Club Alternative 12.3.2005 @ Helsinki

35 posts, 2 pages, 4,998 views

snox

#21 • • snox
sen pienen hetken mitä viivyin tanssimassa niin täytyy sanoa että musiikki oli kyllä loistavaa. *aplodit*
vaan kun kappaleiden nimiä en koskaan muista niin olisi hienoa jos saisi jonkin sortin listaa mitä kaikkea illan aikana tuli soiteltua. vaikkakin vain joitain parhaimpia.
Karvinen

#22 • • Karvinen SekaiSin MariSta
heljee helmee. . . *jiihaa* *sydän*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

keri

#23 • • Edited keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
*kiitoskiitos* oli oikein kivaa!!

ja tanssilattialla oli kiva fiilis kyllä tanssahdella*plur**jiihaa*
muutenkin porukka oli tosi positiivisella mielellä liikenteessä. lisää tällasta*hihu*

harmi vaan ku itsellä oli vähän paha olo siinä loppuvaiheessa ni joutu lähtee pois muualle vähäsen aikasemmin mutta eipä kai toi maailmaa kaada*hymy*
SilverJo

#24 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Käsittämättömän ihunat bileet! *plur* Musa, ystävät, tunnelma, oma fiilis.. Allut *sydän*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

UnityF

#25 • • UnityF joo just se

Karvinen:

Rakas nähtiinkö me??? *ding* Mulla ei oo mitään muistikuvaa.. *nauru* huoh.. ehkä mun on nyt korkee aika hankkii lasit ja jos ollaan nähty niin uudet aivot...

Mä edelleen hymyilen tosta eilisestä illalla..*pihkassa* tosin nyt on flunssa iskeny ja kuumetauti.. *nuha*
Steven Hoaks

#26 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Jo edellisenä päivänä Wertti murskasi jalkani legenda talolla. Lauantaina kun meinasin tulla ottamaan muutaman oluen ja menemään himaan niin nämä jätkät väänsivät sitäkin legendaarisimpia transu kipaleita.
Eihän siinä muu auttanu kun syödä illan aikana neljä buranaa ja jatkaa tanssimista *jiihaa* Paljon kavereita, fiilis ja mahtava musiikki teki hyvän kokonaisuuden ja flunssa unohtu jossain välissä kokonaan.
Kaikille Tasapuolisesti PLUR *plur*

Tulos kyllä näkyi tänä aamuna *nuha* Jalat ei liiiku ja tukka on vähän pipi *uuh*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

sapeli

#27 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
---
Karvinen:
---
Rakas nähtiinkö me??? *ding* Mulla ei oo mitään muistikuvaa.. *nauru* huoh.. ehkä mun on nyt korkee aika hankkii lasit ja jos ollaan nähty niin uudet aivot...

Sillä on kuulemma nykyään tummat hiukset *vink* Ihmettelin eilen ihan samaa *joo*

Steven Hoaks:
nämä jätkät väänsivät sitäkin legendaarisimpia transu kipaleita.

Transukipaleita? Niinku "I will survive" jne? *nauru* *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Karvinen

#29 • • Karvinen SekaiSin MariSta

UnityF:
---
Karvinen:

---

Mä edelleen hymyilen tosta eilisestä illalla..*pihkassa* tosin nyt on flunssa iskeny ja kuumetauti.. *nuha*

*hmph* olit sinäkin siellä *täh* ei me nähty, kumma kyllä niiiin pieni paikka kuiteski, *hali* seuraavaksi sitten *pus*

--
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Karvinen

#30 • • Karvinen SekaiSin MariSta

sapeli:
---
UnityF:
---
Karvinen:
---

---

Sillä on kuulemma nykyään tummat hiukset *vink* Ihmettelin eilen ihan samaa *joo*

joop, niin on... ja kukaan ei tunnista mua *hihu* bile fiilis vielk *sydän*

--
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

kylian

#31 • • kylian
Iso kiitos itseni ja Actos Dein puolesta. Oli hieno ilta, fiilis oli käsin kosketeltavaa ja hauskaa oli kaikin puolin. Ilmassa oli nostalgiaa *heiii*

--
Kylian [Ambrosia]

#32 • • tintsu Guest
Oli niin ihanat allut ettei mitään rajaa. *plur* Loistavaa musiikkia, kiitos siitä. *hymy*
Joo tosiaan jengi oli positiivisella päällä ja tanssimassa oli loppua kohden varsinkin kivasti porukkaa. Kiitos taas kerran ihanille ihmisille *sydän* *piis*

Tätä lisää. *hihu*
Aidan

#33 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Pojatt soitti hyvin pojat soitti klasareita meitsi diggas ja viihty :)

Eteenki hatun nosto Actos Dei:lle oli ilo taas kunella sun soittoa!!

--
Hammer Zeit!

UnityF

#34 • • UnityF joo just se

kylian:
Iso kiitos itseni ja Actos Dein puolesta. Oli hieno ilta, fiilis oli käsin kosketeltavaa ja hauskaa oli kaikin puolin. Ilmassa oli nostalgiaa *heiii*

*plur* todellakin... tää on teille molemille: http://www.it.dev.duke.edu/tmp/I_Like_You.swf *plur*
kylian

#35 • • kylian

UnityF:
---
kylian:

---

*plur* todellakin... tää on teille molemille: http://www.it.dev.duke.edu/tmp/I_Like_You.swf *plur*

Hehehehe aivan mahtava. Kiitos paljon *plur* *aplodit*

--
Kylian [Ambrosia]