Dj Sasha F-Hardbass extreme vol:5

65 posts, 4 pages, 15,189 views

lulu.

Posts: 312

#21 • • lulu.
Ihan hyvää settii muuten , mutta hard style ei ole niin mun makuun....*piis*
itis

Posts: 2,518

#22 • • itis Morning Star
Hyvä Sami!

Tämä uusin on vihdoinkin sellainen jota jaksaa kuunnella mielellään ja diggaa. Kolme edellistä meni kertakuuntelulla äääh-osastoon, mut tämä toimii. Snadisti melodisempi ja vähemmällä kikkailulla, siksi toimii paremmin. Tästä ei myöskään löydy liian ärsyttäviä sämplejä joita on muutama ollut noissa aikaisemmissa....

*jiihaa*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

blender

Posts: 2,552

#23 • • blender Arcade | KAIKU
on kyl pirun kovaa settiä ja tarpeeks rankkaa mun makuuni.... tykkäsin miltei joka biisistä ja vaihdotkin oli mieleen! harmi kun jäi näkemättä se sun jns keikkas *poks* kikkailuja oli juuri sopivasti mun mieleen....

mitään rakentavaa en oikeastaan osaa sanoa kun en tekis mitään toisin... *piis*
Avatar
#25 • • Jaska Guest

Itis:
Hyvä Sami!

....vähemmällä kikkailulla...

*jiihaa*



Johtukohan mikseristä*ding*?
Avatar
#27 • • Edited Jaska Guest

vahvin DJ:
yep


Ja kenties levareista?*vink*
SASHA  F

Posts: 1,722

#28 • • SASHA F
Varsinkin*iloinen*
Verottaja

Posts: 1,174

#29 • • Verottaja no-life / luuviulu
*kuolaa* Rok rok! *piis*

Oliskos niitä vanhempia settejä saatavilla jossain muodossa?

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

enrg

Posts: 2,040

#30 • • enrg
rankkaa settiä oli. Hard style ei ole hirveästi mieleen mutta hyvä fiilis tästä jäi.
ezzy

Posts: 8,060

#32 • • ezzy Droid-pappa

Itis:
Tästä ei myöskään löydy liian ärsyttäviä sämplejä joita on muutama ollut noissa aikaisemmissa....



ton yhden biisin "and then god wanted to dance and he looked down upon his dj and..." oli kyl aika pohjanoteeraus *nauru*
Avatar
#33 • • astaroth Guest

ezzy:
ton yhden biisin "and then god wanted to dance and he looked down upon his dj and..." oli kyl aika pohjanoteeraus *nauru*


Toi on kyllä hardstylen akilleen kantapää: Vaikka biisi rokkaisi kuinka kovaa, niin artisti on päättänyt survoa sinne tosi vammasen kuuloisen samplen, ettei sitä kehtaa soittaa.

Oman kokoelma pahin (paras?) on eräs järjettömällä nousulla, bassolla ja tahdilla ja melolla varustettu rymistely. Turkasen kova biisi, mutta mun tekee mieli pistää lettu palasiksi, kun puolet biisistä kuuluu taustalla:

"Now who's got these beats that'll make you go? Who's got these beats that'll make you go? Who's got 'em, who's got 'em - YOU!!!" *lmao*
Individual

Posts: 10,942

#34 • • Edited Individual HYPNO!
Musta noi em. tyyliset samplet ovat juuri hardimman musan suola...*nauru*
Tai noh, eräs kyllä kuullostaa aika koomiselta jo munkin mielestä. Kyseessä on raiskaus, näin kai voidaan sanoa "My house is your house"-klassikosta, jossa sample menee tyyliin: "My style is hardstyle and your style is mine." Mutta nyt eksyttiin jo aiheesta, sori.

Itse miksauksesta...Olipahan kunnon piiskausta, vaihtelevaisuuttakin löyty, jos kohta loppuun olis kaivannut jotain. Meni ehken hieman tasapaksuksi, mutta kaikenkaikkiaan tällaisesta hardista meiksikin tykkää. En ole sen supernopean freeformin ylin ystävä. Enää....
ezzy

Posts: 8,060

#35 • • ezzy Droid-pappa
noista sampleista tulee vaan auttamatta mieleen jotku warp brothers jne kurat :)
Avatar
#37 • • HRDance Guest
No nyt on kuunneltu muutamaan kertaan ja alusta lähtien kuulostaa uskomattoman hyvältä. Tää jää soittolistalle ehdottomasti *joo*
nomic

Posts: 4,120

#38 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
täysin samaa mieltä HRDancen kanssa. *hymy*
Loistavaa tavaraa kaikkiaan. :)
Displacer

Posts: 1,828

#39 • • Displacer
Mitäs tähän nyt sanois. Moneen kertaan kerenny jo pyöriä ja tää on kyl just sellasta mikä mulle tätä nykyä useimmiten iskee, varsinkin bileissä tälläistä kuuntelee todella mielellään.

Aivan satavarmasti tulee änkemään itsensä useimmiten kuuntelemieni settien joukkoon *hymy*
alphamagic

Posts: 3,628

#40 • • alphamagic
Love it *hihu*
Oon pitäny pienoista taukoo mäiskeestä mut ah kun toimii taas.... I *sydän* hardstyle.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.