Tunnistusta

2,566 posts, 129 pages, 1,390,665 views

m1kk3

Posts: 5,560

#321 • • m1kk3 no-life
mul olis pieni ongelma. Poltin tossa joku aika sitten levylle yhen setin (ilmeisesti täältä tai plattarista imetty), ja kuuntelin sitä ekan kerran tänään töissä ja huomasin et täähän on ihan V***N LOISTAVA. *hymy* No mut ongelma on siinä et mä en löydä tota settiä mistään mun koneelta, vaikka oon aivan varma et se on siellä ainakin ollu. Haluisin NIIN kovasti tietää et kenen setti toi on ja antaa palautetta kyseiselle dj:lle.

Tuntomerkkejä:

Loppui M.I.K.E:n Massive Motioniin. Sitä ennen Mircon ja Ronskin Asarja. Eka biisi oli breiksiä, siitä pikkuhiljaa edettiin progen kautta trancempaan matskuun, kolmas biisi oli Dousk remix Tilt:in Twelwestä. Ja G & D - Arcadia oli myös mukana. Jos joku vois auttaa niin se olis ihunaa. *hihu*

ps. kuulosti varmaan aika oudolle. :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#322 • • Kauno Saario Guest

Lyylikki, 23.7.2005 16:46:
Hah hah haa...eihän tää tietenkään tänne kuulu, mutta mikä samperi se biisi on, jossa lauletaan: "mul on Bemari ja Levikset ja fleece ruutupaita, mul on levykokoelma ja Burton-lumilauta."

Ja kukahan sen esittää. 90-luku tulee tänne ja vauhdilla *vink*

muoks: ihan ehkä kannatti sitten käyttää tätä klubbarin omaa hakua. Sieltähän se levyhyllyn kätköistä löyty: 2.maanantai - Mikset tahdo olla mun kaa. Tästä se lauantai lähtee käyntiin...


ja btw ihan loistava biisi, harmi et kukaan ei sitä enää missään soita...*nauru*
Howdy

Posts: 7,955

#323 • • Howdy Oldie
Jahas ... meikäl olis kadoksissa seuraavan biisin tiedot, aika namu raita ja olis kiva tietää mikä se mahtais olla , miettiny asiaa jo pitkään mut nyt sit päätin tehdä asialle jotain *hymy*

Olisin kiitollinen avusta jos joku tunnistaisi.

http://djorfeus.pp.fi/tunnistus.mp3

--
Käpy vailla vertaa

Mind Movements

Posts: 321

#324 • • Mind Movements

Howdy, 7.8.2005 22:34:
Jahas ... meikäl olis kadoksissa seuraavan biisin tiedot, aika namu raita ja olis kiva tietää mikä se mahtais olla , miettiny asiaa jo pitkään mut nyt sit päätin tehdä asialle jotain *hymy*

Olisin kiitollinen avusta jos joku tunnistaisi.

http://djorfeus.pp.fi/tunnistus.mp3



Saundi on kyllä niin Christian Westiä. Setin tracklististä löytykin Eve - Riser (Christian West remix). Veikkaisin tota vaikka ekaa kertaa nyt biisin kuulinkin :)
akiapina

Posts: 2,729

#325 • • akiapina apinaki

Howdy, 7.8.2005 22:34:
Jahas ... meikäl olis kadoksissa seuraavan biisin tiedot, aika namu raita ja olis kiva tietää mikä se mahtais olla , miettiny asiaa jo pitkään mut nyt sit päätin tehdä asialle jotain *hymy*

Olisin kiitollinen avusta jos joku tunnistaisi.

http://djorfeus.pp.fi/tunnistus.mp3



Kuten Lume jo mainitsi, kyseessä on Eve - Riser. Löytyy myös DJ Tiëston Magik 5:lta :)
Howdy

Posts: 7,955

#326 • • Edited Howdy Oldie

Aki A., 7.8.2005 23:02:
---
Howdy, 7.8.2005 22:34:
Jahas ... meikäl olis kadoksissa seuraavan biisin tiedot, aika namu raita ja olis kiva tietää mikä se mahtais olla , miettiny asiaa jo pitkään mut nyt sit päätin tehdä asialle jotain *hymy*

Olisin kiitollinen avusta jos joku tunnistaisi.

http://djorfeus.pp.fi/tunnistus.mp3

---


Kuten Lume jo mainitsi, kyseessä on Eve - Riser. Löytyy myös DJ Tiëston Magik 5:lta :)



Thanks *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

Kriss G

Posts: 1,492

#327 • • Kriss G Wir brauchen bass
Mikäköhän on Groove nimisessä leffassa eka biisi minkä Digweed soittaa?

