Dodi.. Mielenkiintoset kekkerit kyseessä :)
Alun hihhulointi ei oikein iskenyt, teknot alko toimimaan ja psyken ihQ basari oli ihan nice for a change :)
Kuvaaminen olikin sitten astetta hankalampaa. Valoa? - Ei. Savua? - Ihan vitusti..
nappasin about 370 kuvaa, joista ensimmäisen karsinnan jälkeen jäi käsiin 19. Fotosopin jälkeen jäi kätösiin 11
~3% saatiin jollakin asteella siedettäväksi. Neat Image oli näiden kekkereiden jälkeen harvinaisen kova sana *kiitoskiitos*
Koska ihmiset kuitenkin haluaa nähdä kuvat jotka olisivat jollakin asteella olleet esityskelpoiset, lastasin kaikki varmuuden vuoksi tännä: linkki
Tiedostot, joiden perässä on sana "haavi" on niitä, joita en itse kelpuuttanut klubbariin. Jos jäljelle jääneistä joku puuttuu klubbarin galleriasta, on se jäänyt ankan haaviin
Ihan mielenkiintoinen sisustus muuten kekkereissä. Se savu kyllä onnituneesti peitti kännärin ruman ulkoasun. Ihan kivaa
EDIT: Kuvien laatu on tosiaan tosi heikko tällä kertaa. Ei kamerakaan oikein pystynyt tuohon ympäristöön
Dodii, kuvia ainakin tarpeeksi nopeasti. Ei edes kotio asti kerenny niin jo on Caro kerinny kuvat laittaa nettiin.
Bileistä: Mjoo, aika pimeätä meininkiä oli. Savua oli helevetisti ja ainoat valot tuli tanssilattialta. Poliisin setti iski mulle parhaiten (yllättäin) ja olikin ainoa mitä jaksoi lattiallekin asti mennä fiilistelemään. Kaiken kaikkiaan ei paskempi reissu.
Tulipahan täälläkin käytyä...
Sen tiesinki jo aluksi että musiikki ei tule olemaan missään vaiheessa minun makuuni mutta oli kuitekin pakko käydä katsastamassa tilanne...mut heiii...paikka oli juuri sen näköinen että jotain hämärää täällä tapahtuu...synkkä...pelottava... Ja tosiaan niin kuin caro huomasi niin savua oli sen verran paljon että peitti koko cännärin. Minä jopa kävelin seiniä päin kun en nähtyt eteeni (olin täysin selvä). Mutta seuraavia illuja odottelemaa, kun siellä taitaa tuo musapuoli olla "hieman" parempaa mun makuu!
PS.ens (tränä) kekkereihi kannattas sit varmaa miettii vähä lisävaloa/-valoja...
tultiin peakin aikaan sisään, musiikki oli jo silloin aika kovalla.
valot puuttuivat ja muutenkin jengiä oli siinä vaiheessa aika vähän.
peakin soittotyylistä sen verran että jotenkin lyhyet vaihdot (siis
pituudeltaan ei aikaväliltään) eivät iske. ja siihen kun vielä pistetään
päälle ylipitchattua housea (jossain vaiheessa tuli kyllä kelpo teknoakin)
niin ei kovin mairittelevaa ensivaikutelmaa saanut peak minussa tehtyä.
poliisi aloitteli ja soitteli taattua fullon psytrancea, melodista sellaista.
suuret kiitokset meliciasta ja astrixista, kyllä tuli tanssittua :) joensuussa
sitten seuraavan kerran poliisia. toivottavasti tulee about samanmoista
materiaalia.
ei sillä kahdella eurolla paljon enempää olisi voinutkaan toivoa ;)
Juu-u, pimeys ja savu oli mielestäni hyvä homma näin kännäriin. Siellä tanssilattian puolella ei välillä tiennyt olevansa kännärissä Tietty ois sinne seinustoille voinu pari kynttilää laittaa et ois nähny kulkea, mut eipä tuo suuremmin haitannut.
Propsit Poliisille, jonka setti sai pysymään tanssilattialla varsin intensiivisesti. Peakin setin alkupuoli maistui myös paremmin kuin hyvin. Tällasta lisää Lappeenrantaan vaan.
