Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 652,148 views

^Petunia

#861 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

KritikaL, 3.9.2007 19:32:
Nyt on pakko kysästä täältä.
Muistaako kukaan sellasta lastenkirjaa kun Tuhru (tjsp)?
Se kerto sellasesta oisko ollu afgaaninvinttikoiran pennusta...
Tähän mennes kaikki on vaa nauranu ja sanonu, et oon keksiny sen päästäni*ding*

Mmmm jooo... eikös se ollu silleen aika yksinkertaisesti piirretty ja se pentu oli aina ihan likanen?? *ding*
Keijo Hujanen

#862 • • Edited Keijo Hujanen Pressiklubi
The Snorks

Super-Essi

--
suomen virallinen totuus

milo

#863 • • Edited milo Plaugenaut
Sellainenkin sarja joskus oli, kuin Super-Mummo. Joku hämyprofessori sädetti vahingossa mummon ja mummosta tuli supersankari.

edit: YouTube <3: http://youtube.com/watch?v=2NyWnMBvX3s Taisi tulla samaan aikaan kuin Maailmojen sota -tv-sarja.

Ja eikös tuo Harlekiini-klubi ollut joku aamuohjelma?

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

KritikaL

#864 • • KritikaL Teiniprinsessa

^Petunia, 3.9.2007 19:39:
---

---

Mmmm jooo... eikös se ollu silleen aika yksinkertaisesti piirretty ja se pentu oli aina ihan likanen?? *ding*

Joo ja sitte sillä välillä oli joku lintu tai roskiksen kansi päässä*nauru*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Karski

#865 • • Edited Karski Pomon kätyri
Mä muistan ton lähinnä piirrettynä, pyöri telkkaris jo
80-luvun alkupuolella, muistan ton tunnarinkin.

Kaverin nimi on siis what-a-mess
what-a-mess.jpg

http://www.toonhound.com/whatamess.htm

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

KritikaL

#866 • • KritikaL Teiniprinsessa

Karski, 3.9.2007 22:05:
Mä muistan ton piirrettynä, pyöri telkkaris jo
80-luvun alkupuolella :)

what-a-mess.jpg

*sydän* just tota mä meinasin (muistin vaan et se ois ollu kirjanaki, mut ihan sama)

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

^Petunia

#867 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

KritikaL, 3.9.2007 22:03:
---
^Petunia, 3.9.2007 19:39:
---
---
---
Joo ja sitte sillä välillä oli joku lintu tai roskiksen kansi päässä*nauru*

Eli et siis ole keksinyt koiraa omasta päästäsi *vink*
Tai sit me ollaan molemmat nähty samaa unta tai jotain.. *ding*
Niii..mitäs lääkitystä sä käytitkään?! *lmao*
Saara

#869 • • Saara #2970
Siniritari, puolalainen piirretty jossa oli ihanat musiikit <3.

Hitto ku oli viel mutsilla se vhs tallessa, mut varmasti turha toivo :(

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Karski

#870 • • Karski Pomon kätyri

KritikaL, 3.9.2007 22:08:
---

*sydän* just tota mä meinasin (muistin vaan et se ois ollu kirjanaki, mut ihan sama)

Alunperin kirja :)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

KritikaL

#871 • • KritikaL Teiniprinsessa

Niii..mitäs lääkitystä sä käytitkään?! *lmao*

No noi MultiVitat on kyl aika vahvaa kamaa*pepsodent*

--

spoinkel

#872 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Joskus soi vieläkin päässä toi rokkibiisi Kellogg's mainoksesta:

"kellogs rais krispiis, ne vahvistaa.. blaablablaa auttaa jaksamaan" ja ne kolme jammailevaa riks/raks/poks hahmoa... *poks*

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Keijo Hujanen

#873 • • Edited Keijo Hujanen Pressiklubi

milo, 3.9.2007 20:01
Ja eikös tuo Harlekiini-klubi ollut joku aamuohjelma?

olihan se

niin ja sitten huippusarja Ville Vallaton
&NR=1

--
suomen virallinen totuus

Freja

#874 • • Freja Sihteeri
nom genen partia essina translaksi inessa elasta illaan adella ablalta allalle.

Opetettiinko muita tuolla tavalla? Yhtäkkii vaan iski ala-asteen äikäntunnit mieleen. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

#875 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Freja, 16.10.2007 22:01:
nom genen partia essina translaksi inessa elasta illaan adella ablalta allalle.

