Hiv-muusikko

49 posts, 3 pages, 28,194 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#21 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 28.9.2005 14:27:
Mikäs antirasismi-rasisti sä oikeen oot? Mitä olen kattellut omia postejas niin, lähes aina poikkeuksetta ne on vaan parin lainin provoja ja sisältö rajottuu muiden haukkumiseen.



Vai että oikein muiden haukkumiseen.. Esimerkkejä, kiitos.

Ellei tietenkin joku ehdi mennä ja mollata stevareita, sitten sitä tekstiä tuppaa löytymään maailman loppuun asti. Tässäkin oli íhan hyvä keskustelu menossa, kunnes "TÄN TÄN TÄDÄÄ!!! TÄSSÄ MÄ OON...", joo joo AnA on suuri ja mahtava. ;)



Ai. Et stevarius (mitä nykyään teen noin neljä vuoroa kuukaudessa) on mulle sellanen määrittelevä tekijä? En nyt sit tiiä miten tarkkaan oot mun postauksia lukenu, mut kyl on ollu yleensä tapana kirjottaa itseä kiinnostavista aiheista vähän enemmänkin.

Yleensä mä pyrin kirjottamaan ehkä sit lyhyemmän jutun mut ajatellumman sellasen, ja jos se aluks näyttää provolta, ni ehkä tarkotus on herättää ajatuksia ja keskustelua?
Damien

Posts: 2,882

#22 • • Damien [tr3ox]

Ana-5000,
Yleensä mä pyrin kirjottamaan ehkä sit lyhyemmän jutun mut ajatellumman sellasen, ja jos se aluks näyttää provolta, ni ehkä tarkotus on herättää ajatuksia ja keskustelua?



Mulla vaan on tullu sellanen mielikuva, että kaveri vaan ylläpitää klubbarikulttuuria, eli sitä sarkasmia ja piilovittuilua mikä ei koskaan oo täälläkään mitään aikaan saanu, mutta silti sitä vain käytetään ja tehdään jatkuvasti.
Näin siis mun mielestä, toki voin olla myös väärässä, mut:

Ana-5000, 27.9.2005 12:47:
---
Trixie, 27.9.2005 08:59:
Oon tässä jo jonkin aikaa ihmetelly et mitä helvettiä noi teinixit tekee K-18 bileis*täh*? ... onx sit kaikil hyvä mieli????
---
Oh, the irony...



Ana-5000, 21.9.2005 14:40:
---
Katala lokki, 21.9.2005 14:17:
Nämä 2 asiaa voi tiivistää oikeastaan samaan lauseeseen. Valvonta kameroita joka paikassa. Tämän takia Suomi on mielestäni poliisivaltio ---CLIP---
---
Lässyn kälä. Ei sun jokaista liikettäs valvota. Suomessa on kieltämättä paljon valvontakameroita, mutta entä sitten? Ei ole mitään yksittäistä tahoa, jolla on mahdollisuus edes teoriassa kerätä kaikkia tietoja liikkeistäsi. Ehdottomasti suurin osa valvontakameroista raksuttaa pientä, epätarkkaa kuvaa jollekin kellarissa sijaitsevalle kovalevylle noin kuukauden puskurilla. Valvontanauhojen käyttäminen tai edes katseleminenkin vaatii poliisin luvan, ja jonkun yksittäisen ihmisen liikkeiden määritteleminen parsimalla valvontakamerakuvista on käytännössä mahdotonta.

Jos oot tollasista asioista huolissas jostain muustakin syystä kun siitä et oot kuullu pilvenpolttoringissä miten tällanen vääryys meidän yhteiskuntaa vaivaa, niin suosittelen ensimmäisenä hankkiutumaan eroon kännykästä.

Sitäpaitsi, poliisipartioitakaan ei hirveästi ole, ja vartijoita harvemmin paskan vertaa kiinnostaa kenenkään "kaikki liikkeet", vaikka ne sun perääs hieman ostarilla kattoiski.



Siinä sitä lähelle osunutta matskua, STV STV STV! Kaverin mielestä ei oo cool ettei kaupungilla liikkuessa voi olla tallentumatta turvakameroille, koska niitä on joka kulmassa. Samantien diss diss diss ja pilveäpolttamaan, koska mielestäsi pilvenpolttajat ovat ilmeisen paranoideja ja kaikkien pitäis vaan alistua ylivaltaan. LÄSSYN LÄSSYN LÄÄ!

