137 posts, 7 pages, 44,601 views
alex kunnari:
Itse olin laivalla Paul van Dykin vieraana ja hänen settinsä oli todella hieno.. mutta tämä asia ei ole ollenkaan hyvä juttu..
Huumeratsia Silja Linen laivassa
(27.2. 21:07)
Tukholman poliisi on tehnyt ratsian Silja Line -varustamon suomenlaivaan ja pidättänyt yli 30 nuorta huumerikoksista, kertoo Ruotsin tv:n alueellinen uutisohjelma ABC.
Silja Linen matkustajalaiva lähti perjantai-iltana Tukholmasta risteilylle kohti Turkua. Laivan oli vuokrannut yritys, joka järjestää house- ja teknojuhlia.
Laivalla oli jopa 2 000 nuorta eri puolilta Ruotsia.
Laivan palatessa Tukholmaan, odotti poliisi ja rajavartiolaitos satamassa. Monet tiputtivat huumeitaan tulohallin lattioille, kun he huomasivat poliisin olevan paikalla, kertoo poliisin edustaja Manne Jönsson.
Siljan tiedotuspäällikön Thomas Nylundin mukaan varustamo on aiemminkin työskennellyt yrityksen kanssa, eikä sen toiminnassa ole tätä ennen ollut huomauttamista. (STT)
hallucinogen:
Kiinnostaisi kyllä tietää mikä se poliisin tapa laskea niitä käyttäjiä oli tuolla laivalla. "se oli ihan vitun sekasin ja koska nää on teknobileet niin sehän ei oo viinasta" :D Tai sit pers tuntumal et nistei kaikki et vähintään puolet siis käytti. Jos aineiden käyttö oli niin näkyvää ja poliisilla oli jengiä niin eikös niitä avoimesti kamanvetäjiä ois voinu viedä vaikka laivan putkaan?
uana:
. on jotain kavereita lahtenyt tosin mukaan vaikka kaytos on ollut taysin skarppia vaan silmat sitten eivat reagoineet fikkariin tarpeeksi.
Iso-Lauri
Suuremmat ainemäärät ja isompia tekijöitä olisi varmasti saatu aivan normaaliristeilyltä kiinni, jos olisi vastaava ratsia sellaiseen suoritettu.
hallaaa:
remotion:
ja sitten eiku nistit taas vetelee herneitä TÄSTÄ KOMMENTOINNISTA...
---
tsot tsot.. tuolla kommentilla kärjistät kaikki, jotka ovat kanssasi erimieltä, nisteiksi. olen asiasta erimieltä, mutta valitettavasti en ole nisti :(
hallucinogen:
Kiinnostaisi kyllä tietää mikä se poliisin tapa laskea niitä käyttäjiä oli tuolla laivalla. "se oli ihan vitun sekasin ja koska nää on teknobileet niin sehän ei oo viinasta"
remotion:
Mä kun en tähän jaksa uskoa... Varmaan sielläkin joku kamoissa mut, kyllä se vaan on tämän "skenen" ongelma, vaikka sitä tietysti ei siitä leimata saisikaan.
remotion:
---
Iso-Lauri
Suuremmat ainemäärät ja isompia tekijöitä olisi varmasti saatu aivan normaaliristeilyltä kiinni, jos olisi vastaava ratsia sellaiseen suoritettu.
---
Mä kun en tähän jaksa uskoa... Varmaan sielläkin joku kamoissa mut, kyllä se vaan on tämän "skenen" ongelma, vaikka sitä tietysti ei siitä leimata saisikaan.
Ana-5000:
Mä oon Remotionin kanssa samoilla linjoilla; mikään ei tue sitä käsitystä, että perusristeilyllä ois jotenkin enemmän nappihörhöjä ku risteilyllä, mikä vetää klubikansaa puoleensa. Päinvastoin. Jeesustella toki aina voidaan, mut kyl se ois itse kunkin tunnustettava että klubiposse vetää enemmän douppia kuin ei-klubbaavista koottu vertaisryhmä.
kilobitti:
point being, taas vahvistui stereotypiat siitä että kaikki klubbaajat on napostelijoita*kivatsulle*
hallucinogen:
---
Ana-5000:
Mä oon Remotionin kanssa samoilla linjoilla; mikään ei tue sitä käsitystä, että perusristeilyllä ois jotenkin enemmän nappihörhöjä ku risteilyllä, mikä vetää klubikansaa puoleensa. Päinvastoin. Jeesustella toki aina voidaan, mut kyl se ois itse kunkin tunnustettava että klubiposse vetää enemmän douppia kuin ei-klubbaavista koottu vertaisryhmä.
---
Ihan perusristeilyllä ei varmaankaan ole samoja määriä aineita jo ihan siitä syystä, että mukana on hyvin paljon varttunutta porukkaa. Sit voi miettii et paljonko löytyy esim. goomilta aineita? Siellä kuitenkin on sen nuoren porukan osuus sama.
Ana-5000:
mikään ei tue sitä käsitystä, että perusristeilyllä ois jotenkin enemmän nappihörhöjä ku risteilyllä, mikä vetää klubikansaa puoleensa. Päinvastoin. Jeesustella toki aina voidaan, mut kyl se ois itse kunkin tunnustettava että klubiposse vetää enemmän douppia kuin ei-klubbaavista koottu vertaisryhmä.
Ana-5000:
---
hallucinogen:
---
Ana-5000:
---
Ihan perusristeilyllä ei varmaankaan ole samoja määriä aineita jo ihan siitä syystä, että mukana on hyvin paljon varttunutta porukkaa. Sit voi miettii et paljonko löytyy esim. goomilta aineita? Siellä kuitenkin on sen nuoren porukan osuus sama.
---
Goomilla taitaa olla pääasiassa korkeakouluopiskelijoita.. Mä vähän perstuntumalta veikkaan et pikkasen korkeemmin koulutetun väestön keskuudessa toi päihteidenkäyttö on vähän vähemmän suosittua ajanvietettä noin niinku yleisesti katsottuna kuin ns. perusbilettäjäporukassa. Saatan toki olla pahasti väärässäkin. Tai siis, se voi olla et esim. jossain Goomilla on sit vastaavasti enemmän pilveä liikenteessä ja vähemmän ns. kovia huumeita.
Näin niinku vailla mitään pohjaa ja ihan ajatuksena vaan.
Asseri:
Ensimmäinen oletuksesi siitä, että klubbaajat kuosaavat enemmän kuin ei-klubbaava vertaisryhmä taitaa perustua paljon parjatun keltaisen lehdistön juttuihin? :) Voi olla näin, voi olla olemattakin, mut enpä lähtis puhumaan mistään 'itse kunkin tunnustettavasta' faktasta.
Asseri:
Mitä taas korkeakouluopiskelijoihin tulee, Stakesin vuoden 2004 (vai 2003?) huumeraportista oli kaikkien huumehaukkojen kauhuksi pääteltävissä, että he ovat Suomen ahkerimpia pössyttelijöitä! Tarkempaa lähdettä en jaksa kaivaa, kun ei kerran muutkaan :)