M: 2H+K Tapiola Loistava Kunto ja Hyvät Maisemat!!!

65 posts, 4 pages, 11,213 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#41 • • Aziz Combat Fighter

henkka:
---
Steven Hoaks:
No onhan teillä varmaan pari nakkikiskaa ja se yks ostari jossa "hengaa" prätkiä kaasuttelemassa.


Ps: Älkää ottako niin vakavasti *iloinen*

*piis*

---


Juu ei... *piis* *iloinen*

Ja juu... Nakkikiskoja taitaa Leppävaarassa olla uksi ja ostareita ei uhtäkään. Ennen ku sit suksulla se Sellon kauppakeskuspuoli avaa ovensa. Kuopion snägäreiden ja ostareiden määrää en tiedä.



wtf leppävaarassa on kaks isoa ostaria ja vaik viis nakkikiskaa!
henkka

Posts: 4,973

#42 • • henkka

Ana-5000:
wtf leppävaarassa on kaks isoa ostaria ja vaik viis nakkikiskaa!



vAIk...
genki

Posts: 872

#43 • • genki
ostakaa nyt toi "#¤&%"#¤ kämppä! :D

--
crop circles in the carpet

DagO

Posts: 1,066

#44 • • DagO häröö
Luulempa et joku etuovi tai oikotie olis hiukan parempi paikka myydä kämppää ku klubbari.
ville

Posts: 3,780

#45 • • ville olen oikeasti ujo

DagO:
Luulempa et joku etuovi tai oikotie olis hiukan parempi paikka myydä kämppää ku klubbari.



Jos katsot topicin aloitusta näet että siinä on linkki oikotielle :)

Mut sananen offtopicia: imo lepuski on ihan hirveä paikka. Kehä 1, turuntie ja vanha turuntie liikuttaa varmaan 100 000 autoa vuorokaudessa ja noi tiet on jalankulkinoiden tasolla tai niitä ylempenä. Siten meteli on oikeesti ihan hirveä ja lepuski näyttää enemmän tai vähemmän jättämiseltä risteykseltä. Toki vanhan leppävaaran puolella asiat on huomattavasti paremmin ja ympäristö on viihtyisämpi, mutta vanhassakin leppävaarassa asuvat kyl joutuu käyttämään tota "uutta ja hienoa" leppävaaraa.

Ja se hemmetin pimeä jalankulkutunneli on ihan hirveä. Kutsuu suorastaan denoja ryyppäämään ja kusemaan nurkkiin. Mä en tajua miksi hommaa ei voida tehdä niin, että autot pistetään tunneliin ja jalankulkijat tunnelin päälle.

Näistä espoon suurimmista lähiöistä diggaan huomattavasti enemmän esim matinkylästä tai olarista (jossa asuin tyytyväisenä 10v). Noissa tosin on haittana tuplamatka keskustaan ....
hrdkvr

Posts: 3,929

#46 • • hrdkvr KURGO
ootko käyny tsekkaa "uuden" leppävaaran parhaita puolia

esim albergakadun puistomaiset kämpät.. itse albergan kartano..
nyt rakenteilla olevat maisemat tietty nyt näyttää paskalta, mutta vuoden päästä kun saadaan noi rakennustyömaat pois niin sit tulee näyttää hyvältä...

esim meiän eteen tulevissa kämpissä miljöö perustuu siltoihin ja teko "jokiin".. gofkentän range vieressä ja sen kyljessä lenkkeilypolku suoraan luontoon...

ja mitä noihin moottoriteihin tulee niiin ihan olet oikeessa... ei sieltä kuitenkaan möly kuulu edes sellolle...

ja tunneliin on jo nyt tehty rakentavia ratkaisuja ja kohtahan se paranee kun sello2 avautuu ja sinne tulee vähän enemmän liikennettä.. mutta ei siellä densoja näy nytkään

matinkylässä taas me ei lapsena uskallettu yksin edes kulkeakkaan.. tietty tätä ei voi kaikkiin alueisiin soveltaa.. esim ison omenan vierustat ja nuottaniemen alueethan on loistavia...

ja sit taas tapiolakin on mukava paikka asua.. sinne olisin kans valmis muuttamaan.