Ana-5000, 16.9.2005 23:16:
---
akira, 16.9.2005 22:52:
---
Ana-5000, 1.3.2005 20:10:
Mites se nyt on niin et jätkä postaa ainoastaan mustien tekemistä rikoksista tai sekopäisyyksistä?

edit: Niin, ja vaarallisen taudin tartuttaminen tippuis ennemminkin "pysyvän ruumiinvamman tuottaminen"-rikosnimikkeen alle kuin tapon yrityksen tai varsinkaan tapon.

Ainiin, ja mitä jos lopettaisit postaamasta? Tai sit voi perustaa oman "VITUN NEEKERIT MEGATHREAD"-topikin ja oksentaa typerät rasistijuttus sinne, k? thx.
---
Käsittääkseni, aiheen aloittaja ei missään vaiheessa puuttunut syytetyn kansallisuuteen tai ihonväriin . ---CLIP---
---
Joo, ei se nyt ihan vaan tästä threadista ollu kiinni, vaan postaaja pisti lyhyen ajan sisällä varmaan joku viitisen threadia mitkä kaikki kosketteli enemmän tai vähemmän sitä, miten vähemmistöt on paskempaa sakkia kuin mut, mm. tää "muuttaisitko mannen naapuriin"-threadi, ja lukuisat muut vastaavat. ---CLIP---




Niin siis sun mielestä vähemmistöt on paskempaa sakkia, peilatessas niitä tän kaverin topiccien perusteella? Aika neutraalia kyselevää matskua, kirjoittaja tuskin missään vaiheessa on toittottanut että : "Mannet on paskempaa sakkia. Muuttaisitko niiden naapuriin?".

Ana-5000, 16.9.2005 23:16:
---
Jos menen ystäväni luo, kunnoitan hänen kotonaan käytössä olevia tapoja ja normeja, niinkuin minusta kenen tahansa tulee tehdä, jos on yhtään muita huomioonottava. eli maassa maan tavalla, tai maasta pois. piisout ;D
---
Niin varmaan.

Helppo kuvitella et lähi-idässä sä varmaan vetäsit burkhan päälle ja puhuisit vaan puhuteltaessa, ja nöyrästi lähtisit ulos ainoastaan miesseurassa, luovuttaisit ajokorttis ja äänioikeutes.



Se nyt lähinnä tarkoittaa ettet vie douppia häslämiin, tai sylje singaporessa jne. Koska jos raippa heiluu tai häkki, niin se on maassa maan tavalla...

Tarvitaan biisejä radioon - Ohjelma Elektrosauna 22.9.2005

Ana-5000, 14.9.2005 10:08:
Osta SoundChildsistä.



Typerä provo, joo tajusin vitsin ja jopa nauroin, silti tänä päivänä kun meidän oma sorsakuningas taistelee alati paisuvan paskan kanssa, on tälläinen kirjoittelu turhaa...

Ana-5000, 7.9.2005 19:01:
---
JussiS, 4.2.2003 11:02:
Skunkmuffin:
---
niin ja tietenkin se että G.W.Hitler on hyvin lähellä aloittaa WW3....öljyn takia....
---
Ah, Hitler-keissi saatiin jo threadin toisessa postauksessa käyttöön. Tämän topikin voi siis sulkea :)
---
Ja huomaa et kans Bushin pahuudesta käytettiin heti kättelyssä lähdeviitteenä "cannabisculture"-saittia..



Jotain pilveä vastaan? Tässä alkaa pikkuhiljaa muodostua kaavamaisia piirteitä...ja kaikkihan sen nyt tajuaa miksi Iraqiin mentiin, kapitalisti tarvitsi lisää myyntialustaa yrityksilleen. "Fuck the oil, chew on this bic mac Allah!"
Niin ja se oli ENLISH ONLY topic... ;)

