HALLMARK 3rd Birthday Bash!

105 posts, 6 pages, 12,131 views

Katrina

#61 • • Katrina
Ahdasta oli ja ilma oli huono. Kivaa kuitenkin oli. *vink*

Saatiin Puupin kanssa niin kivaa seuraa ettei millään olisi malttanut pysyä erossa meistä.
Opamox

#62 • • Opamox
Pirskatin kuuma kyllä oli.Orkidea meni vähän ohi, Ossia ei miellyttäny juuri ollenkaan mut tabi oli taas jees.Onkohan muuten ens kuussa ollenkaan hallmarkkia ku ei näkyny flaikkuja...?*täh*
Leppis

#63 • • Leppis
Jep vähän vaisuu oli, kuumuus ja tungos kyllä latistaa tanssinautinnon, kun happea ei saa ja joutuu vielä porukkaa väistelemään... TAB ja waven jatkot (varsinkin vikat tunnit *plur*) pelastivat illan *piis*

--
... Period.

#64 • • tuntematon Guest
Avernian:

Et, mut yleensä bileistä ei saa valittaa ettei muille tule paha mieli.

enemmän naiivi kuin hauska kommentti imo. noHEHHEH..
#65 • • yana Guest
prkl logloglog
#66 • • yana Guest
Lounge_Lizard:

Ja kiva että ne keski-ikäsetkin on nyt keksiny ton hallmarkin.

"Tänä vuonna Hallmarkin järjestelyistä vastaa Ville Itälä"

niinjoo sori. bileethän oli vaan nuorille ja kauniille. sori et mua näkee mestoilla yhä.
Waide

#67 • • Waide sabão
TABi rokkas muut poppas. Ainaki melkein. Olin aivan liian selvä tonne ja väsyny, vaik se ei ehkä siltä näyttäny. Viimeinen puoltuntii oli niin kovaa itserääkkäystä et jessus..
Monkey Forest seivas, kiits.

Vessasta oli aivan turha hakea vettä, kun se jo ehti haihtua matkalla. Mitäköhän saldo näyttää huomenna..Oi tätä jännitystä.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Waide

#68 • • Waide sabão
Tuntuu et koko Suomi on löytäny Hallmarkin, no ei se mitään kunhan mulle löytyy kolo.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

#69 • • tuntematon Guest
Joo, Orkidea olisi kyllä voinut soittaa viimeisenä!

Tapsa ja Ian olivat illan helmet *sydän*
Tab jälleen kerran todella huono!*eiei* Sääliks käy sitä kundia. Tosin, ei ole kyllä mikään helpoin paikka jatkaa Tapsan ja Ian:in jälkeen.
milla

#70 • • milla
Waide:

Monkey Forest seivas, kiits.

miks mä missasin ton :|

tapsa oli paras^___^

liian kuuma ja liikaa väkeä mun makuun.. mut "ihan jees" ilta..
#71 • • -Loyal- Guest
Waide:

Tuntuu et koko Suomi on löytäny Hallmarkin, no ei se mitään kunhan mulle löytyy kolo.

Joo, mäkään en ole käynyt johonkin 4-5kk bileissä ja nyt kun kävi, niin huomasi kyllä että "normaali" kansa on lisääntynyt.
milla

#72 • • milla
Morpheus:

Waide:Tuntuu et koko Suomi on löytäny Hallmarkin, no ei se mitään kunhan mulle löytyy kolo.Joo, mäkään en ole käynyt johonkin 4-5kk bileissä ja nyt kun kävi, niin huomasi kyllä että "normaali" kansa on lisääntynyt.

no ehkä se vaan johtui siitä et nää kemut oli "spesiaalikemut" eli hallmarkin synttärit. ja suuresti myöskin mainostetut.

JA SILLEEEEEEEEE
tuitui

#73 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
siis aivan mieletöntä!! *sydän*

mietin pitkään illalla et jaksanko edes lähteä.Lähdin -> enkä kyl joutunut pettymään!

musiikki oli mitä mainiointa! ja niin oli loppujen lopuksi oma fiiliskin! ihmisten määrä oli valtava. Ongelmia siitä ei seurannut kuin edes takaisin kävellessä.Tanssiessa löysi kyl hyvin sopivan kolon jossa heilua! ja tanssittua tulikin! ainoot tauot taisin pitää happea hakiessa shoppitiskin läheisyydestä *justjoo*

kuumuus oli huvittavan hauska..heh heh! eikä se juurikaan haitannut mut suusta pääsi melkeen joka välissä "hitto et o kuuma!!!" *ding*

eli loppujen lopuksi oli mielettömän hauskaa!
tuttuja oli todella paljon ja kiitos kaikille ihanille jotka juotti mua mut oli kiva olla selvinpäin ko. ilta!
ja tapsulille ja mikolle kiitos kyydistä kotiin! joskus toiste ne jatkot sitten *vink*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

