Tunnistusta

2,566 posts, 129 pages, 1,374,451 views

djani

Posts: 17

#1842 • • Edited djani

Replying to Tunnistusta:

epkk, 11.7.2009 18:55:
heiii , ketä tietää mikä on se biisi missä kertsi menee suunnilleen näin : you are a supestar , that's what you are tai jotain .... soi päässä rankasti enkä löydä oikeeta esittäjää, on kohtuu uus biisi, ainakin suomessa !



Oiskoha tämmönen, Player & Remady - I'm not a superstar (mr. p!nk remix) tai sit originaali! : p
mardis

Posts: 334

#1847 • • mardis Humppa-Hannele
Mä tiedän että mun pitäis tietää tää biisi ja mun pää hajoo kohta kun mä en saa sitä päähäni.. voisko joku auttaa! :)

--
~Dancers have happy feet~

mardis

Posts: 334

#1849 • • mardis Humppa-Hannele

Replying to Tunnistusta:

moksu, 22.7.2009 22:24:
---
mardis, 22.7.2009 22:05:
Mä tiedän että mun pitäis tietää tää biisi ja mun pää hajoo kohta kun mä en saa sitä päähäni.. voisko joku auttaa! :)



---

Sean Tyas - Melbourne :



KIITOS! Nyt voin nukkua yöni rauhassa! :)

--
~Dancers have happy feet~

epkk

Posts: 5

#1850 • • epkk

Replying to Tunnistusta:

djani, 21.7.2009 15:42:
---
epkk, 11.7.2009 18:55:
heiii , ketä tietää mikä on se biisi missä kertsi menee suunnilleen näin : you are a supestar , that's what you are tai jotain .... soi päässä rankasti enkä löydä oikeeta esittäjää, on kohtuu uus biisi, ainakin suomessa !

---


Oiskoha tämmönen, Player & Remady - I'm not a superstar (mr. p!nk remix) tai sit originaali! : p




iso KIITOS , tämähän se oli , hämäs kun olikin i am NOT superstar :)


tarkemmin hain tätä versioo : Remady P&R - No Superstar , kurko biisi !
Slim_Jim

Posts: 573

#1851 • • Slim_Jim
Meninpä kuuntelee tuon Sasha F live@Ik Ben Je Bitch Niet 23.8.2008.
Mikä on eka biisi?

Diagnosis: You are insane.
Diagnosis: Paranoid schizophrenic
Diagnosis....You have to eat plenty of pills to get better jne..."

TIUKKA! Tahtoo tietää!
kativa

Posts: 28

#1852 • • kativa
Hakusessa trancerykäisy, jossa miesvokaali laulaa ainakin sanat shivaya namah om ja muutaman muun itämaisen sanan ja paljon muuta ei sitten sanotakaan... On saattanut olla jossain Tieston miksauksessa, mutta en onnistu enää löytämään sitä mistään. Aiheeseen liittyvillä hakusanoilla Google antaa lievähkösti sanottuna hieman toisenlaisia tuloksia kuin mitä tarkoitan *hymy* Yöunet menetetty! A-pu-a.
m1kk3

Posts: 5,560

#1853 • • m1kk3 no-life

Replying to Tunnistusta:

kativa, 26.7.2009 18:34:
Hakusessa trancerykäisy, jossa miesvokaali laulaa ainakin sanat shivaya namah om ja muutaman muun itämaisen sanan ja paljon muuta ei sitten sanotakaan... On saattanut olla jossain Tieston miksauksessa, mutta en onnistu enää löytämään sitä mistään.


Oon melko varma että tarkoitat Deepsky:n Cosmic Dancer-biisiä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Wolverine

Posts: 1,860

#1854 • • Wolverine

Replying to Tunnistusta:

mardis, 22.7.2009 22:05:
Mä tiedän että mun pitäis tietää tää biisi ja mun pää hajoo kohta kun mä en saa sitä päähäni.. voisko joku auttaa! :)




hehe ton linkin otsikossahan lukee biisin nimi :G
kativa

Posts: 28

#1855 • • kativa

Replying to Tunnistusta:

mikke, 26.7.2009 19:00:
---
kativa, 26.7.2009 18:34:
Hakusessa trancerykäisy, jossa miesvokaali laulaa ainakin sanat shivaya namah om ja muutaman muun itämaisen sanan ja paljon muuta ei sitten sanotakaan... On saattanut olla jossain Tieston miksauksessa, mutta en onnistu enää löytämään sitä mistään.

---

Oon melko varma että tarkoitat Deepsky:n Cosmic Dancer-biisiä.




No kyllä! Siis niiiiin suuret kiitokset, en tiedä miten päin tässä oikein olis. Sä olet hieno ihminen!!! *jiihaa*
mardis

Posts: 334

#1857 • • mardis Humppa-Hannele

Replying to Tunnistusta:

Wolverine, 26.7.2009 19:04:
---
mardis, 22.7.2009 22:05:
Mä tiedän että mun pitäis tietää tää biisi ja mun pää hajoo kohta kun mä en saa sitä päähäni.. voisko joku auttaa! :)



---


hehe ton linkin otsikossahan lukee biisin nimi :G



Ööh..? Joo niin lukee. Mä lisäsin sen sinne heti sen jälkeen kun joku kertoi mulle mikä se biisi on.. Olitkohan nyt muutaman päivän liian myöhässä tän kommenttis kanssa?

--
~Dancers have happy feet~

GrimsouL

Posts: 468

#1858 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Tukholmassa vaatekaupoissa pyöriessäni huomasin että sielä soi monessa paikassa sellasta popahtavaa electro / breakbeat pörinää jossa usein oli naislaulaja. En ole ennen sellaiseen törmännyt jos joku tietäisi jotain bändiä tai levyjä niin olisi kiva perehtyä.