Tunnistusta

2,566 posts, 129 pages, 1,395,310 views

m1kk3

Posts: 5,560

#381 • • m1kk3 no-life

arttu, 30.10.2005 20:18:
--klip--



hyvä ku löyty. :) siitä sitte tsekkaat sellasen version vielä kun Fuzzy Hair vocal mix *kuolaa*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Miksan

Posts: 1,464

#383 • • Miksan

asikainl, 23.10.2005 17:23:
1. Mikä biisi soi Sensation White 2005 Megamixissä viimeisenä biisinä?


Jos tarkotat itse bileissa Audio Bulleysin Megamixiä niin viimenen biisi on
Cygnus X - Superstring [Rank 1 Remix]
asikainl

Posts: 3

#386 • • asikainl

Miksan, 31.10.2005 19:00:
---
asikainl, 23.10.2005 17:23:
1. Mikä biisi soi Sensation White 2005 Megamixissä viimeisenä biisinä?

---

Jos tarkotat itse bileissa Audio Bulleysin Megamixiä niin viimenen biisi on
Cygnus X - Superstring [Rank 1 Remix]



Kiitti. Heh, mulla oli toi biisi jo olemassa, mutta en ollut koskaan vain sattunut soittamaan sitä :P
jazmo

Posts: 393

#387 • • jazmo techmu
Onko tuo Love is gonna save us alkuperäisin Benny Benassin tuotantoa? Kuitenkin, olen kuullut siitä myös paljon trancemman version kuin tuo bennyn alkuperäinen. Google ei auttanut minua (tai sitten EVO), tietäisiköhän joku?
Poinas

Posts: 1

#389 • • Poinas
Mikä mahtaa olla sen trance/tecnho miksauksen/kokoelman nimi,missä alkupuolella/ihan alussa pukkaa tulemaan Finlandia hymnin nostatus?! Tartteis pikkasen taustamusaa erääseen juhlalliseen,mutta kuitenkin tanssipainotteisen juhlan alkuun. Tää on muistaakseni 2-3 vuotta vanha paketti.On varmaankin koneella tallessa,mutta ei suostu tulemaan esiin,kun ei oo mitään hajua nimestä/esittäjästä.

-P
ipe

Posts: 1,845

#390 • • ipe X-Rust / Holvi

Poinas, 10.11.2005 21:47:
Mikä mahtaa olla sen trance/tecnho miksauksen/kokoelman nimi,missä alkupuolella/ihan alussa pukkaa tulemaan Finlandia hymnin nostatus?! Tartteis pikkasen taustamusaa erääseen juhlalliseen,mutta kuitenkin tanssipainotteisen juhlan alkuun. Tää on muistaakseni 2-3 vuotta vanha paketti.On varmaankin koneella tallessa,mutta ei suostu tulemaan esiin,kun ei oo mitään hajua nimestä/esittäjästä.

-P



En tiijä auttaako yhtään mutta Air Liquiden 'Chromoplastic' biisiin on samplattu Finlandiaa.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

panimal

Posts: 2

#392 • • panimal
Eli tietääkö joku biisiä ja esittäjää jossa vokaaleina on ainoastaan matalaa miehen naurua/hekotusta. Ei mikään nopee temponen biisi.

KLF:tä kuulin joku aika sitten ja jäi vaivaamaan...oon kuullu ennenkin joskus kauan sitte..eli ei kauheen uus pitäis olla. Parempiin vihjeisiin en pysty...
Lnn Sika

Posts: 2,847

#393 • • Lnn Sika

panimal, 18.11.2005 17:17:
Eli tietääkö joku biisiä ja esittäjää jossa vokaaleina on ainoastaan matalaa miehen naurua/hekotusta. Ei mikään nopee temponen biisi.

KLF:tä kuulin joku aika sitten ja jäi vaivaamaan...oon kuullu ennenkin joskus kauan sitte..eli ei kauheen uus pitäis olla. Parempiin vihjeisiin en pysty...


villi veikkaus : josh wink : don't laugh
CM

Posts: 1,507

#394 • • CM
Samaa veikkaan itsekin, on tehty siis Winx aliaksen alla
panimal

Posts: 2

#395 • • panimal

Niklas N., 18.11.2005 18:32:
---
panimal, 18.11.2005 17:17:
Eli tietääkö joku biisiä ja esittäjää jossa vokaaleina on ainoastaan matalaa miehen naurua/hekotusta. Ei mikään nopee temponen biisi.

KLF:tä kuulin joku aika sitten ja jäi vaivaamaan...oon kuullu ennenkin joskus kauan sitte..eli ei kauheen uus pitäis olla. Parempiin vihjeisiin en pysty...

---

villi veikkaus : josh wink : don't laugh



Kyllä! sepä se....mahtavaa kun ihmiset tietää. Aika sairas biisi tää kyllä on. Voi kuunnella max. kerran viikossa, muuten taitaa tulla hulluksi.
Lnn Sika

Posts: 2,847

#396 • • Lnn Sika

panimal, 18.11.2005 20:22:
---

Kyllä! sepä se....mahtavaa kun ihmiset tietää. Aika sairas biisi tää kyllä on. Voi kuunnella max. kerran viikossa, muuten taitaa tulla hulluksi.


noh onhan niitä sairaampiakin biisejä..
Kriss G

Posts: 1,492

#398 • • Kriss G Wir brauchen bass

justus_, 20.11.2005 14:27:
joku on dyynannu loistavan proge-biisin vanhasta rock-klassikosta. siin on samplatty kitara riffi ja laulu, bassolinja on tehty kitara-riffin mukaan, mut tosi läskeillä soudeille. riffi muistuttaa vahvasti deep purple:n smoke on the wateria. mut se ei oo se. helpottais varmaan etsimistä, jos muistais sen alkuperäisen, josta riffi on samplatty.



Ekana tulis mieleen Deep dish - Flashdance.

--
DESTROY ALL HIPPIES

CM

Posts: 1,507

#399 • • CM

justus_, 20.11.2005 15:28:
---
Kri$$ G, 20.11.2005 14:57:
---
justus_, 20.11.2005 14:27:
joku on dyynannu loistavan proge-biisin vanhasta rock-klassikosta. siin on samplatty kitara riffi ja laulu, bassolinja on tehty kitara-riffin mukaan, mut tosi läskeillä soudeille. riffi muistuttaa vahvasti deep purple:n smoke on the wateria. mut se ei oo se. helpottais varmaan etsimistä, jos muistais sen alkuperäisen, josta riffi on samplatty.

---


Ekana tulis mieleen Deep dish - Flashdance.

---


juu ei, kitara riffi on hiukan monimutkaisempi, ja miehen laulu muistuttaa lynyrd skynyrd/led zeppelin-osastoa



Ettei ois Max Graham vs. Yes - Owner Of A Lonely Heart?
antOn°

Posts: 1,094

#400 • • antOn° 02200

..joku on dyynannu loistavan proge-biisin..


Ekana tulis mieleen Deep dish - Flashdance.



Pts et flätsdäänz ei ole loistava!