Opetettiinko muita tuolla tavalla? Yhtäkkii vaan iski ala-asteen äikäntunnit mieleen. :D

Ma oon selvasti lintsannu noi tunnit. *pepsodent*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

MesMeRise

#876 • • MesMeRise Spinnamon
Muistaako kukaan sellasta "peliä" jota me ala-asteella pelattiin;

Laitettiin kolikko pyörimään pöydälle, sitte sitä piti vuorotellen näpäyttää, eli niin et se jatkais pyörimistä. Jos kolikko lakkas pyörimästä sun näpäytyksen jälkeen, piti laittaa rystyset pöydälle, ja se toinen sai "ampua" sen kolikon niihin rystysiin. Näistä sitte kehiteltiin tietty eri tyylejä ja kaikkee *nauru*

En koskaan pelannu sitä, ku ällötti ku kaikki oli aina rystyset veressä. Katoin aina vaan vierestä :)
soturi

#877 • • soturi hypnotoad

MesMeRise, 17.10.2007 03:11:

Laitettiin kolikko pyörimään pöydälle, sitte sitä piti vuorotellen näpäyttää, eli niin et se jatkais pyörimistä. Jos kolikko lakkas pyörimästä sun näpäytyksen jälkeen, piti laittaa rystyset pöydälle, ja se toinen sai "ampua" sen kolikon niihin rystysiin. Näistä sitte kehiteltiin tietty eri tyylejä ja kaikkee *nauru*

En koskaan pelannu sitä, ku ällötti ku kaikki oli aina rystyset veressä. Katoin aina vaan vierestä :)

Mä olin aina rystyset veressä*nauru*

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

Steven Hoaks

#878 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

soturi, 17.10.2007 07:33:
---

---

Mä olin aina rystyset veressä*nauru*

Mä en ikinä hävinny :D Mä olin se joka veti kaikkien rystyset verille *pahis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

sapeli

#879 • • sapeli jokukukamikä?

Meidän koulussa pelattiin vähän ton tyylistä peliä mut hiuskammalla - kampa laitettiin kämmenselän päälle ja käsi ojoon, ja sit toisen piti koittaa näppästä se siitä pois nopeasti. Jos se ehti, se sai vetästä niillä kamman piikeillä toisen sormille *eiei* En ikinä ite pelannu tota, ei oo oikein mun juttu.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

jusqu

#880 • • Edited jusqu pilipalipilotti
Ah, voi tätä nostalgiaa. Eihän tässä ole voinut mitään töitä tehdä tätä lukiessa :) Melkein kaikki on jo sanottu ja tullut esille, mutta tässä nyt pieni lista omista parhaista paloista.

-Vkloppuaamujen Disney-piirretyt, kuten Ducktales, Darkwing Duck, Rescue Rangers ja tottakai oma suosikkini Talespin eli kavereiden kesken Pilipalipilotit! :D Viidakkokirjan Baloon oma spinn off -sarja, aivan hulvaton. 1920-luvun johonkin kuvitteelliseen Karibianmeren valtioon sijoittuva piiretty, jossa Baloo esittää komean rahtikoneen lentokapteenia. Luvassa hienoja lentokoneita, ilmalaivoja, komeita miljöitä ja vauhdikasta menoa. Itseltänihän löytyy kolme tuotantokautta ko. sarjaa ^^

http://en.wikipedia.org/wiki/Talespin

-Koska dinosaurukset olivat kova juttu lapsuudessani, en voinut olla rakastamatta maailmankaikkeuden jännittävintä piirettyä, Dino-Ridersia. Aivan mahtava piiretty :) Kiivaan avaruustakaa-ajon jälkeen hyvät Valoriaanit ja ilkeät Rulonit sinkoutuvat aikojen halki ja tekevät pakkolaskun esihistorialliselle dinosaurusten hallitsemalle maapallolle. Molemmat osapuolet kesyttävät lauman dinosauruksia avukseen ja sota Valoriaanien ja Ruloneiden välillä voi jatkua aivan uusissa mittasuhteissa! Harmi, että tästä tehtiin vain 14 jaksoa. Itseltänihän löytyy tietenkin kaikki ^^

http://en.wikipedia.org/wiki/Dino-riders

-Flash Gordon! Lapsena omistin vain yhden VHS-kasetin, mutta sitä tuli kelailtua edestakas melko ahkerasti :) Pulppia parhaillaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Flash_gordon

-Tottakai myös kaikki muut klassikot, kuten Alfred J Kwak, Phileas Fogin seikkailut, Maija Mehiläinen, Olipa Kerran -sarja, Tao Tao ja Tohtori Sykerö.

-HubbaBubbat ja Juicy Fruitit muistan minäkin. Samoin kaikki mahdolliset purkat, joissa tuli jokin tarra mukana: Turtles-purkat tai Gladiaattori-purkat olivat parhaimpia :) Karkeista juuri Pastirolit ovat jääneet mieleen.

-Hernepyssyt tunnettiin meilläpäin miehekkäästi nimellä kortsupyssy ^^

-Nappiverkkarit! (2raidat olivat jo auttamattomasti out of fashion) Farkkuja ei käyttänyt silloin kukaan. Olit poikkeava ja erikoinen, jos sulla oli farkut jalassa :D

-Lelufiguurit, etenkin Turtles- ja Toxic Avenger -figuurit. Samoin pikkusotilaat!

-Den glider in! Vuoden 1995 jääkiekon MM-kulta, jonka Suomi vei Ruotsilta vieläpä syntymäpäivänäni. Täytinkö mä nyt 9w silloin :P

muoks: 100. viesti! (PS. Seikkailujen Linnake oli kans aivan huippu:)

--
*pupu**piis*