HALLMARK 3rd Birthday Bash!

105 posts, 6 pages, 12,256 views

She

#81 • • She
Mulla kyllä meni kanssa vähän ohi. Ei humalaa eikä mitään. Mä en ollenkaan tajua kyllä mutta sou. Hauskaa kyllä oli, ilman ohimennyttä... *nauraa**nauraa*
#82 • • yana Guest
Unity(f):

Yana et sä mikään vannhus oo viel pitkään aikaan...

no hei 2v ja mä oon keski-ikäinen! =D
UnityF

#83 • • UnityF joo just se
mun kategorian mukaan et oo viel 2v päästä keski-ikäinen..
sä oot silloin aikuinen..*iloinen*
sit kun oot 40wee oot keski-ikäinen..
ja kun oot 50 wee alat olla vanhus...
60wee... hmm... no jätän sanomatta...*hymy*

*plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*

*vink*

[muokattu 18.2.2003 16:19]
#84 • • imelä Guest
loistavaa musaa*plur*ossia meni ohi, tab ja orkidea*sydän*
järkyttävän kuuma ja liikaa jengiä, kiva oli siis että ihmisiä oli mutta olipas tungosta.
humala*iloinen*
hmm mitäs muuta..lähti taju*täh*
frendejä paljon*sydän*kiva oli nähdä taas*puspus*
loppuillasta iski migreeni*uuh*
kiitos johannekselle kyydistä kotiin*hymy*
rahanarvoiset kemut joo tai jotain.
nyt unta ja rauhallista lomaa.
Mark

#85 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
uuh, eipä voi jälleen kerran todeta muuta kun että hallmark ROXXXXXXXXX!!!!! *pihkassa**pihkassa**pihkassa* Kuumuus vaan lisäs fiilistä vaikka olikin aika hupaisalla tasolla loppua kohden, mutta silti, kemut olivat 10+ arvoset *plur* Sääli että tuttuja ja uusiakin tuttuja tuli vastaan niin sikana ettei juurikaan kerinny vaihtamaan ku pari sanaa, mut no doubt, yhtäkään hallmarkia en enää jätä väliin jos taso jatkuu tällasena, NJAMMMMMMMMM!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

eemeli

#86 • • eemeli
vuoden paras klubi suomessa on ehdottomasti Hallmark!!

- Hesperia
- musiikki
- ihmiset
- meno
- töölö
- tab

I *sydän* HALLMARK

--
celebration generation

Waide

#87 • • Waide sabão
milla:

Waide:
Monkey Forest seivas, kiits.
miks mä missasin ton :|

No aina ei voi voittaa.Ei edes joka kerta..onpas lattea fraasi.

Morpheus:

Joo, mäkään en ole käynyt johonkin 4-5kk bileissä ja
nyt kun kävi, niin huomasi kyllä että "normaali" kansa on lisääntynyt.

Hui kauhiaa! Taisin nähdä jonkun lökäpöksyn siellä harhailemassa*voiei*. Mitä klubikansa voi asialle tehdä?!

Ääh, mul on tylsää...

[muokattu 19.2.2003 17:05]

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

#88 • • ALIEN Guest
Tilti - invinsible kiksi niin paljon, että ihan itku tuli!! *plur*

KIITOS TAB!!!
Roger Roger

#89 • • Roger Roger Kentti
Oli aivan überhienoa bileissä! Kiitos kaikille, jotka jaksoitte mun häröilyä (kulmapöydässä oli jättekivaa). Eteenkin suuri kiitos meidän hohtokeilaus porukalle (Henna ja Maria).

Jos joku on kaipaillut kuvia, niin ne on tulossa pian, kunhan saamme scannattua ne (eihän meillä digikameraa ole).

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

#90 • • tuntematon Guest
Roger Roger:

Jos joku on kaipaillut kuvia, niin ne on tulossa pian, kunhan saamme scannattua ne (eihän meillä digikameraa ole).

Kiva, et kuvia on tulossa! Pääsee vielä fiilistelee jälkikäteen! *joo*
#91 • • Inditm Guest
Videotaltioinnin tuloksiakin näkyvissä jossain tulevaisuudessa kun saadaan setti kasaan.
Mark

#92 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Jaa niin missä??? Niin luvattiin gatecrasherin videomatskuakin hallmarkin sivuille, mutta koskaan ei mitään oo tullu..*ding*

-M

--

Inditm

#93 • • Inditm
Eri lupailijat ollu asialla...
Yrjösen Pirre

#94 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Olin läsnä. Orkkis on Kingi(tm), Ossian setin toinen puolisko oli hyvä, TAB...*hmph**justjoo**eiei*...ei oikein toiminut sellasen progepläjäyksen jälkeen, mitä Ossia oli juuri heittänyt.
Kuuma oli ku pötsissä!
Ja ensi kerralla taas uudet kujeet *heiii*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

katai

#95 • • katai
Pitkästä aikaa rauhalliset bileet josta sai jotain irti. Kuumuus tosin sai aikaan 15 minuutin välein tapahtuvan kulun tanssilavan ja ulko-oven välillä, mutta kiitos ja kumarrus kaikille hyvän fiiliksen aikaansaannosta.*vink*

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

#96 • • Nezzz Guest
Joo hienot oli bileet ja kyl oli tosiaa vähä turha kuuma meinas saada jonku halvaukse sii loppu vaihees... *purr*
DESPE

#97 • • DESPE
lisää vaan lämppäreitä hesperiaan halluihin .. kohta kaikki bilettää allmost naked siellä ku kuumuus valtaa paikan ja johan meno villiintyy *nauraa**hih**nauru*
DREAM

#98 • • DREAM Team Sika
tosi hyvät bileet oli, nää Hallmarkit on kyl aina must!*joo*
DESPE

#99 • • DESPE
joo siis hallmarkit on ehkä ainoot usein jätkättävät bileet missä on aina pakko käydä , enkä muistaakseni oo missannu ku yhet*pahis*
Mark

#100 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Jaiwhite:

joo siis hallmarkit on ehkä ainoot usein jätkättävät bileet missä on aina pakko käydä , enkä muistaakseni oo missannu ku yhet*pahis*

niin, nyt ku unitya ei ole *nyyh* YHYYYYY!!! UNITY ÄKKIÄ TAKAS!! sit ois kahet must-go trance-kiksuttelut kuukaudessa *hih*

-M

--