Pidemmälle en päässyt, mutta on siellä lisääkin. Jätin tarkoituksella sellaiset onelinerit ja bullshitit poies mitkä oli tullu pidemmän jankkaamisen jälkeen. Olenko väärässä?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#23 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 28.9.2005 19:46:
Mulla vaan on tullu sellanen mielikuva, että kaveri vaan ylläpitää klubbarikulttuuria, eli sitä sarkasmia ja piilovittuilua mikä ei koskaan oo täälläkään mitään aikaan saanu, mutta silti sitä vain käytetään ja tehdään jatkuvasti. Näin siis mun mielestä, toki voin olla myös väärässä, mut: STV STV STV! Kaverin mielestä ei oo cool ettei kaupungilla liikkuessa voi olla tallentumatta turvakameroille, koska niitä on joka kulmassa. Samantien diss diss diss ja pilveäpolttamaan, koska mielestäsi pilvenpolttajat ovat ilmeisen paranoideja ja kaikkien pitäis vaan alistua ylivaltaan. LÄSSYN LÄSSYN LÄÄ! Niin siis sun mielestä vähemmistöt on paskempaa sakkia, peilatessas niitä tän kaverin topiccien perusteella? Aika neutraalia kyselevää matskua, kirjoittaja tuskin missään vaiheessa on toittottanut että : "Mannet on paskempaa sakkia. Muuttaisitko niiden naapuriin?" Se nyt lähinnä tarkoittaa ettet vie douppia häslämiin, tai sylje singaporessa jne. Koska jos raippa heiluu tai häkki, niin se on maassa maan tavalla... Tarvitaan biisejä radioon - Ohjelma Elektrosauna 22.9.2005 Typerä provo, joo tajusin vitsin ja jopa nauroin, silti tänä päivänä kun meidän oma sorsakuningas taistelee alati paisuvan paskan kanssa, on tälläinen kirjoittelu turhaa... Jotain pilveä vastaan? Tässä alkaa pikkuhiljaa muodostua kaavamaisia piirteitä...ja kaikkihan sen nyt tajuaa miksi Iraqiin mentiin, kapitalisti tarvitsi lisää myyntialustaa yrityksilleen. "Fuck the oil, chew on this bic mac Allah!"
Niin ja se oli ENLISH ONLY topic... ;) Pidemmälle en päässyt, mutta on siellä lisääkin. Jätin tarkoituksella sellaiset onelinerit ja bullshitit poies mitkä oli tullu pidemmän jankkaamisen jälkeen. Olenko väärässä?



rollbarf9yg3gh6nr.gif
Android

Posts: 3,908

#24 • • Android
On aina helppo keino turvautua asiattomuuksiin ja reply-kuviin kun huomaa että argumentit loppuu *justjoo*
koo

Posts: 379

#25 • • koo
On aina kiva et keskustelu menee kahden homon välisiin henkilökohtaisuuksiin.

--
Backstagella on paratiisi.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#26 • • Aziz Combat Fighter

koo, 28.9.2005 21:17:
On aina kiva et keskustelu menee kahden homon välisiin henkilökohtaisuuksiin.



Tietääkseni olen edelleen heteroseksuaali. Mut kiva et annoit panokses keskusteluun <3

Android, 28.9.2005 21:00:
On aina helppo keino turvautua asiattomuuksiin ja reply-kuviin kun huomaa että argumentit loppuu *justjoo*



Argumentit? En mä usko että mulla on mitään velvollisuutta alkaa selittelemään jokaista yksittäistä postaustani jossain tunkion HIV-muusikko topikissa ihmiselle, jota en ole koskaan edes tavannut.

Ne keskustelut voidaan käydä niiden omissa threadeissa, sen sijaan että poimitaan sieltä yksittäisiä postauksia letkaksi ihan vaan että todistetaan jotain pointtia ^__^
Epailija

Posts: 5,636

#27 • • Epailija Physicist, 2nd class.

koo, 28.9.2005 21:17:
On aina kiva et keskustelu menee kahden homon välisiin henkilökohtaisuuksiin.



You just made it a threesome. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#29 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Android, 28.9.2005 21:30:
Ja mitä siitä teit? :D



Videon ja mukavasti voittoa. ;D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#31 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Android, 28.9.2005 21:32:
Nyt repesin täällä. Taidat ehkä tietää mitä se tarkoittaa :D



Jeh. Unohdit lämmitellä ennen venyttelyä. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Muhvi-

Posts: 303

#32 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Musta kaikilta raiskaajilta pitäs leikkaa pussit irti! Vaikka ei tautinen olisikaan.

...Tietty siinä on sellanen ongelma, että aina ei voi tietää onko epäilty todella syyllinen.

--
It was once my life - it was my life at one time.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#33 • • Aziz Combat Fighter

yukie^, 28.9.2005 21:46:
Musta kaikilta raiskaajilta pitäs leikkaa pussit irti! Vaikka ei tautinen olisikaan.

...Tietty siinä on sellanen ongelma, että aina ei voi tietää onko epäilty todella syyllinen.



Joo, ja sit sellanen ongelma et pussien irti leikkaaminen ei lopeta testosteronin tuotantoa. Meillä oli tosta just luento Jorvissa (Ihminen ja aggressiokäyttäytyminen), missä vankimielisairaalan ylilääkäri ykskantaan totesi, että kirurginen kastraatio on lähes hyödytön menetelmä paatuneiden seksuaalirikollisten "hoidossa". Sen sijaan ns. kemiallinen kastraatio, eli jotku salpaajalääkkeet, antaa paljon parempia tuloksia. Niitäkin tosin määrätään vaan, jos vanki niitä itse haluaa.

