28 posts, 2 pages, 15,069 views
sts:
Perus uv-maaleja (siis ei meikkaukseen) mm. siitä highlightin vieresen sparin alakerrassa olevasta askarteluliikkeestä
en muista nimeä juuri tällä hetkellä :)
sts:
Perus uv-maaleja (siis ei meikkaukseen) mm. siitä highlightin vieresen sparin alakerrassa olevasta askarteluliikkeestä
KittysDead:
---
sts:
---
tempera.
Meidän koululaiset sa sielt alee.. *köh köh*
DiamonDie:
Valoverstaalla on esim. UV-kehomaaleja, meikkejä, kynsilakkaa ja värikyniä. Europehousessa (mm. Asematunneli) on ollut ainakin jotain UV-krääsää joskus.
sapeli:
Vinkki (kiitos KritikaL ): normaalivalossa kirkkaan läpinäkyvää UV-hohtavaa kynsilakkaa löytyy Yves Rocherilta (liike esim. Forumissa) - hinta n. €9, vaalentaa ja vahvistaa myös kynsiä Hohtaa siis UV-valossa semmoisena violetinvalkoisena
hemuz-:
Mä oon ostanu samaista kynsilakkaa joskus jostai tarjoustalon halpalaarista paril eurolla :D
sapeli:
---
hemuz-:
Mä oon ostanu samaista kynsilakkaa joskus jostai tarjoustalon halpalaarista paril eurolla :D
---
Hmmm... Ihan viime aikoinakin? Tuon Yves Rocher-kynsilakan löytämiseen asti olin sen vaikutelman alaisena että kirkkaita UV-kynsilakkoja ei Suomesta liiemmin löydy... Hyvä tietty jos olisi halpoja vaihtoehtoja
sapeli
Hmmm... Ihan viime aikoinakin? Tuon Yves Rocher-kynsilakan löytämiseen asti olin sen vaikutelman alaisena että kirkkaita UV-kynsilakkoja ei Suomesta liiemmin löydy... Hyvä tietty jos olisi halpoja vaihtoehtoja
DiamonDie:
Valoverstaalla on esim. UV-kehomaaleja, meikkejä, kynsilakkaa ja värikyniä. Europehousessa (mm. Asematunneli) on ollut ainakin jotain UV-krääsää joskus.
DominikH:
Ei ehkä liity uv-väreihin, mut uv-aiheeseen; eli mistä saisi kotikäyttöön sopivia uv-loisteputkia?