Tunnistusta

2,566 posts, 129 pages, 1,392,596 views

Avatar
#1481 • • REivaaja Guest

Zenni, 15.8.2008 00:39:
Mikäs veisu raikaa tossa Cokiksen uudessa mainoksessa?

*nuotti*mansikkapiirakkaa! mansikkazingzunplaaplaaplaa*nuotti*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#1487 • • Jusuplussa UG-///
teknotunnistusta kaivataan:
Hoitsu

Posts: 154

#1488 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
Hei! Tietääkö kukaan biisiä joka soi esim. KLF musiikkipätkissä..huilu ja mies ääni laulaa jotain you will find.... energy? tai jotain... Tahtois tän biisin mukaan lentokoneeseen kohti turkkia =)

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

Dexu

Posts: 68

#1490 • • Dexu
Mikäs tää on?
&feature=related Joku Infinity remix?
Dexu

Posts: 68

#1492 • • Dexu

JussiS, 24.8.2008 15:00:
---
Dexu, 24.8.2008 14:57:
Mikäs tää on?

&feature=related Joku Infinity remix?

---

Guru Josh - Infinity 2008 (Klaas Remix)




Kiitos tiedosta. Oli tunnelma aika katossa kun toi biisi lähti soimaan 11.8.2008 ja 18.8.2008 Privilegessä Ibizalla. Toivottavasti tulee kaapelillakin.
Imperial

Posts: 32

#1493 • • Imperial
Mulla on dance biisi hukassa, jossa naisääni laulaa jossain vaiheessa "one two thre four" ja jotain hän laulaa vielä sen jälkeenkin, mutta en niitä sanoja enää muista. Kyseessä on siis dance kappale, eikä mikään country tai rap versio, joita olen googlen kautta löytänyt hakusanoilla.

Kuulin viimeksi biisin ulkoilmatapahtumassa ulkomailla ollessani, ja kysyin sitä biisiä musiikkia soittavalta dj:ltä, joka ei kuitenkaan osannut sanoa juuta eikä jaata. Joten tässä sitä sitten ollaan. Tämän paremmin en pysty tätä dance kappaletta kuvaamaan, mutta toivottavasti joku voi mua auttaa ja kertoa mikä on biisi ja esittäjä.

Kiitos jo etukäteen
Jussi Soro

Posts: 6,385

#1494 • • Jussi Soro choon!

Imperial, 28.8.2008 13:32:
Mulla on dance biisi hukassa, jossa naisääni laulaa jossain vaiheessa "one two thre four" ja jotain hän laulaa vielä sen jälkeenkin


Mason vs. Princess Superstar - Perfect (Exceeder)?

yertle

Posts: 421

#1495 • • yertle
Jaa täältähän mä voisin koittaa. Ei ehkä tänne sopivin genre mut jos joku vaik tietäis. Bassolta soi aika usein sellane rap-biisi mis joku nainen laulaa kertsissä että "tictictictic toc tactactactac tic" ja sitten muuten räpäytyksen ja muun laulun hoitaa joku äijä. Ja se on nyt soinu tässä jo ehkä kaks viikkoa päässä. Ois kriittistä saada sen nimi et pääsis siitä ees vähän selville! Että jos joku tietää niin kertokaa kiltit?
Imperial

Posts: 32

#1496 • • Imperial

JussiS, 28.8.2008 13:34:

--

Mason vs. Princess Superstar - Perfect (Exceeder)?




Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitos JussiS *rutistaa ja lujaa*! Pelastit just mun päivän *sydän*!!! Juuri tämä oli se kappale jota etsin. Tämä merkitsee mulle tosi paljon, kyllä mä tätä kappeletta olen etsinyt Googlesta kissojen ja koirien kanssa !


Kiitos vielä kerran avusta JussiS :) *piis*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1498 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
mikä on toi Tenaglian soittama ralli?

--
dasinoaisnvs

ValaX

Posts: 3,891

#1499 • • ValaX

kimono, 31.8.2008 17:27:
mikä on toi Tenaglian soittama ralli?



En tunnistanu, mutta laaserit meni ikävästi suoraan yleisöön...