Darude - Music

73 posts, 4 pages, 18,982 views

Inferno

#1 • • Inferno [Terrorcraft]
Mit vidduu?!tää uus raita Villeltä rokkaa!vaikka en niin oo dikannu edellisiä,niin tää kyl roks!ett sillee.

*piis**hih**piis*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

milla

#2 • • milla
joo se uus sinkku on mielestäni myös HYVÄ:))
Germitbiili

#3 • • Germitbiili Ihmepoika
Jep tää pliisu oli aika hyvän kuulonen.....en eka uskonu että se oli daruden biisi!!!tosi jees!!*sydän**super*

--
NO SHIT SHERLOCK

Jazqa

#4 • • Jazqa Nani Nani?!?
Kyl sitä aina pari pykälää nostaa volyymia ku tää biisi tulee. Villen tuotannoks yllättävän hyvää...

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

nina¤

#5 • • nina¤ -eläinlaps
Mun on pakko tunnustaa, että se on koht. ok *vink* , koska mä sain tietää, kenelle tuotanto kuuluu vasta sen jälkeen kuin kuulin biisin.. ja se oli nimen mainitsemiseen saakka mielestäni ihan hyvä *plur*

--
..for me to POOP ON..

#6 • • Cera Guest
meizi ei oo kyl kuullut vielä :|
moksu

#7 • • moksu [Dimension]
Äh, huomasin joku aika sitten joltain sivulta että darudelta on tullut uus biisi, mut en oo vielä saanut sitä mistään.. noh, nähtävästi täytyy yrittää saada..:) mut oon siltikin epäilevä..ylläri...:)
tiipi

#8 • • tiipi
joo mäkin olin positiivisesti yllättynyt tästä 'Music':ista. darude on varmaan halunnu tehä jotain ei-niin-popahtavaa, jotta arvostus vähän nousis näissä piireissä. *nauraa*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

|Cronos|

#9 • • |Cronos| the Moose
Toi todellakin oli hyvin positiivinen biisi.. itsekin kuulin ekaan biisin ja sen jälkeen esittäjän.. tunnelin päässä on valoa..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Jazqa

#10 • • Jazqa Nani Nani?!?
Niin... Paistaa se päivä risukasaankin... *nauraa*

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

Grimsmeer

#11 • • Grimsmeer
On kyllä ihmeellisen hyvä kappale. En olisi uskonut sen olevan Daruden käsialaa... *nauru*

--
To cease smoking is the easiest thing. I ought to know. I've done it a thousand times. Mark Twain (& Grimsmeer)

moksu

#12 • • moksu [Dimension]
noni.. nyt vihdoin kuuli sen ja kieltämättä nyt alkaa olla jo _vähän_ enemmän asennetta. Kieltämättä ei ihan heti uskois olevan daruden, no alku tääkin...:) Darude muistaakseni soitti tän jossain öö popfinlandiassa tos viimevuonna ja yleisö ei nyt ihan niin päkseis ollut kun ei tullutkaan ihan niin popahtavaa... no voi*vink*
#13 • • quba Guest
Mäkin kans kuulin tän biisin ja vasta myöhemmin kuulin että Villen biisi, yllätti positiivisesti *pahis*
scobl

#15 • • scobl
aika hyvä biisi kyllä, bostik remix siitä on mielestäni parempi.

--
bred na net

r0n

#16 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
meitsi diggaa....

--
6er reihe

|Cronos|

#17 • • |Cronos| the Moose
No koht tulee uus "albumi".. saas nähä mitä sielt sitte löytyy...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Simon Templar

#18 • • Simon Templar
*hymy*ei tarjoa mitään uutta mut ihan toimiva.villelle/jaakolle propsit!
#19 • • Wasted ability Guest
Tuli heti soitto kännykkään kun ensimmäisen kerran esitettiin julkisesti... *hih* TYKKÄÄ!!
She

#20 • • She
Paljon on tykätty.. Tahtois kuulla koko lätyn... Ihan jees tämä kipale. Juup- *hymy*