Tunnistusta

2,566 posts, 129 pages, 1,370,578 views

terraluna

Posts: 1,270

#121 • • Edited terraluna Agentti
Tossa männävuotisen Synchronicityn bileiden kylkiäisenä saadun Phil Kieranin mix-cd:n 51:00 kohdas soiva biisi? Mikä mahtas olla, anyone?

Edit: typoja

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

BettiS

Posts: 20

#122 • • BettiS
Olis neljän vuoden takasta matskuu, jos joku jaksaa kuunnella ja ehkä jopa tunnistaa.. Pätkät on cutteja "Ferry Corsten live @ trance energy 2000" 131min pitkästä setistä. Normaalisti setti on joku päälle 70min, mutta mulla on joku outo versio siitä, ja alussa on pari biisiä jotka ei kuulu vielä Ferryn settiin.. Eli tracklisteistä näitä ei löydy.. Kaikenlaisia forumeja olen läpi lukenut ja googlettanut, mut ei auta.. Eli jos joku on niin NEROKAS, että tunnistaa viisut alla olevista linkeistä, niin.. EN KERRO kuinka onnellinen olisin! *iloinen*
eka pätkä ja
toka pätkä
BettiS

Posts: 20

#123 • • BettiS

edn:
> mikä on se kappale/melodia unlemien sielumessut leffasta?

Clint Mansell & Kronos Quartet - Lux Aeterna

-edn



onhan oakenfoldin "zoo york" myös aika suuressa osassa sitä leffaa..?
*ding*
Bio

Posts: 4,429

#124 • • Bio The Bullies / Pinky

Juhgu:
Tässäpä varsin mukava kiksuttelusetti:
http://www.granddaddydj.net/mixes/Granddaddy_DJ-Living_In_Harmony.mp3

Ja nyt jos joku jaksaisi nähdä vaivaa ja tunnistaa tuon 53 minuutin kohdalla soivan biisin niin arvostaisin todella paljon. Tykkään jostain syystä tuosta melodiasta erityisen paljon, muttei hajuakaan mikä biisi voisi olla kyseessä.



voisitko ottaa clipin siitä kohdasta, ettei tarvi imuttaa koko settiä
skiZma

Posts: 165

#125 • • skiZma Sammakko
Onkohan kukaan muu kinnittänyt huomiota erääseen Collateral-leffassa soivaan biisiin? Soi kohdassa jossa Tomppa Cruise ja se tumma mies ovat korelaisessa discossa tappamassa toiseksi viimeistä todistajaa. Sama biisi tuli Nelosen Las Vegas sarjan avausjakson alussa. Voiskohan kyseessä olla Oakenfold?

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

AlexS

Posts: 1,389

#126 • • AlexS kummasetä
skiZma, taisi olla just Oakenfoldin biisi, muistaakseni "Ready Steady Go" tai "Time Of Your Life".

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Jocular

Posts: 1,359

#127 • • Edited Jocular Janni
Golden Capin eskimo -mainoksessa soi Kasper Windingin, Need Love - biisi, jota olen koittanut parhaani mukaan etsiä kivien ja kantojen alta -tuloksetta. Jos jollakin olisi tietoa, mistä tuon biisin voisi saada, olisin erittäin kiitollinen ottamaan sen vastaan.
Tiedän, että kappale on nimenomaan mainosta varten tehty, mutta ottaessani joskus yhteyttä ihan Koffille tässä asiassa, kertoivat he, että on ilmestymässä levy lähiaikoina (joskus helmikuussa otin yhteyttä), jolla kyseinen kappale olisi. Vaan empä ole bongannut..

Toinen pulma: Joku ikivanha trancekipale, missä pikku tyttönen (tai ainaki ääni muunnettu sen mukaan) lauleskelee sateenkaarenväreistä "red, green, yellow, blue jne.. The colors of the rainbow" tjsp.. Mikä/kuka/kenen biisi tämä on? Yrittäny ettiä sitäki mitä erilaisimmilla sateenkaarennimillä jne, myöskin tuloksetta.

