CHICA 26.3.2005 @ TAMPERE

30 posts, 2 pages, 6,745 views

jellyfish

Posts: 42

#21 • • jellyfish Seutulan Polkkajullet
Mjoo saavuin joillaki ilmaislipuilla sisään Mishjan viimesten biisien soidessa (kiitos Teemu :), ilmeisesti siinä vaiheessa oli jo saatu teknarit vaihdettua. Se Mishjasta mitä kerkesin kuunteleen meni todella mallikkaasti, vaihdot meni nätisti ja innostavasti *sydän* Mayah oli mayah, eli tiukkaa ja mukavaa melodista tykitystä. Jotain pamauksia siinäkin jossain biisis kuulu mut lieni vinyyli vaan humpalla tjsp. Yläkerrasta mut karkoitti myös se karsea PA, korvat verillä. Alakerras valot oli maukkaat ja ääni myös ihan ok, kunhan pisti ne tulpat päähän *joo* Väkeä tietenkin olis saanu olla enemmän mut nyt mahtu tanssiin. Uudet paikat todellakin kiinnostais kun tuo Kiva alkaa oleen vähän turhan tuttu mesta, vaikkakin se sopii kohtuullisesti konekekkereille. Tampereella vaan lienee "hienot" paikat vaikea saada käyttöön.

Kiitos bileistä *sydän*
cosmic

Posts: 389

#22 • • cosmic :D
Tarkoitus oli tulla tänne jo kymmenen tienoilla mutta kun sokea bussikuski ei nähny vaikka mä heilutin bussikorttia niin pirusti *igor* *eiei* No pääsinpä sit lopulta kivaan vasta yhentoista pintaan. Taikan setti oli jo sillon hyvässä vauhdissa ja oli kyl sen verran hyvää psykee, et pakko oli mennä tanssiin *jiihaa* Missiahilla alku oli hieman hankala kun teknari alko ihmeellisesti looppailla heti alussa. Mutta kyllä sitä yhelläki levarilla hyvää musaa voi soittaa *jiihaa* tosin miksaus on jo vähän hankalampaa *iihhih*. Kun sitte saatiin ongelma korjattua, meno parani entisestään *aplodit* Yläkerrassa Cinnamon ja Lucy Luke soitti kivaa housea, harmi vaan että PA oli melko huono muttei se häirinnyt kun oli tulpat. Alakerrassa taas tuntui olevan tavallista parempi PA uusien kaiuttimien johdosta. Dekot oli ihan OK:t, valot oli tavallista paremmat. Missään vaiheessa valot ei häikäissy ikävästi.

--
:D is an unproductive condition.

cinnamon

Posts: 158

#23 • • cinnamon 2CV-spesialisti
Mukavaa oli,äänentoistosta huolimatta..*igor* Tytöt oli hyviä ja glitteriä tukka täynnä.Voiko illalta enää muuta haluta?*jiihaa* Mekin rakastetaan Hahmoo,muttei todellakaan mennä sun kans naimisiin.*vink* Tampere rokkaa,Turku kuittaa.
supertony

Posts: 897

#24 • • supertony Code Red

cinnamon: Mekin rakastetaan Hahmoo,muttei todellakaan mennä sun kans naimisiin.*vink*



Mullakin saattaisi olla jotain sitä vastaan *vink*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Tiura

Posts: 731

#25 • • Tiura Taika
Mukavaa,et ihmiset oli tykkäilly.
jatketaan Vaasassa sitten samalla meiningillä :)

Terv.Taika
dj Missiah

Posts: 303

#26 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
Minä kiitän myös hyvästä ja kannustavasta yleisöstä, ilman teitä olisin vajonnut maanrakoon*hihu* *sydän*
Kiitos hahmolle, oli aivan mielettömän hyvää makkaramakaroonia ja ens kerralla minä kokkaan!!! *vink*
UzU

Posts: 2,361

#27 • • UzU [33100]
Oli ihan kivaa. Hassua kun ei oo tottunut siihen että kaikki dj:t on tyttöjä niin tulipahan taas tokastua "Mä meen yläkertaan kuunteleen tyttöjä" .. ja hetken perästä tajusi että kaikkihan dj:t täällä on tyttöi :) Ehkäpä toi Millennium house babes on jo jonkunlainen käsite mun mielessä :)
e-will

Posts: 372

#28 • • Edited e-will joor worst naitmeir
Olipa kyllä virkistävää kuunnella energistä psykeä pitkästä aikaa bileissä, lisää sellasta!

dj Missiah:
Kiitos hahmolle, oli aivan mielettömän hyvää makkaramakaroonia ja ens kerralla minä kokkaan!!! *vink*



*kuolaa* *nauru*

--
vailla täyttä ymmärrystä

cinnamon

Posts: 158

#29 • • cinnamon 2CV-spesialisti

supertony:
---
cinnamon: Mekin rakastetaan Hahmoo,muttei todellakaan mennä sun kans naimisiin.*vink*

---


Mullakin saattaisi olla jotain sitä vastaan *vink*


Mites ihmeessä vois olla jotain sitä vastaan?*juonittel* *iihhih*
Noh,ei Lankkikaan ollu ihan jutussa mukana.....*sydän**sydän*
anniini

Posts: 917

#30 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a
ihan kohtalaisesti nuo kemut omalta osalta menivät. pikainen visiitti yläkertaan kuuntelemaan cinnamonia ja lucy lukea ei riittänyt, vaan siellä tuli viihdyttyä kyllä ihan koko loppu ilta. tuli erittäin hyvälle fiilikselle tyttöjen tahtiin tanssahdellessa! *hihu**joo* taikaa ehti kuulla myös hetken ja ihan kivaa psykeä tuli ilmoille. decojen sijoitus tai äänentoistolliset ongelmat eivät kyllä oman illan sujumiseen vaikuttaneet mitenkään negatiivisesti. *iloinen* ja vaasassa jatkuu..

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty