Tenechtica - Loose It (d'n'b)

22 posts, 2 pages, 4,483 views

Tenechtica

#1 • • Tenechtica
Teknojunkkaa ja vähän kaikkee muuta sellasta. En kyl tiedä miten toi Tech Itch tähä liittyy oikeen, mutta sielläpä on =D
drum'n'bass

tracklist:
1. Mayhem / Kiko - Echelon (Ft Mc Mecha) [Shadowlaw]
2. Tricorn - Orient (Skynet remix) [Sinuous]
3 N.Phet & Diz:play - Rotor [Protogen]
4. Pyro & Phono - Bass Inducted [Leet]
5. Audio & Damage - Subatomic [?]
6. Skynet - Feel It [Skynet]
7. Skynet - Headhump [Skynet]
8. Kaiser - Nazgul [?]
9. Blame - Closer [720 Degrees]
10. Black Sun Empire - Stasis [Black Sun Empire]
11. Skynet - Electrafunk [Discrete]
12. Full Force - Causality [Full Force]
13. Kemal & Rob Data - The Encrypter [DSC14]
14. Technical Itch - The Fear [Penetration]

lisätiedot - kuuntele
nuance

#2 • • Edited nuance cov ops, combat, sunrise
Oi oi mikä tracklisti mennään naimisiin?

Edit: Tää oli kova. Tekniikka hanskassa ja kokonaisuus on tiukka. Joskus saturdaybeatziin vierailevaksi tähdeksi?
Sammy_G

#3 • • Sammy_G Coffeebreakz Presidente / Åbojungle massive
Audio & Damage - Subatomic [?] <--invader
Kaiser - Nazgul [?] <--moving shadow
Tenechtica

#4 • • Tenechtica

nuance:
Oi oi mikä tracklisti mennään naimisiin?

Edit: Tää oli kova. Tekniikka hanskassa ja kokonaisuus on tiukka. Joskus saturdaybeatziin vierailevaksi tähdeksi?

Kiva, että pidit =) No mulla olis jo sormus kyllä sormessa, mutta oon otettu *hihu*
Kyllä musta vierailevan tähdenlennonkin saa joskus jos niin halutaan. Pistä mulle tulee lisäinfoa täst saturdaybeatzistä joskus kun ehdit vaikka mailitse tms.
Pinxu

#6 • • Pinxu
Tää ois niinku jo *aplodit* paikka.Lady Tene....Mää ala fanittaa sua.Tuun ikkunan alle 2aikaa yöllä kiljuu "Tene rulettaa.Wee vant Tene!"Ja tietysti ainoista lakanoista kauhee teinisydämmillä varustettu lippu?? *igor*
Aziz Combat Fighter

#7 • • Aziz Combat Fighter
Tää on kyl vinkeetä kepittelyä. Edellistä kuuntelin pikkasen ohimennen kerran tjsp, siin tuntu olevan runsaasti enemmän ns. hevosmeininkiä ja äänenlaatuki tuntu olevan kehno, mut tänkertasessa pläjäyksessä on just tällanen rento kaapelinipulla hampaisiin lyömisen meininki mistä varsinkin tykkään :)

Tosiaan, neiti/rouva ottaa kiekot kantoon ja tulee tän kuun lopulla Saturdaybeatsiin soittamaan am I rite?

(p.s. Saturdaybeats on toi mun tollanen nettiradiohäslinki mitä oon pyrkiny houstaa joka lauantai satunnaisessa seurassa, vaik viime aikoina toi nyanssijäbä on ottanu sitä kans haltuun. Tähän mennessä siellä ois soitellu lähinnä Minä, Eme ja Nuance ja sit Trisector ja Iku on käyny vierailemassa ^__^)
Tenechtica

#8 • • Tenechtica

Pinxu:
Tää ois niinku jo *aplodit* paikka.Lady Tene....Mää ala fanittaa sua.Tuun ikkunan alle 2aikaa yöllä kiljuu "Tene rulettaa.Wee vant Tene!"Ja tietysti ainoista lakanoista kauhee teinisydämmillä varustettu lippu?? *igor*

