Darude - Music

73 posts, 4 pages, 18,868 views

r0n

Posts: 2,258

#41 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Kyllä sittenkin joku mättää. Mut mä tykkään break:in breakbeat-kohdasta. Kappale on vain jotenkin niin pitkäveteinen... *ding* hmm... *menee vuorelle pähkäilemään*

--
6er reihe

UnityF

Posts: 15,721

#42 • • UnityF joo just se
clubculture:

hmm... *menee vuorelle pähkäilemään*



Mä voin tulla mukaan vuorelle... Ehkä pääsen siellä eroon parista kiusaankappaleesta..
*vink*
r0n

Posts: 2,258

#43 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Unity(f):

clubculture:

Mä voin tulla mukaan vuorelle... Ehkä pääsen siellä eroon parista kiusaankappaleesta..
*vink*




*nauru*

--
6er reihe

UnityF

Posts: 15,721

#44 • • UnityF joo just se
Avernian... Oot ihku..Et oo kiusannu mua..*plur*
Tosin kuin erään....*justjoo**nauraa*
Nokua (Timo) ja RR(Sami)... pikku pirut..*pahis**nauraa**nauraa**nauraa*
Mut nyt meen nukkumaan..Simmut ei pysy auki..*nukkuu*
Alex

Posts: 244

#45 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
idi:

Alex:Mikä sen biisiin nimi on? *täh*
Kiitos etukäteen.. *joo*

topicissahan se lukee*hymy*music...



Kiitooos!! *hih*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Jone

Posts: 8,258

#46 • • Jone Archibald Haddock
Alusta kohtaan 01:15 pystyn Radio Editin jotenkin sulattamaan ja kohdasta 02:50 loppuun asti. Tossa kohdassa 01:15 päähän kuitenkin isketään noin yhdeksän tuuman rautanaula. Myöskään "funky beat (tjsp), music _hardcore_"-hokemia en pysty kuuntelemaan joko nauramatta hysteerisesti tai voimatta pahoin, riippuen viinan määrästä.

Sellanen humppahan tää nyt on kuin oi niin kovin moni muukin mitä kuulee, tosin väheisemmillä ideoilla. Melodia oli jopa siedettävä, tosin aika perus eurotränze. Vähän ihmettelemään pistää että jo kohdassa 00:30 pistetään menemään täyttä haipakkaa.

2 points, ei mun juttuni.

edit: Jahas, Bostik Remix tuntuu kuullostavan kivemmalta. Eikös radiossa ole muuten soiteltu Bostik Radio Editiä ton Original Radio Editin (joka siis on karmeaa paskaa mielestäni) sijaan?

[muokattu 21.2.2003 17:02]
des

Posts: 118

#47 • • des
90% kaikista trancebiiseistä joita olen ikinä kuullut ovat parempia kuin tämä.
moksu

Posts: 1,386

#48 • • moksu [Dimension]
juu'u.. taitaa se bostik remixi siellä radiossa vaan soivan, mut sekin on aika laimee.. mut edelleen vaan voi sanoa että parempaa päin menossa, mut en ikuna ostais tätä sinkkuu kaupasta tai mistään.. jessus.. *justjoo*
_niXon_

Posts: 52

#49 • • _niXon_
Phobos:

Mit vidduu?!tää uus raita Villeltä rokkaa!vaikka en niin oo dikannu edellisiä,niin tää kyl roks!ett sillee.

*piis**hih**piis*



Makuasia *piis*

Mun mielestä sucks ass, mutta kuten sanoin... *vink*

--
Abloo ingleesioo

Illustrator

Posts: 3,171

#50 • • Illustrator
Saksa meininkii. Gary D ja silleen. Hiekkamyrsky iski rehellisenä mainstreamhittinä paremmin. Joo. Pakko myöntää.
Dragonfly

Posts: 542

#51 • • Dragonfly Mariarawr
mun mielestä tää on paljo aikusemman kuulosta (mitäköhän seki tarkottaa) ku edelliset.. :) tosi nam... varsinki Bostikin remix piisusta on ihan... ah.. :) *sydän* lisää tätä.. jos tää on vasta esimakua daruden uudelta lp.ltä, en mä jaksa oottaa sitä :)

--
Uguu~

1ncarnation

Posts: 542

#52 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
music on aivan syvalta..surkea *mur**hmph*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#53 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Music on kyllä paljon paljon parempi biisi kuin Daruden edelliset yhteensä :) En itse asiassa ole Darudesta yleensä piitannut.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ATD

Posts: 271

#54 • • ATD
Hyzenthlay:

Music on kyllä paljon paljon parempi biisi kuin Daruden edelliset yhteensä :) En itse asiassa ole Darudesta yleensä piitannut.



joo oli kyl positiivinen ylläri ku kuuli kenen biisi oli kysees..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

Jussi Soro

Posts: 6,385

#56 • • Jussi Soro choon!
Mun mielestä se perusleadi on melkein suoraan pöllitty Slusnik Lunan Sinneristä. Kivat saundit ja silleen, mut originaalin juustokerroin on liian korkee. Bostikin remiksi on "ihan jees". Puhesamplet on ihan perseestä. En ostanu :)
TonySt

Posts: 4,166

#57 • • TonySt mediamoguli
JussiS:

Mun mielestä se perusleadi on melkein suoraan pöllitty Slusnik Lunan Sinneristä. Kivat saundit ja silleen, mut originaalin juustokerroin on liian korkee. Bostikin remiksi on "ihan jees". Puhesamplet on ihan perseestä. En ostanu :)



mun mielestä just päinvastoin, eli bostikki on kyl niiiin juustoo että huh. Originaali toimii sen sijaan erittäin hyvin, videokin ihan kohtalainen!
mut jooo, nää on näitä makuasioita..

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

efo

Posts: 1,908

#58 • • efo Laserpoint
Edelleen aika*nukkuu**täh*
Vieläkin semmonen säväys poppia josta en todellakaan pidä*eiei* mut ehkä se on tarkotus, tai sit oli tarkotus tehä enemmän "clubbailu" biisi joka mielestäni vähän epäonnistui*uuh*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

pr0ton

Posts: 588

#59 • • pr0ton mörökölli
Nyt muutaman kuukauden tätä kuulleena ja jopa kuunnelleena, alkaa tulee korvista pihalle... Loppujenlopuksi todella tasapaksu biisi, josta olisi voinut muutamalla lisäidealla saada mielestäni jopa loistavan.
Parempia ja mielikuvituksellisempia remixejä odotellessa... *nukkuu*

Edit: ja mielestäni edellisissä julkaisuissa oli jopa pari ihan kelvollista kiksuraitaa.. ja nyt en puhu näistä listahiteistä

[muokattu 11.3.2003 09:38]

--
onks kaikki oke? oooookke.

Virkach

Posts: 33

#60 • • Virkach
voi yhtä hyvin sanoa "JS16 - Music"

--
by Virkach