirjoittamaan topiciin! Sovimme, että alan alustavasti tsekkaan pelivuoroja pikimiten, mutta vaatii vielä lisää pelaamisesta kiinostuneita.

Nyt liikkeelle. Ja maila ei paljoa maksa, jos siitä kiikastaa. Ja niitä voi myös vuokrata paikan päältä.

--
...just visiting...

typ0

#16 • • typ0 syntax error
saaks pojat muuten vaa tulla seuraamaan?

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

ezzy

#17 • • ezzy Droid-pappa

typ0:
saaks pojat muuten vaa tulla seuraamaan?

saamari, ehdit eka *sydän*
muZZle^

#18 • • muZZle^
umm-m. voisin olla myös kiinnostunu, jossei vuoro sit ala jo neljältä...ei kerkee töistä *uuh* ja maila pitäis hommaa...*hihu*
bubbelgum

#19 • • bubbelgum ~sylikissa~
Onkos tässä asiassa tapahtunut mitään?
Vois heittää vaik ilmoille niitä pelipaikkoja/aikoja/hintoja... Siis ne jotka niistä onluvannu ottaa selvää.. Niin vois sit kattoo tarkemmin että tuleeko tästä mitään vai ei...?

--
Hullu ku pullosta tullu.

KritikaL

#20 • • KritikaL Teiniprinsessa
äh...paihoittelen myöhäistä sytytystä....Toki olen mukana, jos vaan työt sallii*joo*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.