Kolmas pulma: Tietääkö joku setin tekijää/dj:tä, sellaiselle setille, joka alkaa pikkulapsen puheella tyyliin "my father was a great samurai..." pitkä pätkä selityksiä suuresta isä-samuraista, jonka jälkeen alkaa hillitön mättö. Itselläni on tästä setistä neljä ensimmäistä biisiä, tosin ilman nimeä, eikä tietoakaan esittäjästä. Eräistä kohdista tulee mieleen joitain Proteuksen soittamia biisejä, mutta en tiedä. Dj Mishka ei tietääkseni myöskään ole kyseessä.
Sama setin alussa esiintyvä lapsen puhe oli Kill Bill 2, loppuvaiheessa kun äiti ja tytär katsoivat yöllä jotakin leffaa (en muista mitä leffaa)..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

whispering

Posts: 871

#128 • • whispering Super Juusto

Jocular:
Toinen pulma: Joku ikivanha trancekipale, missä pikku tyttönen (tai ainaki ääni muunnettu sen mukaan) lauleskelee sateenkaarenväreistä "red, green, yellow, blue jne.. The colors of the rainbow" tjsp.. Mikä/kuka/kenen biisi tämä on? Yrittäny ettiä sitäki mitä erilaisimmilla sateenkaarennimillä jne, myöskin tuloksetta.


Exit Eee "Rainbow"? Helmi biisi joka tapauksessa *joo* Jos haluut voin postata pienen klipin siitä...
Jocular

Posts: 1,359

#129 • • Jocular Janni

whispering:
---
Jocular:
Toinen pulma: Joku ikivanha trancekipale, missä pikku tyttönen (tai ainaki ääni muunnettu sen mukaan) lauleskelee sateenkaarenväreistä "red, green, yellow, blue jne.. The colors of the rainbow" tjsp.. Mikä/kuka/kenen biisi tämä on? Yrittäny ettiä sitäki mitä erilaisimmilla sateenkaarennimillä jne, myöskin tuloksetta.
---

Exit Eee "Rainbow"? Helmi biisi joka tapauksessa *joo* Jos haluut voin postata pienen klipin siitä...



Joo tänne kaikki, vaikka koko biisi saman tien, ei pihtailla! *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

whispering

Posts: 871

#130 • • whispering Super Juusto

Jocular:
Joo tänne kaikki, vaikka koko biisi saman tien, ei pihtailla! *nauru*


En koko biisii postaa, ku en tykkää tiedostojen jaosta *eiei* Mut tos on pieni pätkä siitä, niin tiiät sit jos se on se mitä etit -> linkki
Jocular

Posts: 1,359

#131 • • Jocular Janni

whispering:
---
Jocular:
Joo tänne kaikki, vaikka koko biisi saman tien, ei pihtailla! *nauru*
---

En koko biisii postaa, ku en tykkää tiedostojen jaosta *eiei* Mut tos on pieni pätkä siitä, niin tiiät sit jos se on se mitä etit -> [url]=http://koti.mbnet.fi/baka/klippi/Rainbow_(Extended_Vocal_Mix).mp3[/url]



*nyyh* Tää ei oo se sama.. Se versio mitä etin, kylläkin tästä samasta biisistä on sit varmaan joku happy hardcore versio mis tosiaan sellanen pikkutyttö sepustaa nää samat sanat. Tääki kyl rokkaa ! Kiitos *hymy* Jatketaan etsimistä..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

skiZma

Posts: 165

#132 • • skiZma Sammakko

Jocular:
Toinen pulma: Joku ikivanha trancekipale, missä pikku tyttönen (tai ainaki ääni muunnettu sen mukaan) lauleskelee sateenkaarenväreistä "red, green, yellow, blue jne.. The colors of the rainbow" tjsp.. Mikä/kuka/kenen biisi tämä on? Yrittäny ettiä sitäki mitä erilaisimmilla sateenkaarennimillä jne, myöskin tuloksetta.



