okei, mäkin oon ollu joskus ATV:lla jossain muistaakseni tai siis mua haastateltiin sinne kyl mut ne ei kai pistäny sitä ku oli kai liian älykästä tekstii, jopa niille... *nauraa*
Eli toisin sanoen en ole julkkis...
noniin... nyt alkaa täälläkin tulla jo aikamosita legendaa...kaikki kaivaa sukulaisten kaimojen miesten vaimojen siskojen poikien isän nimet esiin jne...
Juuh. Olenhan mäkin telkkarissa ollut (jyrkissä ainakin..) Ja vähän aikaa sitten olin katsomassa Videotreffejä kun kaveri oli siellä kisaamassa, ja kyllä mua siinäkin vähän näkyi
Olin joskus Boleros(tanssikoulu...) Ja mun opettaja oli, kukas muu kuin Lola Odusoga. Se oli jo sillon tosi nätti. Me kaikki kehuttiin sitä jo sillon, vaikka ikää oli vast joku 11...*nauraa*
hmmm...mun äidin pikkuserkku on usalainen filmitähti, on sen leffoja joskus näytetty suomessaki....
ja hmmm...ööö..mä oon nylon beatin syytön videolla...*punastus*
heh todellakin melkeen sukua julkikselle ku oot nylon beatin videossa heah iha hyvä veto. mut mä voisin virittää että olen saanut jj lehdolta hänen polttari paidan kun se oli hirvittävässä tuubassa niin se kysy että otanko paidan 8D8D