--
DESTROY ALL HIPPIES

Xelfer

Posts: 140

#328 • • Xelfer harder.fi
Olis tässä pari bongattavaa, ensimmäisen pitäis ainakin olla helppo. Eli:

1) Heinäkuussa FURY - White Hot Tampereella, pääareenalla aivan lopuksi soinut harvinaisen kiukkunen junkkabiisi "Sounds carried incredibly far in the jungle, noise discipline had to be maintained..."

2) Vähän haastavampi: Kaks vuotta sitten kuulin Happyhardcore.comin nettiradiossa jonkun happy hc -biisin, jossa laulettiin jotenki tälleen: "They know what is what but they don't know what is what, they just struck, what the fuck?" Luultavasti oon kyl kuullu noikin sanat väärin *blush*

Ja jos joku on oikein ahkera ja avulias ni saa toki osoittaa jonkun nettikaupan, josta nämä kaks saa vinyylillä, ostan välittömästi *joo*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

cosmic

Posts: 389

#329 • • cosmic :D

Xelfer, 26.8.2005 08:56:
Olis tässä pari bongattavaa, ensimmäisen pitäis ainakin olla helppo. Eli:

1) Heinäkuussa FURY - White Hot Tampereella, pääareenalla aivan lopuksi soinut harvinaisen kiukkunen junkkabiisi "Sounds carried incredibly far in the jungle, noise discipline had to be maintained..."



Itse asiassa toi biisi oli Galravin ja Surrealin vika biisi.

Biisi on siis Flatus - Tortirella (2005 edit)

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=42063

--
:D is an unproductive condition.

Xelfer

Posts: 140

#330 • • Xelfer harder.fi

cosmic, 26.8.2005 12:35:
---

Itse asiassa toi biisi oli Galravin ja Surrealin vika biisi.

Biisi on siis Flatus - Tortirella (2005 edit)

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=42063



Ootko nyt ihan varma tästä? Olin kyllä tuolla paikalla, mut välillä junkkahuoneessa ni vähän hukassa... Eli: biisi jota haen löytyy täällä jaossa olevasta Oli G b2b Dodgee -setistä Alekin Anmitzcuacah:n jälkeen. Mun mielestä siinä on kyllä 2 junkkabiisiä vielä. Ensimmäinen on se mitä haen ja toisessa hoetaan jotain "no sweat, no pain, I go insane...". Oli miten oli niin koitan nyt hakea jostain tuon previkkaa ja kiitän avusta *hihu*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

cosmic

Posts: 389

#331 • • Edited cosmic :D
Itse asiassa niinpä onkin kaks junkkabiisiä ja just se mitä haet on merkitty tuolla biisilistassa kysymysmerkeillä mutta google kertoi että se olisi Pendulumin Masochist.

Niin ja se todella oli Galravin ja Surrealin setin lopussa. Jos et usko niin lue toi ketju.

--
:D is an unproductive condition.

Xelfer

Posts: 140

#332 • • Xelfer harder.fi
Noniin, biisit on bongattu ja ensimmäinen on jo Saksasta tulossakin, toista en löytäny mistään nettikaupasta. Biisit olivat siis: 1) Dougal & Mickey Skeedale - What the Fuck? - Essential Platinum [EPP009] ja 2) Pendulum - Masochist - Breakbeat Kaos. Kiitoksia avusta ja suosittelen lämpimästi molempia kipaleita *joo*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

Surreal

Posts: 374

#333 • • Surreal Söhö

cosmic, 26.8.2005 13:18:
Itse asiassa niinpä onkin kaks junkkabiisiä ja just se mitä haet on merkitty tuolla biisilistassa kysymysmerkeillä mutta google kertoi että se olisi Pendulumin Masochist.

Niin ja se todella oli Galravin ja Surrealin setin lopussa. Jos et usko niin lue toi ketju.



eipä tullut junkkaa soitettua tossa setissä :)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#334 • • Edited Jussi Soro choon!

Kriss G, 13.8.2005 18:07:
Mikäköhän on Groove nimisessä leffassa eka biisi minkä Digweed soittaa?


Jos ihan oikein muistan, ni se aloittaa (tai siis miksaa ekana sisään siin leffas) Heaven Scentin. Se on ainakin ainoo biisi jonka muistan että se soittais siinä, mun mielestä se miksaa sen edellisen dj:n vikaan biisiin, ja sen jälkeen leffa oikeestaan loppuu. Toi kohta on kyl aiheuttanu mulle ehkä parhaat vibat mitä ikinä oon saanu leffasta. Eli biisi on siis Bedrock - Heaven Scent

edit: Eikös muuten siinä leffan ihan lopussa se nuori dj käy trainspottaamassa ton biisin, jolloin digweed sanoo jotain tyyliin "that's my new tune, heaven scent", ja antaa sen levyn sille jäbälle.
Lnn Sika

Posts: 2,847

#335 • • Lnn Sika

JussiS, 7.9.2005 17:33:
---
Kriss G, 13.8.2005 18:07:
Mikäköhän on Groove nimisessä leffassa eka biisi minkä Digweed soittaa?