Oiskohan tämä: Dj Mind-X - Colours. Itelläni on tosta Vectrex remix. Löytyy ainakin Trancemaster 2007:ltä

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

skiZma

Posts: 165

#133 • • skiZma Sammakko

AlexS:
skiZma, taisi olla just Oakenfoldin biisi, muistaakseni "Ready Steady Go" tai "Time Of Your Life".



Juu, Ready Steady Go se oli. Kiitokset!*hihu* Aivan ihana kappale.

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

Jocular

Posts: 1,359

#134 • • Jocular Janni

skiZma:
---
Jocular:
Toinen pulma: Joku ikivanha trancekipale, missä pikku tyttönen (tai ainaki ääni muunnettu sen mukaan) lauleskelee sateenkaarenväreistä "red, green, yellow, blue jne.. The colors of the rainbow" tjsp.. Mikä/kuka/kenen biisi tämä on? Yrittäny ettiä sitäki mitä erilaisimmilla sateenkaarennimillä jne, myöskin tuloksetta.

---


Oiskohan tämä: Dj Mind-X - Colours. Itelläni on tosta Vectrex remix. Löytyy ainakin Trancemaster 2007:ltä



Saattaa hyvin olla, et oon joskus kuullu ton biisin nimenomaan trancemaster levyltä.. Mutta..Eipä tämä läävä hakuohjelmani tuotakaan biisiä löydä.. Pitää siis pyytää kaverit apuun *vink*..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jocular

Posts: 1,359

#135 • • Jocular Janni

skiZma:
---
Jocular:
Toinen pulma: Joku ikivanha trancekipale, missä pikku tyttönen (tai ainaki ääni muunnettu sen mukaan) lauleskelee sateenkaarenväreistä "red, green, yellow, blue jne.. The colors of the rainbow" tjsp.. Mikä/kuka/kenen biisi tämä on? Yrittäny ettiä sitäki mitä erilaisimmilla sateenkaarennimillä jne, myöskin tuloksetta.

---


Oiskohan tämä: Dj Mind-X - Colours. Itelläni on tosta Vectrex remix. Löytyy ainakin Trancemaster 2007:ltä



OOOH! Sain tän biisin vihdoin. Ja se todellaki on tämä.. Aivan loistava. Kaunis kiitos *kiitoskiitos* Tää kyl pelasti ehdottomasti mun sunnuntain.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jupe

Posts: 571

#136 • • Jupe
Mikä biisi soi sony:n uudessa mainoksessa? *täh**ding*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

skiZma

Posts: 165

#137 • • skiZma Sammakko

Jocular:
OOOH! Sain tän biisin vihdoin. Ja se todellaki on tämä.. Aivan loistava. Kaunis kiitos *kiitoskiitos* Tää kyl pelasti ehdottomasti mun sunnuntain.



Hyvä että löytyi! *iloinen* Tiiän itekin kuin ärsyttävää metsästää jotain tuntematonta biisiä ja ihan mieletön tunne sitten kun se vihdoin löytyy*nauru*

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

terraluna

Posts: 1,270

#138 • • terraluna Agentti

terraluna:
Tossa männävuotisen Synchronicityn bileiden kylkiäisenä saadun Phil Kieranin mix-cd:n 51:00 kohdas soiva biisi? Mikä mahtas olla, anyone?

Edit: typoja



Edelleen hakusessa em. raita. Kun irrotin levyn kanteen liimaamani tarran, alta löytyi teksti XFM Mix by Phil Kieran. Ja jos joku tunnistaisi biisin vaikkei levyä omistaisikaan niin siinä lauletaan "we're happy people".

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Timce

Posts: 5,381

#139 • • Timce
Mikä technoraita soi tässä 26. minuutin kohdalla?

"Girl, rub on your titties."

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

joun

Posts: 425

#140 • • Edited joun People want to be needed
Voisiko joku kertoo mulle, mikä tää biisi on *hih* (Minuutin pituinen pätkä biisiä, vie megan)

Joop toimii taas *hymy*

--
Im happy only when Im busy