--
-keep it hard-

AnssiV

Posts: 1,798

#47 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
joo, laskeskelin tossa huvikseni ni tossa asunnossa on neliömetrihinta niinku 3020e... ..ei siinä mitään mut ostin Lohjalta keskustasta, joka on n. 60km:n päästä tosta, eli ihan siedettävän matkan päässä, kaksion (53 m2) jonka neliöhinta oli 1132e... ..että tässä yksi syy miksi en asu pk-seudulla... *joo*
hrdkvr

Posts: 3,929

#48 • • hrdkvr KURGO

aapee:
joo, laskeskelin tossa huvikseni ni tossa asunnossa on neliömetrihinta niinku 3020e... ..ei siinä mitään mut ostin Lohjalta keskustasta, joka on n. 60km:n päästä tosta, eli ihan siedettävän matkan päässä, kaksion (53 m2) jonka neliöhinta oli 1132e... ..että tässä yksi syy miksi en asu pk-seudulla... *joo*



olisit tolla hinnalla päässy kirkkonummellekkin.. esim joku gesterby tai masala
30 km stadista

--
-keep it hard-

[Nuclear]

Posts: 5,855

#49 • • [Nuclear] el aprendiz

aapee:
joo, laskeskelin tossa huvikseni ni tossa asunnossa on neliömetrihinta niinku 3020e... ..ei siinä mitään mut ostin Lohjalta keskustasta, joka on n. 60km:n päästä tosta, eli ihan siedettävän matkan päässä, kaksion (53 m2) jonka neliöhinta oli 1132e... ..että tässä yksi syy miksi en asu pk-seudulla... *joo*


Mut se 60km alkaa tuntuu aika pitkältä matkalta ku klo 04 astuu ulos ravintolasta pienoisessa sievässä...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

AnssiV

Posts: 1,798

#50 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

[Nuclear]:
---

Mut se 60km alkaa tuntuu aika pitkältä matkalta ku klo 04 astuu ulos ravintolasta pienoisessa sievässä...




Ehkä se jollakulla tuntuukin mut mua se ei haittaa ku oon tosi harvoin ensinnäkin Hesassa baarissa ja sillonkin kun olen ni oon jossain bileissä selvinpäin tanssaamassa.*joo*
hrdkvr

Posts: 3,929

#51 • • hrdkvr KURGO

[Nuclear]:
---
aapee:
joo, laskeskelin tossa huvikseni ni tossa asunnossa on neliömetrihinta niinku 3020e... ..ei siinä mitään mut ostin Lohjalta keskustasta, joka on n. 60km:n päästä tosta, eli ihan siedettävän matkan päässä, kaksion (53 m2) jonka neliöhinta oli 1132e... ..että tässä yksi syy miksi en asu pk-seudulla... *joo*
---

Mut se 60km alkaa tuntuu aika pitkältä matkalta ku klo 04 astuu ulos ravintolasta pienoisessa sievässä...



kirkkonummelle pääsee yöllä junalla..lohjalle ei

--
-keep it hard-

henkka

Posts: 4,973

#52 • • henkka

ville:
Kehä 1, turuntie ja vanha turuntie liikuttaa varmaan 100 000 autoa vuorokaudessa ja noi tiet on jalankulkinoiden tasolla tai niitä ylempenä. Siten meteli on oikeesti ihan hirveä



Tästä oon eri mieltä. Siihen alueelle missä asumme, ainoa liikenteen meteli mikä kuuluu on naapurin pikku-pertin polkupyörän sotkenta ja kellon kilistys. Kumpienkaan motareiden liikenteen melu ei riitä ainakaan sinne uuden alueen 'syövereihin'. Siitä on sen verran matkaa kummallekkaan tielle, ja toisaalta siinä uudella puolella on melkein heti siinä Kehä I:n vieressä se pitkä ja korkea kerrostalo joka toiminee melko hyvänä meluesteenä. Turuntien ja Lepuskin välissä on reippaasti metsää ja Säteri että senkään meteli ei riitä. Vanha Turuntie häirinnee niiden talojen asukkaita jotka ovat sen 'varteen' rakennettu. Ainoa mitä voisi sanoa alueesta on että se on imo vähän liian tiheesti rakennettu.
Grizzley

Posts: 2,893

#53 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

[Nuclear]:
---
aapee:
joo, laskeskelin tossa huvikseni ni tossa asunnossa on neliömetrihinta niinku 3020e... ..ei siinä mitään mut ostin Lohjalta keskustasta, joka on n. 60km:n päästä tosta, eli ihan siedettävän matkan päässä, kaksion (53 m2) jonka neliöhinta oli 1132e... ..että tässä yksi syy miksi en asu pk-seudulla... *joo*
---

Mut se 60km alkaa tuntuu aika pitkältä matkalta ku klo 04 astuu ulos ravintolasta pienoisessa sievässä...


Besides, just julkastiin tutkimus jossa todettiin et pääkaupunkiseudulla ihmisille jää kalliista asumisesta huolimatta enemmän dinaareja käteen asumiskulujen jälkeen. Johtuu siitä että täällä myös maksetaan enemmän liksaa kuin maakunnassa ja verotus on vähän kevyempää.