#74 • • yana Guest
tuntematon:

Tab jälleen kerran todella huono!*eiei* Sääliks käy sitä kundia.

tuntemattomien säälit taitaa lähinnä naurattaa ketä tahansa
tuitui

#75 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
kalle:

Oli erittäin mukava ilta! Paljon kavereita paikalla, vaikka ei pysty muistamaan edes kaikkia ketä näki, koska känni oli sellaista luokkaa että joutu ottamaan unta välillä jossain nurkassa... *nauru*

Kootis!

olit kyl hupaisa ja hauskaa näytti olevan! meidän juna ei kauheesti matkannut eteenpäin ja se kolme tequila suorakin jäi toteuttamatta sen rikkaan miehen puutteen takia. mutta ensi kerralla! ja hei muuten..olikos sul syndet tuolla? joso li niin kovin kauheesti onnee *sydän* (vaiks jo sielläkin mielestäni vouhotin jo jotain)
:)
(:
:)
(:

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

r0n

#76 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Tällä kertaa _pikkasen_ paremmassa kunnossa ku accesss:in kemuissa, mut silti taas kipeenä *nauru*. Tuli tanssittua hieman, mutta istumiseen ja pousailemiseen se loppuaika sitten kuluikin.

Luovutin kolmen aikoihin, luulin olevani "yli-väsynyt", himaan päästyäni ja kuumeen huvikseen mitattuani -> 38.7 .
Bileet meni vähän ohi, vaikka selvinpäin olinkin. Mut ajoittain oli kivaa, mm tabin eka timma meni reippaasti pomppiessa.

--
6er reihe

#77 • • Taika Guest
Viikonlopusta toivuttu, jaloissa taas tuntuu siltä että jotain on tullut tehtyä..*joo**vink*

Kuuma oli ja hiki virtas pelkästä paikallaan olosta, onneks älysin ottaa vesipullon mukaan vaik eipä siitä suurta hyötyä ollut kun vettä olis pitänyt juoda ämpäri kaupalla. Välillä oli vaan pakko istua portailla kun tanssiessa alkoi tuntua siltä että taju lähtee..*uuh* Mut varsinkin TABin setin aikana tuli pompittua ahkerasti, tää tykkäs!*sydän*

Kiitokset järkkäreille, ens kerral taas ihan varmasti Halluis!*joo* Ja kaikille tutuille halitukset, oli kiva nähdä taas!*plur* Ens kerral mä jaksan olla sit jatkoillakin loppuun asti..*vink*

[muokattu 17.2.2003 16:28]
UnityF

#78 • • UnityF joo just se
yana4000:

Lounge_Lizard: Ja kiva että ne keski-ikäsetkin on nyt keksiny ton hallmarkin.

"Tänä vuonna Hallmarkin järjestelyistä vastaa Ville Itälä"

niinjoo sori. bileethän oli vaan nuorille ja kauniille. sori et mua näkee mestoilla yhä.

*nauraa**nauraa**nauraa*
Yana et sä mikään vannhus oo viel pitkään aikaan...
ja sit kun ollaan kaikki vanhoja niin biletetään vaikka toinen jalka haudassa...*vink*
nokua

#79 • • nokua viidakko vekara
kuulin henkalta etta siel olis kuuma sit ku ite sinne pääs totes aivan saman.. mut ei se menoo haittaa vaikka liian myöhää saavuin paikalla *plur* mut kivaa oli ja lisää kiksuu *sydän*
UnityF

#80 • • UnityF joo just se
Niih bileistä muuten...
Oli ihan sika hauskaa..
Orkidea soitti ihku setin... Ossian setti meni ohi.. Tabi soitti ihan ok..*iloinen*

Ja kuinkas ollakkaan kun päätin Hennan kanssa laittaa karvatakit päälle niin sielä oli sietämätön lämpö..
Joten mä luovuin takin käytöstä 15min bileitten alettua..*iloinen*Tanssilattia oli niin hiton täynnä niin meitsi jammas meijän nurkkapöydän luona.. Oli tosi hyvin tilaa ja siel ei ollu niiiiiiiiiiin kuuma....

Siel oli ihan mielettömästi tuttuja ja kaikkia en kerenny edes kunnolla moicata.*uuh*Mut seuraavalla kerralla yritän ehtiä joka paikkaan.... *iloinen*

*mega iso hug* kaikille tutuille!!!!
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*