Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 639,252 views

kap-pu

Posts: 1,167

#722 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy

Aisti, 1.9.2006 13:26:
---
astaroth, 1.9.2006 13:10:
---
TEBA, 31.8.2006 21:41:
8bittisen nintsin paras peli, tai paras pelisarja ever!

parhaat musat ever kans!

*Bubblemanin stagen hyräil*



pitäis selkeest duunaa joku klubituksen Megaman remix -skaba, sallitut entryt vain sarjan peleistä 1-4. :D

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

larzizi

Posts: 1,661

#723 • • larzizi

C-Hill, 5.9.2006 00:49:
kynät, jossa oli varmaan 10 eriväristä terää



Tarkoititko tolla niitä paksuja kuulakärkikyniä, josta sai vaihdettua eri värin painamalla jonkun väristä nappulaa? Tuommosia on ainakin ollut *joo* *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

^Petunia

Posts: 888

#724 • • Edited ^Petunia iätön duracel-pupu

J-Gear, 18.8.2006 14:09:
- Turtles
- Fraglit
- James Bond jr (olin fani)
- He-man



Jotain tuttuja löytyi *hymy*
Alkoi mietityttää toi James Bond jr...
Eikös ollu myös Indiana Jones jr? Olisinko ollu kuudennella tai seiskalla sillon kun se tuli ja sitä esitti Niiiin söpö näyttelijä (sean patrick flanery),eka sarja Beverly Hilssin jälkeen mikä oli IHAN PAKKO kattoo *plur*

Turtles leffat oli ihan parhaita ja myös Karate Kid,oisinkohan niiden ansiosta sillon joskus aloittanu karaten? *justjoo*

Ja Fraglit, ne ihanat peikot sen pappan kellarissa ja serkku oli niin kade kun mulla oli se (on vieläkin) päähahmo-peikon pehmolelu *iloinen*

He-Man ukot oli myös ihan parhaita ja olin innoissani kun kuulin et niistä tehtiin elokuva (dolph lundgren esitti He-Mannia) mutta se oli täys pettymys *uuh*

Muita mitä muistan kuuluneen ala-aste ikääni:

- Commandore 64
- Tao Tao
- Peukaloisen retket
- ne Legojen eläinhahmot, nyt en muista nimee
- Snorkkelit oli muistaakseni melkein ekoja piirrettyjä kun kanava 3 alko pyörii...
- meinasin Ritari Ässän unohtaa ja David Hasselhof *sydän*
- ja tietysti Ihmemies (---> ja siitä seurasi mielenkiintoni StarGate:en)
- AHA & Europe

Joo-o..
Oonpa vanha *pökr*
Samu81

Posts: 1,224

#725 • • Samu81 kokolihaa

Timce, 24.8.2006 11:10:
Inspector Gadget..awww

Gadget.gif




Tosta tulee ihan mieleen Nikke Knakkerton -piirretty etsiväsarja snadina, olin ihan koukussa siihen :)
"Johtopäätös..."


*lmao*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Samu81

Posts: 1,224

#728 • • Samu81 kokolihaa
Ei oo ikinä tullu mieleen, mut itseasiassa taitaa olla *nauru*
Suppo-Sepi jotain 15 years be4...

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

gluester

Posts: 523

#730 • • Edited gluester Further

lel..


Eiks suppo taalasmaa oo Niken ääni :)



"Taalasmaan Seppo" aka Jarmo Koski oli ainakin Matka maailman ympäri 80 päivässä "Paspartuu" nimisen hahmon äänenä.. vai oliko se "Tiko" :)
^Petunia

Posts: 888

#731 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

nethr, 5.9.2006 15:50:
---
Petunia, 5.9.2006 14:43:
---
- ne Legojen eläinhahmot, nyt en muista nimee

