137 posts, 7 pages, 44,537 views
herby:
Varmaan puolet täällä heitetyistä kommenteista on enempi tai vähempi paskaa. Riippuen tietenkin aiheista ja aihealueesta. Ite en vaan voi ottaa kaikkee täällä heitetyistä jutuista mitenkään vakavasti. Mutta se on vain mun mielipide. Miten voit sanoo onko asia sarkasmia vai tosissaan kirjotettuu. Kasvotusten ku juttelee ni ihmisestä näkee sen kasvojen ilmeestä ja käyttäytymisestä miten vakavasti se asiaan suhtautuu. Se jos kirjottelen täällä kaikessa rauhassa, ni ei kukaan voi sanoo mitä mieltä oikeesti oon jostain asiasta, oonko tosissani vai läppä mielessä heitettyy juttuu.
peepe:
---
Jep, tottakai. Mut joillakin tuntuu olevan sellanen asenne, et se on ihan sama mitä kirjoittaa jos sen kirjoittaa foorumille, kaikki on vaan läppää, mitään ei tarvii ottaa tosissaan jne...
tumpsi:
---
herby:
---
peepe:
---
herby:
*klipsiskliiiiiiiiiiiii*
---
Jos näkisit ihmisten hyppäävän kaivoon, hyppäisitkö itse perässä?
Jos kaverisi pyytäisi / käskisi, hyppäisitkö?
Ova:
Tässä ois Monday Bar:n näkemys tapahtuneesta ja tulevasta...
Monday Bar Nyhetsbrev v. 9
Hej
.
.
.
www.mondaybar.com
Kalle:
Media osaa näköjään Ruotsissa uutisoida tätä tapausta myös vähän erilaisessa hengessä:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=145&a=385366
Eli joku on tehnyt poliisista tutkintapyynnön sen perusteella, että ylimalkaisella katselulla on päätelty 1000:n ihmisen käyttäneen laittomia päihteitä risteilyllä ja näin ollen mustamaalattu aiheettomasti ihmisiä.
Hauska nähdä saako poliisi paskaa niskaan tuon tutkintapyynnön johdosta, ainakin takavuosina korkeampi poliisijohto ei tykännyt silloisen Ravekommissionenin (nyk. Krogkommission, joka muuten oli mukana myös tuossa Monday Barin risteilyn ratsaamisessa) tavasta vainota tiettyä väestönosaa suht' julkisuushakuisella tavalla.
remotion:
---
Ova:
Tässä ois Monday Bar:n näkemys tapahtuneesta ja tulevasta...
www.mondaybar.com
---
pystyiskö joku suomentaa, ei vaan taivu...
hallucinogen:
---
uana:
. on jotain kavereita lahtenyt tosin mukaan vaikka kaytos on ollut taysin skarppia vaan silmat sitten eivat reagoineet fikkariin tarpeeksi.
---
Tosta tuli mieleen yksi koneisto kun olin ollut silmälääkärillä ja olivat laittaneet jotain tippoja silmiin et ne oli hirveet lautaset niin sit yks poke kysy "mitäs pojat on vätäny tänään" No onneks se usko et silmätippoja vaan silmissä tai sit se ei välittäny mut on se vähän hullua et jos poliisi vilauttaa maglitea ja siinä on perusteet pistää kaveri testeihin ja putkaan odottamaan.