---

Jos ihan oikein muistan, ni se aloittaa (tai siis miksaa ekana sisään siin leffas) Heaven Scentin. Se on ainakin ainoo biisi jonka muistan että se soittais siinä, mun mielestä se miksaa sen edellisen dj:n vikaan biisiin, ja sen jälkeen leffa oikeestaan loppuu. Toi kohta on kyl aiheuttanu mulle ehkä parhaat vibat mitä ikinä oon saanu leffasta. Eli biisi on siis Bedrock - Heaven Scent

edit: Eikös muuten siinä leffan ihan lopussa se nuori dj käy trainspottaamassa ton biisin, jolloin digweed sanoo jotain tyyliin "that's my new tune, heaven scent", ja antaa sen levyn sille jäbälle.


http://www.discogs.com/release/48090
toi ainakin pyörii levylautasella siinä kun digweed aloittaa.
Kriss G

Posts: 1,492

#336 • • Kriss G Wir brauchen bass

JussiS, 7.9.2005 17:33:
---
Kriss G, 13.8.2005 18:07:
Mikäköhän on Groove nimisessä leffassa eka biisi minkä Digweed soittaa?

---

Jos ihan oikein muistan, ni se aloittaa (tai siis miksaa ekana sisään siin leffas) Heaven Scentin. Se on ainakin ainoo biisi jonka muistan että se soittais siinä, mun mielestä se miksaa sen edellisen dj:n vikaan biisiin, ja sen jälkeen leffa oikeestaan loppuu. Toi kohta on kyl aiheuttanu mulle ehkä parhaat vibat mitä ikinä oon saanu leffasta. Eli biisi on siis Bedrock - Heaven Scent

edit: Eikös muuten siinä leffan ihan lopussa se nuori dj käy trainspottaamassa ton biisin, jolloin digweed sanoo jotain tyyliin "that's my new tune, heaven scent", ja antaa sen levyn sille jäbälle.



Heaven scent tulee vikana. Eli taitaa olla toi Niklas N:nän infooma biisi. Se jannu myös siin lopus ehkä pilas uskottaavuutensa sil "can I touch u" kommentilla. Holtittoman kovia biisejä molemmat kyllä näin tekno miehenki näkökulmasta.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Viltsu

Posts: 2,010

#339 • • Viltsu noname

Kriss G, 7.9.2005 18:49:
---
JussiS, 7.9.2005 17:33:
---
Kriss G, 13.8.2005 18:07:
Mikäköhän on Groove nimisessä leffassa eka biisi minkä Digweed soittaa?

---

Jos ihan oikein muistan, ni se aloittaa (tai siis miksaa ekana sisään siin leffas) Heaven Scentin. Se on ainakin ainoo biisi jonka muistan että se soittais siinä, mun mielestä se miksaa sen edellisen dj:n vikaan biisiin, ja sen jälkeen leffa oikeestaan loppuu. Toi kohta on kyl aiheuttanu mulle ehkä parhaat vibat mitä ikinä oon saanu leffasta. Eli biisi on siis Bedrock - Heaven Scent

edit: Eikös muuten siinä leffan ihan lopussa se nuori dj käy trainspottaamassa ton biisin, jolloin digweed sanoo jotain tyyliin "that's my new tune, heaven scent", ja antaa sen levyn sille jäbälle.

---


Heaven scent tulee vikana. Eli taitaa olla toi Niklas N:nän infooma biisi. Se jannu myös siin lopus ehkä pilas uskottaavuutensa sil "can I touch u" kommentilla. Holtittoman kovia biisejä molemmat kyllä näin tekno miehenki näkökulmasta.



Jos kykenet kaivamaan tuon Virtua Trancer - Third sight _edes_ hyvälaatuisena mp3:na niin tarjoan bissen anytime!

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Kriss G

Posts: 1,492

#340 • • Kriss G Wir brauchen bass

Viltsu, 7.9.2005 21:29:
Jos kykenet kaivamaan tuon Virtua Trancer - Third sight _edes_ hyvälaatuisena mp3:na niin tarjoan bissen anytime!



Samoin *joo*

--
DESTROY ALL HIPPIES