Muutama oli tollasen kuurin jälkeen todennut, että "ihanaa kun voi kerrankin ajatella jotain muuta kuin seksiä".. Eli vois ajatella et noi seksuaalirikolliset jotka uusii tekonsa on ehkä ennemminkin sairaita ku pelkästään paatuneita rikollisia. Siinä mielessä joku hirttotuomio tai kastraatio tuskin ajaa mitään oikeuden ja yhteiskuntaan sovittamisen asiaa.
Muhvi-

Posts: 303

#34 • • Edited Muhvi- Jätkä on Muumi!

Ana-5000, 28.9.2005 21:48:
---
yukie^, 28.9.2005 21:46:
Musta kaikilta raiskaajilta pitäs leikkaa pussit irti! Vaikka ei tautinen olisikaan.

...Tietty siinä on sellanen ongelma, että aina ei voi tietää onko epäilty todella syyllinen.

---


Joo, ja sit sellanen ongelma et pussien irti leikkaaminen ei lopeta testosteronin tuotantoa. Meillä oli tosta just luento Jorvissa (Ihminen ja aggressiokäyttäytyminen), missä vankimielisairaalan ylilääkäri ykskantaan totesi, että kirurginen kastraatio on lähes hyödytön menetelmä paatuneiden seksuaalirikollisten "hoidossa". Sen sijaan ns. kemiallinen kastraatio, eli jotku salpaajalääkkeet, antaa paljon parempia tuloksia. Niitäkin tosin määrätään vaan, jos vanki niitä itse haluaa.

Muutama oli tollasen kuurin jälkeen todennut, että "ihanaa kun voi kerrankin ajatella jotain muuta kuin seksiä".. Eli vois ajatella et noi seksuaalirikolliset jotka uusii tekonsa on ehkä ennemminkin sairaita ku pelkästään paatuneita rikollisia. Siinä mielessä joku hirttotuomio tai kastraatio tuskin ajaa mitään oikeuden ja yhteiskuntaan sovittamisen asiaa.

Aijaa. Oon aina aatellu, että ku pussit leikataa ei enää toimi vehkeet samaan tapaan ku ennen. Eiks se eläimilläkin vie kaikki halut ja tunteet? Mut enhän mä oo nii kauheen fiksu. *hymy*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#35 • • Aziz Combat Fighter

yukie^, 28.9.2005 21:56:
Aijaa. Oon aina aatellu, että ku pussit leikataa ei enää toimi vehkeet samaan tapaan ku ennen. Eiks se eläimilläkin vie kaikki halut ja tunteet? Mut enhän mä oo nii kauheen fiksu. *hymy*



Mä en tunne asiaa sen tarkemmin, näin vaan tää ylilääkäri meille luennollaan mainitsi. Mun käsittääkseni testosteronia kehittyy elimistöön myös lisämunuaisista. Tietty pienempiä määriä, mut ei ne tasot kai niin paljoa tipu et se merkittävästi vaikuttais sairaalloisen seksuaalirikollisen käytökseen. Tietty perusaatamilta se varmaan vie halut.
Android

Posts: 3,908

#36 • • Android

Ana-5000, 28.9.2005 21:48:
Sen sijaan ns. kemiallinen kastraatio, eli jotku salpaajalääkkeet, antaa paljon parempia tuloksia. Niitäkin tosin määrätään vaan, jos vanki niitä itse haluaa.



Monet psyykelääkkeet (ehkä ei niinkään soveltuvia tässä suhteessa mutta lähinnä esimerkkinä) ja muutkin lääkkeet myös vievät seksuaaliset halut kokonaan. Mielestäni lääkehoito olisi sekä toimivampi että inhimillisempi kuin joku järjetön kastraatio joka lähinnä kuvastaa kostomentaliteettia eikä sitä että yritettäisiin saada nämä seksuaalisesti häiriintyneet ihmiset "kuntoon". Tottakai seksuaalirikoksista pitää seurata rangaistus, mutta kaikki tällaiset "pussit pitäisi leikkaa irti" ja "saunan takan on tilaa"-heitot lähinnä herättää kysymyksen jos jotkut tosiaan vielä elää keskiajalla.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#37 • • Aziz Combat Fighter

Android, 28.9.2005 22:03:
---
Monet psyykelääkkeet (ehkä ei niinkään soveltuvia tässä suhteessa mutta lähinnä esimerkkinä) ja muutkin lääkkeet myös vievät seksuaaliset halut kokonaan. Mielestäni lääkehoito olisi sekä toimivampi että inhimillisempi kuin joku järjetön kastraatio joka lähinnä kuvastaa kostomentaliteettia eikä sitä että yritettäisiin saada nämä seksuaalisesti häiriintyneet ihmiset "kuntoon". Tottakai seksuaalirikoksista pitää seurata rangaistus, mutta kaikki tällaiset "pussit pitäisi leikkaa irti" ja "saunan takan on tilaa"-heitot lähinnä herättää kysymyksen jos jotkut tosiaan vielä elää keskiajalla.



