Melkein sukua julkkikselle.....

767 posts, 39 pages, 400,303 views

Etya

#321 • • Edited Etya
...äippä asuu uuden miehensä kanssa Eija Vilpaksen naapurissa
...puol siskon mies soitti ennen Tehosekottimessa, nykyään Tj äärettömässä, samainen mies oli Nylon Beatin Jonnan ja Erinin kanssa samalla luokalla yläasteella
...oon siivonnu(ihan näin muutamia mainitakseni) Dingon laulajan eli Neumanin?, Eric Claptonin, Shakiran, Renny Harlinin, Mika Häkkisen ja Mika Salon hotellihuoneet
...exän pikkuserkku pelaa lätkää suomen maajoukkueessa
...Arno Kotro oli lukiossa filosofian maikkana
...kaveri seurustelee Nylon Beatin Jonnan pikkusiskon kanssa
...kaverin kaveri oli Idolsissa (Heidi Visa)
...Petri Munck (tai jotain) kävi mun kassalla ku olin vielä kassaneitinä
...äippä oli säveltäjä Kaija Saariahon kaa samal luokal koulus
...Remu Aaltonen on opettanu isukkii soittaa rumpui
...Antti Tuisku kipitti mua vastaan itiksessä
ny ei tuu muita mieleen, mut lisäilyyn on mahdollisuus *possu*

[muokattu 11.6.2004 22:15]
lohikarme

#322 • • lohikarme RitariVittupää
..Olen syönyt lounasta Teemu Selänteen kanssa Kirkkonummella ravintola Varellassa
..Siskoni tuntee kaikki Suomen hevipiirien kuumimmat nimet esim. Aleksi Laihon
..Olen jutellut Simo Frangenin kanssa elämän tarkoituksesta matkalla Tampereelle
..Olen kaljoitellut Kapasiteettiyksikön kanssa laivalla
..Veljeni koulukaverin isä on Kari Hotakainen
Siinä nyt muutama *nauru*

[muokattu 2.6.2004 10:36]

[muokattu 2.6.2004 10:37]

[muokattu 2.6.2004 10:39]

--
Qualis artifex pereo

Johcu

#323 • • Johcu
Yhen kamun serkku seurustelee Daruden kans..
#324 • • greenie Guest
Hmm, entäs jos tuntee olevansa itse julkkis? ;)

Ei sillä, että mä olisin, kunhan vaan spekuloin.
sapeli

#325 • • sapeli jokukukamikä?

greenie:
Hmm, entäs jos tuntee olevansa itse julkkis? ;)

Ei sillä, että mä olisin, kunhan vaan spekuloin.

No sitten SUN melkein-sukulaiset saa postata tänne. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-P

#326 • • -P

Tyeicha:
stadikan edes michael jackson pysäitti limusiininsa, avasi kattoluukun, osoitti mua sormella ja huusi ”sweet child, i love you!!” kun olin ainut skidi seisomas siin kohtaa jonossa ku olin menossa sen konserttiin.
ari vatanen on mun mamin pikkuserkku.
kim haråld vai miten se ny kirjotetaan (no se malli) pyys mua kahville.
ninja sarasalo oli mun kaa samas koulus ala- ja yläasteen ja asu melkeen naapurissa.
oon nähny suvi miinalan, jenni aholan, jenny dahlmanin, karita tuomolan, janina frostelin, maria guzeninan jne. lähes alasti.
susanna penttilä on mun pomo. *lmao* ja plaa, plaa...

[muokattu 2.6.2004 03:08]

No mut jäbä onkin tollanen miss helsinki 2002! *hali*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

#327 • • greenie Guest

Angelus:
No mut jäbä onkin tollanen miss helsinki 2002! *hali*

Vaadin todisteita - suuntaan tai toiseen - ihan sama :>
Fentae

#328 • • Fentae
Suomen Robinsonin Ingmar Sirén on mun naapuri. *joo*
styrOx

#329 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
JS16 on työkaverin hyvän kaverin serkku.