Pimeys ja savu oli kyllä erikoinen ratkaisu mutta toimiva. Tanssilattialla joutui välillä kävelemään hieman sokkona mut eipä sitä edes pahemmin tullut törmäiltyä ihmisin.
Musiikki oli koko illan loistavaa ja poliisin psyketys oli makoisa lopetus illalle. Pimeyden ja savun keskellä oli helppo keskittyä musiikkiin, sekä unohtaa itsensä ja sen että sijaitsi kännärissä.
Olipa se valottomuus ja decottomuus & suuri savun määrä harkittua tai ei, niin teki kyllä jännän erilaisen tunnelman bileisiin. Sinänsä tuli kyllä käveltyä ihan kirjamellisestikin muutaman tyypin yli, mm. Annan, mutta suuremmilta henkilövahingoilta kuitenkin säästyttiin.
Itse asiassa psykessä mielestäni tuollainen valojärjestely kaikessa yksinkertaisuudessaan on ihan toimiva, siis tanssilattialla. Muualla pimeys peitti sen, että decotukseen ei oltu panostettu - no juu, ihan kivat lakanat katossa.
Mutta sitten siihen tärkeimpään, eli musaan. Aivan mainiota psykeä Polliisi soitteli! Niin hyvää, ettei sanotuksia saa. Ihan mahdottoman hieno fiilis oli kyllä loppubileistä tamppailla menemään. Suuret kiitokset! Nyt oli maistuva setti. Tätä lisää.
Kiesus, että oli homokivaa. Johtunee kyllä enemmän dj:stä ja ihanista ystävistä, kuin itse bileistä, mutta aivan mahtavaa yhtä kaikki. Marxille terkkuja!
T0mbstone:
Pimeyden ja savun keskellä oli helppo keskittyä musiikkiin, sekä unohtaa itsensä ja sen että sijaitsi kännärissä.
Mä en kyllä pystynyt unohtamaan sitä että olin kännärissä (yök) mutta onneksi oli niin ihkuu musaa ja seuraa että ei harmittanut vaikka emme ehtineet tampereen pussyihin kuten tarkoitus oli.
Erittäin mieleenpainuva reissu
Hip Hoppia. Saavuimme paikalle joskus ennen 11 ja mesta loisti vielä tähän aikaan tyhjyyttä. Mutta onneksi sitä väkeäkin tuli sitten mestoille saakka riittävästi. Musiikkilinja oli Lappeenranta mittapuun mukaan loistavaa koko illan ja toivotaan että lpr:n kiksu ja polkka skenen rinnalle tulee lisää vaihtoehto tarjontaa*vink*. Kuten todettua niin kännäri ei ole paikkansa puolesta mikään helmi mutta tälläisissä tapahtumissa välttävä ja toivotaankin Illuminationille pitkää ikää Lappeenrannan ''skenessä''
Tosiaan, meinasin itsekin kävellä tanssilattialla jotakuta päin.. en kyllä varmaan olisi moista huomannut muuta kuin kovasta rääkymisestä... Tulpat pelasti ainakin omat korvat, ei pysty sanomaan oliko musat kovalla vai ei.. Käyttäkää niitä, sitä varten ne on keksitty. Ja kun tulpat laittaa korviin ennen bileitä, ei korvat ehdi tottua meteliin ja musat tulee silti riittävällä voimakkuudella
Kuvat tosiaan ajattelin laittaa yöllä jo jakoon, muuten ne olis tullu ihmisten ihmeteltäväksi vasta tiistai-iltana
Savuisuus toimi kyllä kännärissä. Lattiatasa valot oli aika veikeen näköset nimenomaan savussa. Se mitä jälleen kerran olisi toivonut, oli spotit dj:n soittopisteeseen.
Se soittopöytä oli ihan helv. matala. Ite en moisella pöydällä olis pystyny 20min kauempaa soittamaan..
Cd:t näytti ainakin poliisille olevan oikeella korkeudella.. härön näköstä ku pienet miehet soittaa kaksinkerroin