Yleensä samat ihmiset tuppaa kannattamaan myös kuolemanrangaistusta.
Mongolia

Posts: 160

#38 • • Mongolia truenörth

Damien, 28.9.2005 19:46:
Mulla vaan on tullu sellanen mielikuva, että kaveri vaan ylläpitää klubbarikulttuuria, eli sitä sarkasmia ja piilovittuilua mikä ei koskaan oo täälläkään mitään aikaan saanu, mutta silti sitä vain käytetään ja tehdään jatkuvasti.



Ai onko sarkasmi ja piilovittuilu klubbarikulttuuria? Minusta täällä plur-konsensuksen ja "älkää tapelko"-mentaliteetin kehdossa on ollut aina puutetta molemmista.

En kyllä itse löytänyt nuista Anan replyistä mitään asiatonta, vittuilua kylläkin. Mistä lähtien se on ollut kiellettyä? Jos ottaa jokaisen poikkipuolisen sanan HENKILÖKOHTAISENA HYÖKKÄYKSENÄ, niin kannattaa pysyä poissa keskustelufoorumeilta.
Damien

Posts: 2,882

#39 • • Damien [tr3ox]

t-e, 28.9.2005 22:33:
---
Damien, 28.9.2005 19:46:
Mulla vaan on tullu sellanen mielikuva, että kaveri vaan ylläpitää klubbarikulttuuria, eli sitä sarkasmia ja piilovittuilua mikä ei koskaan oo täälläkään mitään aikaan saanu, mutta silti sitä vain käytetään ja tehdään jatkuvasti.
---


Ai onko sarkasmi ja piilovittuilu klubbarikulttuuria? Minusta täällä plur-konsensuksen ja "älkää tapelko"-mentaliteetin kehdossa on ollut aina puutetta molemmista.

En kyllä itse löytänyt nuista Anan replyistä mitään asiatonta, vittuilua kylläkin. Mistä lähtien se on ollut kiellettyä? Jos ottaa jokaisen poikkipuolisen sanan HENKILÖKOHTAISENA HYÖKKÄYKSENÄ, niin kannattaa pysyä poissa keskustelufoorumeilta.



Missä kohtaa olen ottanut itseeni mitään anan antamia kommentteja, muuten kuin Tr3oX:n biisi topiceissa?
PLURRIA mä tänne kaipaan lisää, koska MINUN MIELESTÄNI täällä vittuillaan ja piikitellään liian herkästi, liian yleisellä tasolla. Keskustelua hyvä mies, keskustelua, en todellakaan hae mitään rajoitteita sanan säilän mittelöille, mutta eip se säilä tällä hetkellä heilu kuin parin lainin edestä, jos sitäkään.

PS. Älä sotke PLUR:a IHQUILUUn...
Damien

Posts: 2,882

#40 • • Damien [tr3ox]

a, 29.9.2005 13:55:
---
Damien, 29.9.2005 00:55:PS. Älä sotke PLUR:a IHQUILUUn...

---


no voi jeesus, painukaa ny vemputtaa jonneki mis hoidetaa muitaki vajaaälysii.



Mikä tossa nyt on vemputtamisen arvosta? Mun mielestä PLUR on jotain tervettä, perinteikästä, aitoa ja ansaitsee arvostuksen, kun taas IHQUilu ja muu mölötys minkä jengi yleisesti rinnastaa plurriin on sitä halipuss puss, hymiö hymiö hymiö hymiö hymiö hymiö hymiö ja hymiö kuvaamaan kaikkia hymiöitä -ilmiö mikä on klubbarin kasvamisen myötä tullut yhä enemmän esille. En nyt saamari väitä että IHQUilussa olisi jotain vikaa (älkääkä tulko kitisemään, jatkakaa aivan vapaasti vain), mutta PLUR:n kanssa sillä ei mun mielestä ole mitään tekemistä.

Joten ota arska vaan yks Iso-A ja anna meidän jatkaa neppailua.