Nemes - Techspective (Tekno)

29 posts, 2 pages, 6,609 views

Avatar
#21 • • trusti Guest
Ihan kivaa rullaava technoa.. Tosin ehkä vähän liian kevyttä mun makuun ja toi Born Slippy ei oo koskaan oikein toiminu mulle.. Mut ei ollenkaan hullumpi tyylinvaihdos :) Jos jotain nillitettävää täytyy vielä keksiä niin technoa voi miksata ehkä vähän ahkeramminkin... Mut pidä sama linja :)
blender

Posts: 2,552

#23 • • blender Arcade | KAIKU
kivasti toimi aamuisin, oon nyt kuunnellu sen pariin otteeseen, alotusbiisi ei napannu mut sen jälkee mukavasti lähti rullaamaan, vaihot sujui arvosanalla hyvä, muuten setti on siinä hyvän ja kiitettävän välimaastossa :)
Femi

Posts: 651

#24 • • Femi
Kyllä tää tyyli uppoo muhun paremmin kun polkka. Ihan jees *kiitoskiitos*
mange

Posts: 1,913

#25 • • mange Terrorcraft
Ihan jees poks setti. Jotkut biisit eivät oikein natsannut mutta suurin osa toimi, varsinkin kaksi viimeistä. Sellaista saundia olisi mukava kuulla lisää. Eli enempi vaan sitä hardimpaa meininkiä kehiin. *vink*
antonsonin

Posts: 2,712

#26 • • antonsonin laserpoint.
Älyttömän jees tällänen klubitesno mitä on kiva joraa bileissä *plur* tällästä ku ei suomessa moni soita ni uppoo muhun vitun kovaa , teknisesti loistavaa tasoa , lisää sais tulla
happosepi

Posts: 1,070

#28 • • Edited happosepi
Ihan kivaa perussettiä, itse olisin vaan kaivannut enemmän yllätyksellisyyttä ja särmää. Setinrakennus etenee varmasti ja luontevasti ja vaihdot hoidetaan siistin eleettömästii, mutta jonkinlainen munattomuus vaivaa kokonaisuutta. Vähän sellanen proge-ote tässä on. Kuuntelukokemus oli kuitenkin kivuton, joten kyllähän tämä ihan viihdytti.Törkyisempää soundia ja äkäisempiä vaihtoja jäin haikailemaan, mutta kukin tyylillään.

Niin ja onnea tyylinvaihdokselle :) Meikäläinenkin on salakavalasti kääntynyt polkasta teknon puolelle, ja seuraava setti oiskin tarkoitus vääntää ihan teknosoundilla. Saa nähdä miten käy.

edit: eikös tuo Umekin biisi ole Ludko Nastic eikä Zulu Samurai?
Nemes

Posts: 2,099

#29 • • Nemes Balearium
Kiitos taas näistä palautteista :D ehkä seuraavassa miksissä sitten korjataan puutteet mitä tässä oli ja jos miksais sen sitten vähän tiuhempaan tahtiin :P