Tunnistusta

2,566 posts, 129 pages, 1,373,880 views

Tomi

Posts: 9

#2141 • • Tomi
Eräs fusion-festareitten parhaista hetkistä, mut mikä biisi?

Iome

Posts: 7

#2142 • • Iome
Mikähän tällainen biisi on, tuli Liquid DnB -nettiradiosta ja sain lopun nauhotettua. Pala jostain miksauksesta eikä ollu biisilistaa (clipin lopussa vaihtuuki seuraavaan biisiin). Tollasta vähän jazzahtavaa tai jotain... Jääny päähän soimaan. :P

http://debator.org/foobar/clip.mp3

Kiitokset jos joku tietää biisin tai edes artistin...
Janisa

Posts: 2,226

#2143 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Replying to Tunnistusta:

Jago, 21.8.2010 16:25:
Etsitään popbiisiä, jota soitettiin viimetalvena tosi paljon
Siinä laulaa nainen todella hempeästi

"Always. A_a-a_a-always. You have had it in you"

Jossain vaiheessa se sano myös että
"All this time"





Ollos hyvä.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jago

Posts: 4,039

#2144 • • Jago un-trained monkee

Replying to Tunnistusta:

Janisa, 26.8.2010 14:05:
---
Jago, 21.8.2010 16:25:
Etsitään popbiisiä, jota soitettiin viimetalvena tosi paljon
Siinä laulaa nainen todella hempeästi

"Always. A_a-a_a-always. You have had it in you"

Jossain vaiheessa se sano myös että
"All this time"

---




Ollos hyvä.

*kiitoskiitos*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Preda

Posts: 1

#2145 • • Preda
Lahden Amarillossa soitettiin Jenni Vartiaisen - Ihmisten Edessä baltimore-tyyppistä remixiä, kuulosti hauskalta. Ei ollut ainakaan Shine Fish Is Also Pretty Gay Mix eikä FBOTI's 2AM remix.

Mutta kenen?
Avatar
#2146 • • opmdevil Guest
Elikkäs nyt on hakusessa house tai tech house biisi joka soi muutaman otteeseen Ibizalla. Siinä sellainen viehkeä ääninen tyttö laulaa jotain:

"SOIKOM SOI...VIVA EL SÄMPYLÄ".

Lyriikoista en ole varma mutta humalaisen korviin kuulosti tuolta.
JoneFFF

Posts: 4

#2147 • • JoneFFF
Piti nyt rekisteröityä tänne ihan vaan tän kysymyksen takia. Elikkä bileissä olen jo pariin kertaan kuullut tän biisin eli saattaa olla melko tunnettukin, mutta listoilta en ole sitä itse löytänyt. Musiikkilajista en osaa sanoa muuta kuin, että bassojytke on ainakin massiivinen. Kappaleessa nainen laulaa korkealta pelkkää a:ta melko nopeatempoisesti. Eli aa aa a-a a-a a-a aa aa aa aa a-a a-a a-a. Selkeää eikö? A:t tulevat vuorotellen korkeammalta ja matalammalta. Muita lyriikoita ei tietääkseni ole. Joku vois pelastaa mun päivän...
samlainio

Posts: 1,264

#2148 • • samlainio
Nina Kravizin keikalta videopätkää ja kovin kiinnostais tietää mikä tää biisi on

&feature=related
Jago

Posts: 4,039

#2149 • • Jago un-trained monkee
Missä jossain tech house/minimal biisissä lauletaan jotain "need to be more relaaaaaaaaaaaaaaaaaax".


Sen laulaa mies ja toi aaaaa menee ylös ja alas

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Meke

Posts: 2,083

#2150 • • Meke GT Digital, BCN Records
Jonkun trance biisin intro 98-99 vuodelta (?). Mies sanoo "are there really angels..."

Tuossa lyhyt pätkä biisistä:
http://www.4shared.com/audio/vlj2EC9b/ID_trance_intro.html

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Meke

Posts: 2,083

#2151 • • Meke GT Digital, BCN Records


---
Jonkun trance biisin intro 98-99 vuodelta (?). Mies sanoo "are there really angels..."

Tuossa lyhyt pätkä biisistä:
http://www.4shared.com/audio/vlj2EC9b/ID_trance_intro.html
---

Rabbit In The Moon - Out of Body Experience



Hmm...kävin youtubessa kuuntelemassa mut ei se kyl tuo ollut.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Jil

Posts: 682

#2152 • • Jil

Replying to Tunnistusta:

Piti nyt rekisteröityä tänne ihan vaan tän kysymyksen takia. Elikkä bileissä olen jo pariin kertaan kuullut tän biisin eli saattaa olla melko tunnettukin, mutta listoilta en ole sitä itse löytänyt. Musiikkilajista en osaa sanoa muuta kuin, että bassojytke on ainakin massiivinen. Kappaleessa nainen laulaa korkealta pelkkää a:ta melko nopeatempoisesti. Eli aa aa a-a a-a a-a aa aa aa aa a-a a-a a-a. Selkeää eikö? A:t tulevat vuorotellen korkeammalta ja matalammalta. Muita lyriikoita ei tietääkseni ole. Joku vois pelastaa mun päivän...



Eipä tuu muuta mieleen kun:
Neptune Project: Aztec (Original tai Aly & Fila Remix)

http://www.youtube.com/watch?v=86vndcXm6Ns
UkeUke

Posts: 394

#2153 • • UkeUke

Replying to Tunnistusta:


---
Piti nyt rekisteröityä tänne ihan vaan tän kysymyksen takia. Elikkä bileissä olen jo pariin kertaan kuullut tän biisin eli saattaa olla melko tunnettukin, mutta listoilta en ole sitä itse löytänyt. Musiikkilajista en osaa sanoa muuta kuin, että bassojytke on ainakin massiivinen. Kappaleessa nainen laulaa korkealta pelkkää a:ta melko nopeatempoisesti. Eli aa aa a-a a-a a-a aa aa aa aa a-a a-a a-a. Selkeää eikö? A:t tulevat vuorotellen korkeammalta ja matalammalta. Muita lyriikoita ei tietääkseni ole. Joku vois pelastaa mun päivän...
---


Eipä tuu muuta mieleen kun:
Neptune Project: Aztec (Original tai Aly & Fila Remix)

http://www.youtube.com/watch?v=86vndcXm6Ns



Hah.. mulle tuli jostain syystä vaa päähän armin van buurenin in and out of love, mut tuskin nyt on kyse tästä ihan.. koita seuraava kerra nappaa joku huonolaatunenki sämple biisistä..ehkä hiukkasen helpottas.
Jil

Posts: 682

#2154 • • Jil

Replying to Tunnistusta:



Hah.. mulle tuli jostain syystä vaa päähän armin van buurenin in and out of love, mut tuskin nyt on kyse tästä ihan.. koita seuraava kerra nappaa joku huonolaatunenki sämple biisistä..ehkä hiukkasen helpottas.



Jep. Vaikka kamerakännykällä jotain pätkää jos kuulet jossain klubilla.. Huonolaatusestakin videosta / audiosta voi hyvin riittävästi osviittaa saada.
GERTY

Posts: 411

#2155 • • GERTY
laitetaan nyt sama tännekin eli:

Sasha - Live @ Ushuaia Beach Club, Ibiza (Sasha Birthday Party) 02.09.2010

jos joku sattuu tunnistaa biisin kohdassa 109min 25s kertoo mulle ja äkkiä! aikamoinen fiilis siinä biisissä
Bedrock

Posts: 189

#2156 • • Bedrock


Mikä mahtaa olla biisi, joka soi videossa 0.30 - 0.41 kohdalla?

--
Future Perfect

Jil

Posts: 682

#2158 • • Edited Jil

Replying to Tunnistusta:

laitetaan nyt sama tännekin eli:

Sasha - Live @ Ushuaia Beach Club, Ibiza (Sasha Birthday Party) 02.09.2010

jos joku sattuu tunnistaa biisin kohdassa 109min 25s kertoo mulle ja äkkiä! aikamoinen fiilis siinä biisissä



Jep:
[108:00] 15. Beach House - 10 Mile Stereo (ID remix)
Sori en siis voi kauheesti jelpata kun ei sitä taida tietää kovin moni muukaan Sashan lisäks tässä maailmassa.. *nauru*
Mut joo itte kyllä nappasin kiinni samasta biisitä.. Ne vokaalit on aika vetävät!
EDIT: Vähän salapoliisityötä nyt tehtynä ja ilmeisesti kyseessä on Tropic Thunder Remix / Unknown Edit siitä. Veikkaisin että Sashan joku private Edit..
GERTY

Posts: 411

#2159 • • GERTY

Replying to Tunnistusta:




Jep:
Sori en siis voi kauheesti jelpata kun ei sitä taida tietää kovin moni muukaan Sashan lisäks tässä maailmassa.. *nauru*
Mut joo itte kyllä nappasin kiinni samasta biisitä.. Ne vokaalit on aika vetävät!
EDIT: Vähän salapoliisityötä nyt tehtynä ja ilmeisesti kyseessä on Tropic Thunder Remix / Unknown Edit siitä. Veikkaisin että Sashan joku private Edit..



joo toi on biisi, ja oikeassa olet tod.näk. Sashan oma future bash =D todella magee biisi. siinä minuuteilla on muitakin tosi hyvii kappaleita kyllä.

ja oishan tuo iltapäivä aika mennyt tuolla Ushuaia Beach Club:lla, tään kesän uusia mestoja kuulemma. Aikamoisia nimiä soittelemassa päiväbileissä pitkin kesää, ei taida olla ihan nobodyn omistama..
JoneFFF

Posts: 4

#2160 • • JoneFFF

Replying to Tunnistusta:


---

---
Piti nyt rekisteröityä tänne ihan vaan tän kysymyksen takia. Elikkä bileissä olen jo pariin kertaan kuullut tän biisin eli saattaa olla melko tunnettukin, mutta listoilta en ole sitä itse löytänyt. Musiikkilajista en osaa sanoa muuta kuin, että bassojytke on ainakin massiivinen. Kappaleessa nainen laulaa korkealta pelkkää a:ta melko nopeatempoisesti. Eli aa aa a-a a-a a-a aa aa aa aa a-a a-a a-a. Selkeää eikö? A:t tulevat vuorotellen korkeammalta ja matalammalta. Muita lyriikoita ei tietääkseni ole. Joku vois pelastaa mun päivän...
---


Eipä tuu muuta mieleen kun:
Neptune Project: Aztec (Original tai Aly & Fila Remix)

http://www.youtube.com/watch?v=86vndcXm6Ns
---


Hah.. mulle tuli jostain syystä vaa päähän armin van buurenin in and out of love, mut tuskin nyt on kyse tästä ihan.. koita seuraava kerra nappaa joku huonolaatunenki sämple biisistä..ehkä hiukkasen helpottas.



Ei tärpänny toi linkki niinkuin ei Arminkaan. Sen verran biisistä vielä, että ainakin tossa laulukohdassa (biisin iskevin osa) tempo on tosi nopea ja muistelisin, että taustalla oli pendulummainen komppi. Jos ei näillä tärppää niin pitää kyllä yrittää saada tuo nauhalle!