Money Of The Queenz + Heat ( Ant1 Edits )

11 posts, 1 page, 3,104 views

antonsonin

Posts: 2,712

#1 • • Edited antonsonin laserpoint.
Tässä kaks biisiä etanan keikaltani...biisit on "ant1- edittejä" ..Siis minulle varta vasten tehtyjä silloiselle dj-keikalleni kahden viikon varotuksella vähä niiku introtarkotukseen
:D ....Noh, mutta siis biisit (yhteenmiksattuna) eka on Heat ja toka on Money of the Quuenz...Tuotannosta vastasi nimeltä mainitsematon Tr3oX veijari...Pahoittelen heatin komppiraidalla hieman pilkistelevää reverbiä... Eli ensin tulee Heat ja sitten Money Of The Queenz

Mastered by : Amx

linkki




dance.gif

Tech-House / Acid
HS

Posts: 162

#2 • • HS
JEE JEE!!!!!!
Andy

Posts: 1,019

#3 • • Andy
..Jälkimmäisen biisin tyylistä "arsetechiä" ilmestyikin lisää tossa koneelle yx päivä..


..CRP:n Heat remixiä odotellessa :j

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

rec

Posts: 2,923

#4 • • rec

zro:
..CRP:n Heat remixiä odotellessa :j



Raidat on tallessa, muttei koneellani! *vink*
Avatar
#5 • • Edited sakk303 Guest
Tää money of the quuenzhän on aika helevetin raaka :D noista oravasampleista tuli vain mieleen karmistuttavalla tavalla bat & ryyd, ja siihen mä sitten repesin :D eli veera, veera, olet tunteeton, bla bla bla, siitä biisistä pitäs tehä kanssa ant1-edit ja miksata se tän queenzin perään *muhaha*
antonsonin

Posts: 2,712

#6 • • antonsonin laserpoint.

sakk303:
Tää money of the quuenzhän on aika helevetin raaka :D noista oravasampleista tuli vain mieleen karmistuttavalla tavalla bat & ryyd, ja siihen mä sitten repesin :D eli veera, veera, olet tunteeton, bla bla bla, siitä biisistä pitäs tehä kanssa ant1-edit ja miksata se tän queenzin perään *muhaha*



Kokeillaako istuu pöntöllä väärinpäin ... se on tosijännää ...

Mutta joo , ku se on raa-an kuulonen nii kerro mitä pitäisi sinun mielestä parantaa ja mikä on vitun perseest että voisi(mme) tehdä jatkossa musiikkia eikä mitään oravanrääkkäystä... joo ja yhdyn tohon että spiikki on kamalan kuulonen mut minkäs teet ku nopeesti sutastu.
Avatar
#7 • • sakk303 Guest

ant1:
Kokeillaako istuu pöntöllä väärinpäin ... se on tosijännää ...



juu ei kiitos, vaikka se nastaa voisi ollakin.

ant1:
Mutta joo , ku se on raa-an kuulonen nii kerro mitä pitäisi sinun mielestä parantaa ja mikä on vitun perseest että voisi(mme) tehdä jatkossa musiikkia eikä mitään oravanrääkkäystä...



no tämä queenz jäi kaikessa loisteliaisuudessaan soimaan hetkiseksi jopa päähän, eli siitä pointsit kotiin. parannusehdotuksena noi nopeasti sutaistut puhesamplet pitäis vetää hieman iisimmin efektien läpi, esim. stereokuvaa ja chorusta ynnä muunlaista delayta oli niin tolkuttomasti, että juuri sen takia puhesamplejen miksaus kuulosti badilta ja ryydilta. lisäksi chorus/delay/liika reverb teki puheista kovin etäisen/liian päälle liimatun kuuloisen. toi "make money"-sample toimi matalalta toistettuna hyvin, mutta oktaavia korkeampaa ja tuplasti tiheämmin säädettynä se kuulosti tietyssä pisteessä jopa sarkastiselta ja huonolta. eli holttia liialliseen yksittäisen puhesamplen toistoon. biisin rakenne toimi kuin häkä ja rumpujen miksaus olivat sen sijaan erittäin makoisaa kuunneltavaa. tohon "potikoidenvääntelymelodiaan" hieman korostusta yläpäähän (1k - 20khz) että nousee selkeämmin ulos tuolta biitin seasta.

ja ja..toi "throw your hands up, bla bla bla"-pätkän liiallinen toisto alkoi myöskin korpeamaan biisin lopussa. siihenkin vähän holttia. ja ja..toi throw your hands up-lausahdus kuulosti ironisella tavalla tältääää...mikä helvetti se nyt oli........ siltä salovaaran tallin bändiltä, jossa räpättää se tumma kaveri..en nyt muista sen nimeä..mutta siis kuulostaa yhtä kornilta kuin sen poppoon suomi/englanti/jamaica-aksentilla väännetyt 1+1=2-räpit. eli jos homma halutaan pitää tavallaan hauskana pilke silmäkulmassa-tyyliin, niin sitten vähän holttia liialliseen puhesamplejen viljelyyn. siellä täällä ja fiksusti, imo :)

ant1:
joo ja yhdyn tohon että spiikki on kamalan kuulonen mut minkäs teet ku nopeesti sutastu.



se ei ollut kamalan kuuloinen, paska miksaus spiikeissä ja karmeat efekti/chorus-öyskät tekivät spiikeistä karseita ja batiryydimäisiä.

en jaksa analysoida enää tämän tarkemmin, toivottavasti tämä antoi edes vähän kuvaa siitä mitä mieltä rallista olin.
rec

Posts: 2,923

#9 • • rec

ant1:
Kiitos paljon palautteesta , yritämme kiinnittää noihin asioihin huomiota. *hymy*



Luulen vaan, ettei kyl kiinnitetä! *nauru* Seuraava versio "Money Of The Queenz:sta" tulee olee pommi klubituksen yleisölle.. muttei siitä sen enempää! *piis**nauru*
Andy

Posts: 1,019

#10 • • Andy
..no siis itse ainakin päässä käänsin ton money of the queenzin vaan hauskaxi läpäxi, mikä pitää sisällään hauskoja raakoja faktoja :D --> "make money money"

*kyöpel*

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

hrdkvr

Posts: 3,929

#11 • • hrdkvr KURGO
nimetön zro on tehnyt mielestäni hyvää jälkeä ensimmäisessä kappaleessa.. se oli mukavan letkee kipale ja padi oli mun mieleen..

toista kappaletta en nyt kommentoi

--
-keep it hard-