---

Fabuland? http://blogs.seasons-software.de/steffi/content/binary/fabuland.jpg

Valmistus lopetettiin kai jokin aika sitten kun näitä ei ole enää hyllyissä näkynyt *grr* Harmi - jäi keräily pahasti kesken *nauru*



Loistavaa, juuri nämä! *aplodit*
Mulla on vieläkin kaikki tallella ( jotain n.30 hahmoo) ja siskon lapset leikkii nyt niillä..
mut en laita yhtään vastaan kun he haluavat tädin leikkivän niiden kanssa *tirsk*
Avatar
#732 • • Annakins Guest

LooPy, 20.8.2006 12:25:
---
Sunflower, 20.8.2006 08:42:
---
Ne oli aivan loistavia. Mulla on muistaakseni joku kirjakin niiden seikkailuista.. Pitäisi yrittää metsästää muksuille näitä jostain..
---

Mulla on C-kasetilla jotain heidän laulamiaan lauluja.



Mulla taitaa kanssa vielä löytyä Fraglien tupla-LP :D
Radiac

Posts: 671

#733 • • Radiac Beach X Member

"Taalasmaan Seppo" aka Jarmo Koski oli ainakin Matka maailman ympäri 80 päivässä"Paspartuu" nimisen hahmon äänenä.. vai oliko se "Tiko" :)




kyllä hän oli passepartout.. suomeksi muuten "sopii kaikkialle" *ding* kaikkee ne keksii..
Danskuh

Posts: 675

#734 • • Edited Danskuh pikku-Dee
heheheh...iha sairaan hauska :) todellakin muistan moniakin noista..mut toi oli iha hirvee nyt ku miettii kuka pelkää mustaa miestä..sit pinkoiltiin ja yks otti kii:( mut slämärit ja purkkatikkarit yms.. :) <3 ja maija mehiläinen*plur*
KooKie

Posts: 4,338

#735 • • KooKie aka. Petress Pan
Barbababa tai mitenlie sen mötikän nimi kirjotettiinkaan. *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

bubbelgum

Posts: 2,477

#736 • • bubbelgum ~sylikissa~
Näitä löytyy niin tuhoton määrä jo tästä threadista että ei jaksa millään selailla läpi kaikkia... Toivottavasti ei siis tule ihan hirveesti samoja mitä jo löytyy.

Ite mietin tätä yhtenä iltana, ja tuli mieleen ainakin nämä kivat muistot lapsuus/nuoruusiästä.

-Röllipeikon c-kasetti jossa oli aivan loistavia lauluja, mm. Mauno Mato. *sydän*

-Joku Mario & Luigi c-kasetti + satuvihko, jossa oli silloin aivan tajuttomia läppiä. Kuten esim. "Olipa kerran kauan kauan sitten, johonkin aikaan viime maanantaina". Tolle tuli repeiltyä ties kuinka monta kertaa. Kyseisessä tarinassa oli paljon muutakin "laatuhuumoria", mutta eipä just nyt muistu mieleen.

-8-bittinen Sega, sisäänrakennetulla Hang On - moottoripyöräpelillä. Ja jos laittoi samaan aikaan oikean koodin kun pisti laitteen päälle, niin pääs ylimääräseen sisäänrakennettuun labyrintti peliin, jossa liikuttiin etanalla. *tirsk*

-Samaiselle 8-bittiselle Segalle peli nimeltä Wonderboy. Siinä oli aina joka kierroksessa 4 ruutua, tyyliin 1-1, 1-2 jne... Ja joka kierroksen viimesessä ruudussa joku loppuvihollinen. Pelissä ei tietenkään ollut olemassa mitään save:a vaan hakattiin sitä broidin kanssa aina tuntitolkulla. Ja sitten kun kuoli johonkin ruutuun tyyliin 9-2 niin ai että vitutti. Mut mitäpäs vielä, sen yhen kerran kun päästiin 9-4 läpi niin mitä tapahtuukaan. No eihän se peli siihen loppunut, vaan alko uudestaan alusta! *grr* *nauru* Enpä tähän hätään muista jaksettiinko me koskaan pelata sitä loppuun asti...

