SamHard - Ice Breaker (final/unmastered)

9 posts, 1 page, 2,120 views

Avatar
#1 • • Edited . Guest
Energy trancea..

linkki
nomic

Posts: 4,120

#2 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
nättiä soundia, mielellään kuulisi tästä "finalinkin" =)
hyvää kehitystä jälleen verraten vanhempiin tuotoksiin *hymy*
mitään rakentavaa en osaa antaa kun näytteen on sen verran lyhkäsiä vielä, mutta lupaavan kuuloista!
Avatar
#3 • • Edited astaroth Guest
Imastaan. Edittinä palaute.

Edit: Kuulostaa turkaisen lupaavalta. Et pystyisi laittamaan vaikkapa huonolaatuista ämppäriä myös jakoon, että saisi paremman kuvan kokonaisuudesta? *hymy*
Avatar
#4 • • . Guest
Ensi viikon lopussa laitan final versiot tästä ja parista muusta energy trance
biisistä tänne..vielä pientä hiomista:)
Avatar
#5 • • . Guest
Nyt final versio kuunneltavissa..
Avatar
#6 • • Edited astaroth Guest
Toimii, toimii. Melot pelittää just hyvin, kuuden minsan jälkeen tuleva kakkosmelo on mun mieleen. Hyvä kokonaisuus, enpä keksi mitään parannusehtoja.
Pablo

Posts: 1,875

#7 • • Pablo
Tässä biisissä on kyllä hyvä leijuva meininki kokoajan päällä ja tunnelmalliset melodiat jotka on omaperäisiä. Perkussio -kilkutukset oli hauskan kuulloiset ja tykästyin breakdownin harppuääneen. Biisi toimii tuollaisenaan mainiosti.

Jotain pieniä juttuja tuli mieleen mitä itse olisin muuttanut
- 0.55 ensimmäistä kertaa mukaan tuleva "open haitsu" on ehkä vähän turhan kirkkaan/ohuen kuulloinen
- bassolinjalla olisi varaa olla ihan hivenen verran napakampi. eli jos ehkä ottaisi nuotteja lyhyemmäksi tai pienentäisi äänen volume envelopen 'releasea'
- oon huomannut että sulla on useammassa biisissä yleensä 'snare' jotenkin pannattu / levitetty stereokuvaa. se voisi olla napakampi jos se tulisi vaan monona keskeltä

Miksauksessa ei ollut moitteita. Tän voi laittaa pakettiin hyvin pienellä hienosäädöllä *joo*
Avatar
#8 • • . Guest

Pablo:
Tässä biisissä on kyllä hyvä leijuva meininki kokoajan päällä ja tunnelmalliset melodiat jotka on omaperäisiä. Perkussio -kilkutukset oli hauskan kuulloiset ja tykästyin breakdownin harppuääneen. Biisi toimii tuollaisenaan mainiosti.

Jotain pieniä juttuja tuli mieleen mitä itse olisin muuttanut
- 0.55 ensimmäistä kertaa mukaan tuleva "open haitsu" on ehkä vähän turhan kirkkaan/ohuen kuulloinen
- bassolinjalla olisi varaa olla ihan hivenen verran napakampi. eli jos ehkä ottaisi nuotteja lyhyemmäksi tai pienentäisi äänen volume envelopen 'releasea'
- oon huomannut että sulla on useammassa biisissä yleensä 'snare' jotenkin pannattu / levitetty stereokuvaa. se voisi olla napakampi jos se tulisi vaan monona keskeltä

Miksauksessa ei ollut moitteita. Tän voi laittaa pakettiin hyvin pienellä hienosäädöllä *joo*



Miksaus on liiiian nopeasti tehty ja itse aloin vasta jälkeenpäin huomaamaan
monia pieniä virheitä.. clappi on juu pannattu sterekuvan reunoille ja sen varmaan
saisi kyllä enemmän esille keskellä! Bassline on rakennettu muutaman eri synan
basso soundeista ja vei aikaa miksata.. testaan sitä soinnin lyhentämistä siihen jos
sais napakkuutta lisää! Kiitos rakentavasta kommentista=)
blender

Posts: 2,552

#9 • • blender Arcade | KAIKU
kyllähän tämä kuulosti jo "joltai" pidin erityisesti bassosta... suunta ylöspäin? ehkä. en kuunnellu kaikkii biisei.. snaretukset oli liian perus mun makuun... melodia ois voinu kans olla parempi(tyhjentävä kommentti koska aina on vara parempaan, pikemminkin punaista lankaa esille tai koukku siihen, tosi vaikeaa *nauru*).. mut hyvä näinkin *piis*

mut edelleen mulle uppoo toi sun rankempi niinkun esim tossa E6 alus *plur*