Samassa tutkimuksessa tietysti todettiin samalla et perinteisiä ns matalapalkka-aloja se ei koske eli siellä on ongelmaa, mut muuten tuli rikottua aika hyvin myyttiä siitä et Helsingissä ihmiset ei pysty enää tekeen muuta kun asumaan.

--
Signature summarily executed for treason

henkka

Posts: 4,973

#54 • • henkka

Grizzley:
Besides, just julkastiin tutkimus jossa todettiin et pääkaupunkiseudulla ihmisille jää kalliista asumisesta huolimatta enemmän dinaareja käteen asumiskulujen jälkeen. Johtuu siitä että täällä myös maksetaan enemmän liksaa kuin maakunnassa ja verotus on vähän kevyempää.

Samassa tutkimuksessa tietysti todettiin samalla et perinteisiä ns matalapalkka-aloja se ei koske eli siellä on ongelmaa, mut muuten tuli rikottua aika hyvin myyttiä siitä et Helsingissä ihmiset ei pysty enää tekeen muuta kun asumaan.



Sori OT!!

Mut pakko todeta.

H ja D

;) *nauru*
Grizzley

Posts: 2,893

#55 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

henkka:
Sori OT!!

Mut pakko todeta.

H ja D

;) *nauru*


*släp* *nauru*

--
Signature summarily executed for treason

remotion

Posts: 5,283

#57 • • remotion nostatus guru

hardikaveri:
ootko käyny tsekkaa "uuden" leppävaaran parhaita puolia



Hei, lepuski sux big time, sitä ei pelasta mikää, pelkkä läpikulku paikka, sellokin on ihan huuhaa looshi.
Itse pääsin sieltä pois 2kk ikäisenä, mutta jouduin vielä myöhemmin 3 vuodeksi, nyt en enää ikinä sinne palaa....

Itseasiassa mitä kauempana länsiväylää ollaan sen pohjoispuolella, sitä nuhjusempaa mestaa...

/provo
hrdkvr

Posts: 3,929

#58 • • hrdkvr KURGO
*nauru*

jotain traumoja?

--
-keep it hard-

Grizzley

Posts: 2,893

#59 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

remotion:
---
Grizzley:
dinaareja

---

Dinaari = vanha tilavuusmitta
Denaari = vanha raha


FYI, dinaari on rahayksikkönä aika monessa maassa, esim Kuwaitissa ja Irakissa. Eli *taputapu*

--
Signature summarily executed for treason

A-E

Posts: 528

#60 • • Edited A-E Detroit Techno Militia
Mä en voi ymmärtää tätä Leppävaaran dissaamista. Itse olen muuttanut Espoon Tapiolaan 91 elokuussa Jyväskylästä. Asuin Tapiolassa aina vuoteen 94 joulukuuhun asti, minkä jälkeen olen asunut hyvin onnellisesti Lintuvaarassa tossa Leppävaaran kupeessa. Nyt olen toukokuun alussa muuttamassa Leppävaaraan ja sinne uuden Leppävaaran puolelle Ruusutorpaan. Itse odotan innolla asumista lähempänä Selloa ja Leppävaaran juna-asemaa, koska siellä on kaikki tarvittavat palvelut kävelymatkan päässä ja duunikin.

Leppävaaran on mielestäni muuttunut ja muuttuu yhä edelleen paremaksi paikaksi asua. Tottahan se on, että Leppävaara tai ainakin se vanhan Maxin seutu ja Perkkaa oli aivan hirveetä seutua viellä 90-luvun lopussa, mutta nykään sekin seutu on aivan erilainen kiitos mm. Sellon rakentamisen. Uusi Leppävaara jonne itsekin kohta muutan on mielestäni mukava yhdistelmä vaivatonta kaupunki asumista ja luonnonläheisyyttä. Leppävaaran on myös uusine business talojen rakentamisen myötä kohottanut kasvojaan vakavasti otettava hi-tech kaupunginosana.

Itse asun ja teen töitä tällä hetkellä Leppävaarassa eikä minulla ole ainakaan sellainen olo, että asuisin jossain slummissa vaan erittäin mukavalla paikalla hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin keskustasta. Itse asun ainakin mielluummin suur-Leppävaaran alueella kun esim. Olarissa,Matinkylässä, Espoon keskuksessa tai Kivenlahdessa, jotka ovat aivan järkkyttäviä narkkari ja spuge lähiöitä.

nimerkillä ylpeä Leppävaaralainen

ja sori menipä vitusti offtopicin puolelle.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May