-Sellanen käden muotonen limapallero jossa oli pitkä varsi myös limaa, ja sillä pojat aina tuli läiskimään kun kiusasivat, ja se oli niiiiiin yökkö!

-Koosh:it. Sellaset kumilanganpätkistä tehdyt pallerot joilla oli muovista "naama" ja kädet.

-Take That keräilykuva/tarra albumi. Makso jonku tyyliin 5mk paketti mistä sai aina 3 korttia ja yhen tarran. Ja sille oli vielä oma kansio johon niitä kerättiin, makso sekin vissiin jonku 40mk. Mutta pakkohan niitä oli joka viikonloppurahoista ostaa, kun TT oli niin ihana! *hih*

-Ala-asteella hiusmuotia oli sellanen pitkä häntä niskassa. (broidilla oli pidempi ku mulla) *tirsk*

-Ja ala-asteella oli kans muotia sellaset tupsut pipojen päässä. Niitä sitten väserrettiin ite eri värisistä langoista, ja se kellä oli isoin tupsu tai missä oli eniten värejä, oli tosi cool. *nauru*

Varmasti olis vaikka kuinka paljon muutakin, mutta nää nyt tuli ekana mieleen...

Ai niin joo, Batman ja Ryydmän!
*nuotti* "Tapasin mä naiseeeen, tosi ihanaiseeen...." *nuotti* *lmao*

--
Hullu ku pullosta tullu.

C-Hill

Posts: 1,141

#737 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

larzizi, 5.9.2006 12:23:
---
C-Hill, 5.9.2006 00:49:
kynät, jossa oli varmaan 10 eriväristä terää

---


Tarkoititko tolla niitä paksuja kuulakärkikyniä, josta sai vaihdettua eri värin painamalla jonkun väristä nappulaa? Tuommosia on ainakin ollut *joo* *hihu*



Juurikin ne!
Gone forever, vai vieläkö saa?

Eivät vaan mahtuneet mun ärrältä ostettuun penaaliin, jonka 8 eri lokeroa olivat kaikki säpissä magneetein. Näitäkin penaaleja oli ainakin 2- ja 3-kerroksisina! Way cool.
Gleba

Posts: 549

#738 • • Gleba

samlainio,

- Hubbabubba (varsinkin se sininen salmiakki)



eikös jotain hubbabubbaa ainaki saa vielä? kerran tuli pentuna tungettua kaks pakettia sitä salmiakkiversiota kerralla suuhun... *justjoo*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

larzizi

Posts: 1,661

#739 • • larzizi

C-Hill, 5.9.2006 18:07:
---
larzizi, 5.9.2006 12:23:
---
C-Hill, 5.9.2006 00:49:
---
Juurikin ne!
Gone forever, vai vieläkö saa?

Eivät vaan mahtuneet mun ärrältä ostettuun penaaliin, jonka 8 eri lokeroa olivat kaikki säpissä magneetein. Näitäkin penaaleja oli ainakin 2- ja 3-kerroksisina! Way cool.



En oo ainakaan törmännyt niihin. Mahtaakohan mulla olla se vielä jossain laatikoiden kätköissä *ding* Epäilen..

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

samlainio

Posts: 1,264

#740 • • samlainio

Gleba, 5.9.2006 18:12:
---
samlainio,

- Hubbabubba (varsinkin se sininen salmiakki)


---


eikös jotain hubbabubbaa ainaki saa vielä? kerran tuli pentuna tungettua kaks pakettia sitä salmiakkiversiota kerralla suuhun... *justjoo*



joo saahan sitä jotain, mut ei ne oo enää sellasii ku sillon joskus. Eikä tota salmiakkia enää saa... Toi koko paketti kerralla on kyl ihan tuttua. (vähänks toi kuulosti pervolta!! *nauru*)