Oos nyyh! *hali* Jokos meiän käännytystyö alkaa oleen viittä vaille? *vink*
Pinxu

#9 • • Pinxu

Tenechtica:
Oos nyyh! *hali* Jokos meiän käännytystyö alkaa oleen viittä vaille? *vink*

No tooootaahhh.....On se ihan lopussa! *Laittaa salaa vähä hermomusaa koneeseen*
Aziz Combat Fighter

#11 • • Aziz Combat Fighter

Pinxu:
hermomusaa

Ahahahaha :DD

Tästä päivästä eteenpäin Neurofunk on "hermomusaa"
Pinxu

#12 • • Pinxu

Ana-5000:
Ahahahaha :DD

Tästä päivästä eteenpäin Neurofunk on "hermomusaa"

NO HÖH! Mää tarkoti hey rintnii...Tai akileeraa..ne o niinko hermomusaa..*reps*
Tenechtica

#13 • • Tenechtica

Ana-5000:
Tää on kyl vinkeetä kepittelyä. Edellistä kuuntelin pikkasen ohimennen kerran tjsp, siin tuntu olevan runsaasti enemmän ns. hevosmeininkiä ja äänenlaatuki tuntu olevan kehno, mut tänkertasessa pläjäyksessä on just tällanen rento kaapelinipulla hampaisiin lyömisen meininki mistä varsinkin tykkään :)

Tosiaan, neiti/rouva ottaa kiekot kantoon ja tulee tän kuun lopulla Saturdaybeatsiin soittamaan am I rite?

(p.s. Saturdaybeats on toi mun tollanen nettiradiohäslinki mitä oon pyrkiny houstaa joka lauantai satunnaisessa seurassa, vaik viime aikoina toi nyanssijäbä on ottanu sitä kans haltuun. Tähän mennessä siellä ois soitellu lähinnä Minä, Eme ja Nuance ja sit Trisector ja Iku on käyny vierailemassa ^__^)

Joo mä yritin jättää hevostelut vähemmälle täl kertaa =)
Hey pitää katsella mitä tän kuun lopus tapahtuu eli lähinnä toi autotilanne yms.
Aziz Combat Fighter

#14 • • Aziz Combat Fighter

Tenechtica:
Hey pitää katsella mitä tän kuun lopus tapahtuu eli lähinnä toi autotilanne yms.

Asuks jossain ihan persiis vai?
Tenechtica

#15 • • Tenechtica

Ana-5000:
---
Tenechtica:

---

Asuks jossain ihan persiis vai?

KYLLÄ! Porissahan mä, muttei oo omaa autoa eikä korttiakaan (älä edes kysy..), että pistää kyllä miettimään miten ja kenen kanssa *ding*
Aziz Combat Fighter

#16 • • Aziz Combat Fighter

Tenechtica:
KYLLÄ! Porissahan mä, muttei oo omaa autoa eikä korttiakaan (älä edes kysy..), että pistää kyllä miettimään miten ja kenen kanssa *ding*

Uh oh. No pist viestii jos oot tulos joku lauantai helsingin suuntaan.
Jukola

#19 • • Jukola plauge
Joo tuli kuunneltua! Tiukka miksaus todellakin. Hyvät vaihdot, hyvät biisit, hyvä meininki! Mitä muuta hyvä miksaus tarvitsee?! Sulla on selvästi homma hanskas.
Rocca

#20 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
I *sydän* this i *sydän* this ei oikeen pysty sanoo mitään muuta...oikeen kivaa lepposta meininkiä lopussa tulikin muutama tuttu piisi...eli mä alan oppimaan ku oon kuullu noita kanssa *hymy**hihu* jatka eteen päin...meitsi fanittaa ainakin ihan kypällä *jiihaa*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!