SUPERCOOL 30.3.2005 @ HELSINKI

37 posts, 2 pages, 11,334 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#21 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

UnityF, 30.3.2005 16:40:
Budjetti ei anna yhtään periksi liikkua kohti helsingin valoja ja loistavaa superkyyyyl iltaa kohdin... joten mie joudun passaa... tsori mussut *uuh*



Tuutko jos lupaan soittaa Marco V:tä *pahis*


Ps: Ari meinas soittaa kans jotain hyvää *plur*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

UnityF

Posts: 15,721

#22 • • Edited UnityF joo just se
Edelleen se ei ole siitä kiinni ettenkö tahtoisi vaan toi budjetti ei anna periksi ennemmin heitä mulle 20e - lahjaksi! niin sitten tuun. *vink* *hihu*
UnityF

Posts: 15,721

#23 • • UnityF joo just se
pyh pyh... ei muuten nähä mä saan kohta vieraita jota en oo nähny pitkiin aikoihin.. *plur* Vaikka tarjous on kyl houkutteleva kieltämättä.. *hih* Ehkä ens kerralla *vink*
WCDJ.ORG

Posts: 90

#24 • • WCDJ.ORG Inspired by Volumen vessa appreciation thread.

WCDJ.ORG, 30.3.2005 17:34:
Tänään tulee sitten erityinen Limudisko-96 setti!



Tai sitten ei. WCDJ.ORG ei itsestään riippumattomista syistä (teknisistä ongelmista) johtuen esiinny tänään Premissä. Pahoittelemme.
anis

Posts: 2,451

#25 • • anis
Kiitoksia taas kavereille hyvästä seurasta ja DJ:lle musiikista*hymy*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Mizfir

Posts: 2,472

#26 • • Mizfir pittuinen
Kiitos kaikille ihanuuksille jälleen kerran *plur* Stefu & Puistokemisti toimi kivasti yhteen*joo* Nyt sitten parin viikon supercool-tauko *nyyh*..ja sitten taas *jiihaa*

--
-Mannanen-

Zebir

Posts: 659

#27 • • Zebir
Juu oli kyl hubaa. Olis ehkä vähän enemmän porukkaa voinu olla mutta eipä ainakaan tarvinnut taistella istumapaikoista *hymy*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Maihku

Posts: 1,186

#28 • • Maihku neiti hankala
oli ihan jees*hymy* oli kiva taas päästä juoruilemaan kaikki uudet kuulumiset*lmao* loppuillasta musiikki alkoi kuullostamaan ihan hyvältä*piis*
Avatar
#29 • • MiSSy* Guest

Maihku, 31.3.2005 15:09:
oli ihan jees*hymy* oli kiva taas päästä juoruilemaan kaikki uudet kuulumiset*lmao* loppuillasta musiikki alkoi kuullostamaan ihan hyvältä*piis*



Näinhän se meni *joo* ehkä oli pientä morkkista aamulla herätessä kun tuli oltua pienessä*känni*ssä ja piti herätä ajoissa töihin *nauru*
drifter

Posts: 834

#30 • • drifter RoadMonkey | K1

Puistokemisti, 31.3.2005 12:14:
Au, mun päähän sattuuu.... Juma että olinkin humalassa eilen.



Ihmeteltiinkin jo siinä kahden aikoihin et puistishan kävelee vielä "melkein" suoraan *hih* mitä nyt pienestä horjahtelusta...

Stefun biisivalinnat oli kyllä sairaan hyviä, hyvin jaksoi tanssia kivaa coolerisettiä ,)

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

drifter

Posts: 834

#31 • • drifter RoadMonkey | K1

Puistokemisti, 31.3.2005 17:02:
Hmmm...
Tästä vois melkein luulla että mun biisivalinnat oli sit hanurista...


Ei ei toki, miun mielestä stefun biisit vain oli ihan pikkiriikkisen parempia, taikka sanotaan näin että stefun soittamat oli ainakin minulle tutumpia joten niitä oli kivempi tanssia! Kyllä siullaki oli sellasia helmibiisejä siellä!

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#33 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Puistokemisti, 31.3.2005 12:14:
Au, mun päähän sattuuu.... Juma että olinkin humalassa eilen.



Tää on joku leviävä epidemia *ding* Mullakin on pää aivan halkeamis pisteessä *poks*

drifter, 31.3.2005 16:59:
Stefun biisivalinnat oli kyllä sairaan hyviä, hyvin jaksoi tanssia kivaa coolerisettiä ,)



Täh *ding* Ai olinko mä soittamassa jossain eilen? *nauru*

*kiitoskiitos* Kiitoksia ihmiset. Oli aivan loistava fiilis soittaa taas Puistokemistin kanssa näinkin pitkä setti. Oltiin alusta loppuun samalla aaltopituudella ja setti menikin loistavasti. Vaikka viimeisen tunnin aikana näyttikin että kohta toi palmu tippuu, mutta kyllä se pysy kuin pysykin tolpillaan *lmao* ja sitä "parempaa" musaa tulikin sitten loppuun asti *jiihaa* Kiitoksia vielä kerran *kiitoskiitos*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

mange

Posts: 1,913

#34 • • mange Terrorcraft
Poijjaat soittelivat tosiaan ihan mielenkiintoista settiä vaikka kyllähän se "pieni" humala taisi välillä tehdä tepposet siinä soittamisessa. *vink*
Nyt sitten vain odotellaan seuraavia Supercooleja. *hymy*
Amanita

Posts: 93

#35 • • Amanita
Oliks Puistokemisti tuuraava wcdj kun tuommoinen soittolista löytyy :>
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#36 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Puistokemisti, 1.4.2005 00:13:
-soittolista-



TÄH! Sä olit kaks kertaa enemmän kännissä kun minä ja muistat noin monta biisiä meidän setistä?!
Jos mä lähtisin tarkalleen muistelemaan niin saan tohon listaan ehkä kolme biisiä *poks*
Ei voi hyväksyy... No jos nyt ketään kiinostaa niin voisin parikykymmentä biisiä laittaa... Mutta pitäis kaikki levyt käydä läpi että löytyis. Joten ens viikolle menee *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Amanita

Posts: 93

#37 • • Amanita

Puistokemisti, 1.4.2005 10:01:
Kato kun mä käytin sellasta aika tunnettua dj juttua.
Eli laitoin levyt siinä järjestyksessä laukkuun takas kun olin ne soittanu, kotona kävin ne sit läpi.
Kokeile joskus, helpottaa kummasti.



Tuo ei taida toimii jos haluu soittaa toisenkin puolen EP:ltä..