SUPERCOOL with SOLSTICE 23.3.2005 @ HELSINKI

39 posts, 2 pages, 5,438 views

Texx

Posts: 650

#21 • • Edited Texx ^_^
Oli kyl ihan huisin kivaa *hihu* Taas pitkästä aikaa missään liikenteessä, ja munhan piti siis olla ihan selvinpäin.. Mut onneks on tollasia "ihankivoja" kavereita *vink*

Jaaimikämusiikkimuka, enmä koskaan kuule mitään musiikkia, tai tanssi. *hmph*
(Paitsi okei eilen vähän *sydän*)

--
*piis*

MaSari

Posts: 1,986

#23 • • MaSari space jammer

Wert:
Muuten ihan kiva ilta ja hyvin oli jengiäkin mutta reilukerho jälleen kokoontu ja kävi dj kopin takana sit kusee toisten vaatteiden päälle *igor*
EI näin!



*taputapu* Voi Jösses ihmiset, järki käteen.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#24 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Huh mikä keikka *hikoil*

Aluksi olin vähän skeptinen kun ihmiset viihtyi vähän paremmin ylhäällä, mutta todettiin sitten yhden aikaan että premissä oli ensimmäistä kertaa enemmän ihmisiä alhaalla kun ylhäällä *hihu* Näin ei ole tainnut ikinä käydä.

Itellä oli aivan mahtava fiilis soittaa ja loistavasti se menikin *jiihaa*
Kiitos kaikki kaverit seurasta ja ihmisille jotka tykkäs tanssiakkin *iloinen*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

-P

Posts: 4,972

#25 • • -P
Oli kyl hävyttömän taakii soundii jagulta, ja sashan alkuteknoilut meni vielä. sitten lähti käsistä ja tuli tivolihooveria :(

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

Posts: 15,721

#26 • • UnityF joo just se

Taika:
Kiitos hienosta illasta. Niin järkkäreille kuin niille ihmisille jotka pitivät mun humalatilaa yllä*hihu*Olisi jäänyt se tämän pääsiäisen ainoa pääsiäismuna saamatta jos en olisi tänne saapunut:D

..Jotain syvällisempää ehkä sitten kun saan univelkani nukuttua pois..



*nyyh* mä en ala.. just kun oon *super**nuha* niin sä oot ollu liikenteessä *nyyh*

no ehkä ensi kerralla sitten... *juonittel* *plur* kivaa että siulla on ollu kiva ilta *joo* *hymy*


*hali*
HaPsULi

Posts: 170

#27 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
Aivan mielettömän kivat pirskeet mihin olen eksynyt aikoihin*joo* Musa oli kyllä sanoinkuvaamattoman hyper superia*jiihaa* Oli kiva nähdä tuttuja pitkästä aikaan*plur*
Tuli tanssahdeltuakin entistä enemmän ja jalat oli kyllä aika muusia kun kotiin pääsin 03 aikaan.. veny ilta TAAS himppasen liian pitkäksi*iloinen* koska tänä aamuna matskun koe..joka meni kyllä yllättävän hyvin.

kiitos kaikille tutuille, etenkin matille kun sain kyydin*hali*

JaGu*sydän*

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Avatar
#28 • • astaroth Guest
Jagu yllätti erittäin positiivisesti ja Sashan setti oli kokonaisuudessaan hyvä.

Oli kiva piipahtaa.
Elias

Posts: 434

#29 • • Elias Elias
Jagu soitti todella menevää musiikkia, tuli sitten tanssittua koko ilta melkeen *hymy*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Avatar
#30 • • tintsu Guest
Olipas taas yhensortin supercoolit. *nauru* Musiikki oli hyvää ja seura suhteellisen kurkoa. *sydän*

Mut on se kumma, kun tytöstä tulee huora kun sitä ei saakkaan lääppiä. *ding*
Nooh, kukin tyylillään. *piis*

Oli kivaa.
Maihku

Posts: 1,186

#31 • • Maihku neiti hankala
oli mukavaa ja ihan menevää musiikkia*joo*
kiva oli nähdä kavereita ja tuli juteltua parin uudenkin ihmisen kanssa(tosin nimiä en muista*hmph*) tosin päänsärky alkoi vaivaamaan loppuillasta vähän liiankin paljon*poks* mutta ens viikolla uudestaan*joo*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#32 • • Peikkotyttö
Huh!! olipahan mahtavat syndet*sydän* Kiitos kaikille jotka auttoivat mua saamaan näin mahtavan krapulan!!*super*

Kiitos ja anteeksi!*kiitoskiitos*

--
Groove is in the Heart

Avatar
#33 • • Cera Guest

Taika:
..Jotain syvällisempää ehkä sitten kun saan univelkani nukuttua pois..



siis että, millanen päivä sulla on huomenna??? *nauru*

ja kahentoista aikaan himaan!
..öö.
tai sitten ei.

kysyisin vielä, että mikä *känni*?

olipa taas kyllä ihan loistavaa!
Avatar
#34 • • Taika Guest

Cera
siis että, millanen päivä sulla on huomenna??? *nauru*


Normi päivä.
Eli ei mitään.
*iloinen*
sakin

Posts: 178

#35 • • sakin
Voi voi tilityksen tilitys, toivottavasti kenellekkään ei jäänyt traumoja.
Oli ihan sika hauskaa, pari kertaa jäi tilauksen tekeminen kesken ja piti JUOSTA takas lattialle pomppimaan. Sasha on mies paikallaan..

Kukas se kaveri oli siellä kameran kanssa, meinasin revetä ku se kerto mitä olin edellisellä kerralla kysynyt siltä, voi elämä.. onneks mä en toista itseäni.

Oli hyvä keikka, sain tavaroita takas ja jätin uusia taakse eli joutuu taas hakemaan..

S.
Avatar
#36 • • Edited skyraper Guest
Ja nain pelastui Hellsinki massiiviselta auraltani tasta tapahtumasta. Lento myohassa ja HelsinkiWandaalla kaiken sotkun jalkeen taxikuntoisena vasta klo 02.00 am Hotelliin kiireella ja pressassa sekoilu takuulla varatun huoneen kanssa, matkalaukut huoneen lattialla tapojeni mukaan levitettyina klo 0300 am. Outo olo ja tilasin kuumemittarin joka naytti 39.9
Tanaan sitten perehtyminen setani rantahuvilaan jonne asetun säveltamaan syksyyn saakka. Edelleen kuumeessa supra!
Miika

Posts: 893

#37 • • Miika
Mulle tuli ihan yllätyksenä miten hyvän setin Steven heitti. Kehitystä on tapahtunnu viime kuulemalta valtavasti, ja Double99:n R.I.P. Groove oli jotain mikä ihan liekkeihin vei. Rakenteesta en osaa sanoa, näin vain 'pari puuta metsässä' ja ne riitti. Kovasti oli kuulemma tuttuja, mutta harvaan itse törmäsin.

Nyt on reilu 5v Premin ke-iltamien fiilistelyä takana, jossain vaiheessa kävi pientä taantumaa, mutta nyt rehellisesti maistuu taas. Mikäs siinä (teini)paikassa on vanhempanakin ollessa. Sama se kunhan kivaa on ja läheinen musiikki soi. Kiitän.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#38 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Luminescent:
Mulle tuli ihan yllätyksenä miten hyvän setin Steven heitti. Kehitystä on tapahtunnu viime kuulemalta valtavasti, ja Double99:n R.I.P. Groove oli jotain mikä ihan liekkeihin vei.



*kiitoskiitos* Oli mahtava soittaa teille ihmiset. *kiitoskiitos*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Sirppu

Posts: 685

#39 • • Sirppu
Alakerrassa oli kyllä mukavampi tunnelma itseni mielestä ja siel oli syntärisankari jolle minulle oli lahjakin annettavana.. toivottavasti peikkotyttö pitää siitä*hymy* onnittelut vielä myöhäsenä uudelleen*hali*
Musiikki oli mukavaa ja tanssituttaan alko heti kyllä... ja siellähän mie olinkin yhtäkkiä näin ja noin piu*poks*
Pitää uudelleen taas saapua paikalle kuuntelemaan Stevenia ja muitakin.. hiuh:)