Keräilin kivan listan.....Oon ollu pikkukakkosessa joskus vuonna 94 jossain postin x-vuotis tapahtumassa piirtelemässä macillä, toka kerta telkkarissa oli joskus pari vuotta sitten ku neloselta tuli netti nite niminen ohjelma, olin siel häröilemäs battery huuruis.
Sit oon ollu (+ex ex tyttöystävä) Cyclomania leffan kuvauksis jossain bilekohtaukses vetämäs ilmasta bissee eikä sitä kohtausta vissii ees ollu koko leffas! Oon myös saanu joskus ala-asteella pekka poudan nimmarin, löytyis varmaan vieläkin jos kovasti ettis!
Esko Aho on mulle jotain kaukaista sukua, kuuluu meijän sukupuuhun.Tutkittu juttu. Mä oon myös nähny Sauli Niinistön rullistelemassa, kaisaniemessä. Sit mun ex ex muijan faijan naapuri on tää laulaja Miisa ja Janina Frostel on sen hyvä kaveri. Sit ne oli käyny kaikki kimpas kaljalla!
Sit tää salkkareiden Ami on ollu samas duunis ku mä (Koff/Hubstock), mut se sai sielt potkut ku se dokas työajalla! *nauraa* Sitten yks mun kaveri on ollu salkkareiden kuvauksissa potkimassa sit yhtä lipevää jätkää joka kiusaa sitä toista....nimet hallussa.....
Olen myös jutellu Orkidean (tai Tapsan) kaa NYE 2002:ssa. Kysyin et miks bileet loppu jo kolmelta. Sit oon asunu Lappajärvellä jossa Stratovariuksen laulaja Timo Kotipelto on syntyny, ja sit mun kaveri porvoosta tuntee kapasiteetti yksikön jannut ja on ollu dokaamas niitten kaa.Kiitos, pistäkää paremmaksi.
p.s. Näin muuten tänään kun Järvenpään asemalla keräiltiin junan alle jääneen miehen jännöksiä.....Rest In Peace....