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

kilobitti

#330 • • kilobitti 1-2-3 techno
Leikin silloin tällöin pentuna yhden kaverin kanssa. Jossain vaiheessa leikit väheni, kun tää kaveri innostu jalkapallosta. Nykyään tää tyyppi, Paulus Roiha, pelaa kait ammatikseen futista.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

MaSari

#331 • • MaSari space jammer
Se salkkariukko (rastapää, mikä lieneekään nimi) yritti kerran iskee mun kavereita *lmao* ja tietenkin umpihumalassa! oujee *muhaha*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

JG

#332 • • JG Outo hymyMmiäs

MaSari:
Se salkkariukko (rastapää, mikä lieneekään nimi) yritti kerran iskee mun kavereita *lmao* ja tietenkin umpihumalassa! oujee *muhaha*

Heh, ja se samainen rastapää on ollu mun kaa samas koulus. Silloin se kylläkin oli siinä optikko-mainoksessa josta se kärsi kauan (ainakin niin se sano joskus kännissä) *lmao*

--
® - Havi - ™

KT

#333 • • KT
Kymmenisen vuotta sitte faija dokas Napakympin Kari Salmelaisen kans koko lennon Marokkoon.
Andy

#334 • • Andy
Toni Halme on työkaverini, et sillee!! :D

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

T-mu

#335 • • T-mu Läskimooses

Tyeicha:
oon nähny suvi miinalan, jenni aholan, jenny dahlmanin, karita tuomolan, janina frostelin, maria guzeninan jne. lähes alasti.
susanna penttilä on mun pomo. *lmao* ja plaa, plaa...

Öööh... tota miten sun bestikseks (ja sitä kautta näihin tilaisuuksiin) pääsee ?*iihhih**hih**iloinen*

[muokattu 4.6.2004 20:50]
Jone

#336 • • Jone Archibald Haddock

JG:
---
MaSari:

---

Heh, ja se samainen rastapää on ollu mun kaa samas koulus. Silloin se kylläkin oli siinä optikko-mainoksessa josta se kärsi kauan (ainakin niin se sano joskus kännissä) *lmao*

Se käy pelaamassa bilistä suht säännöllisesti tossa 50m päässä olevalla bilissalilla.

ZRO:

Kukas se on? Jos Tony Halmetta tarkoitat, niin tuskin kauhean läheisiä ootte kun et osaa edes kirjoittaa sen nimeä. *lmao*

[muokattu 4.6.2004 22:05]
Jna

#337 • • Jna

JG:
---
MaSari:

---

Joo ja sama jätkä oli mun moikkailututtu kun olin lukiossa ja se samassa rakennuksessa kai kasilla tai seiskalla...
ETJ

#338 • • ETJ Failed specimen
Miljonääri-jussin Karin ”Horo” Kunnari on meikän entinen naapuri ja isosiskon vanha luokkakaveri.

Idolsissa oli jossain vaiheessa mukana Titta niminen tyttö, jolta sain avolämäristä, kun se ei tykänny mun tupakanhaittapropagandamainoksen vastaisesta kommentista.

Salkkareitten Saulilla oli sellanen gangsteriteinikaveri, joka oli yläasteen aikana samassa koulussa paria vuotta alemmalla luokkatasolla ku meiksi.

Ja kerran helvetinmoisessa kaasussa meinasin jäädä tony halmeen auton alle, ku askel lähti kartamaan autotien puolelle.
Andy

#339 • • Andy

Jone:
---
JG:
---
MaSari:

---

---

Se käy pelaamassa bilistä suht säännöllisesti tossa 50m päässä olevalla bilissalilla.

---
ZRO:

---

Kukas se on? Jos Tony Halmetta tarkoitat, niin tuskin kauhean läheisiä ootte kun et osaa edes kirjoittaa sen nimeä. *lmao*

[muokattu 4.6.2004 22:05]

..Ja Toni Halme on edelleen mun hyvä työkaverini ;D Jone kulta..Hahhahhaaa ..Ja itse asiassa iha läheinenki tavallaan q sen kanssa noita työmatkojakin tulee mentyä yhessä ja teinhän sen kanssa yhtä projektiakin tossa koko toissaviikon..sori :j ..

[muokattu 5.6.2004 13:43]

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT