SUPERCOOL 16.3.2005 @ HELSINKI

54 posts, 3 pages, 12,342 views

sts

Posts: 7,969

#41 • • sts Sama pyynti aitta!

UnityF:
-clips-



Musta tuntuu että se lienee täysin turhaa *hali*
Avatar
#42 • • sakk303 Guest

sts:
---
UnityF:
-clips-

---


imo tuossa sakkk303:n suht sarkastisessa kommentissa ei ollut mitään
kovinkaan pahaa. Ihmisillä on oikeus mielipiteisiin ja erillaisuuteen, sinun jos jonkun vanhan polven bilettäjänä pitäisi se tietää.



joo ja taisin jo kerran tossa mainitakin, että ajatukset ilmestyivät forumiin välittömästi bileiden jälkeen, pienessä humalassa. Aamulla luettuani ton yöllisen postauksen, huomasin että saatoin sohaista ampiaispesää, joka ei kylläkään ollut tarkoitus, eli anteeksi kaikille jos möläytin jotain liiankin sarkastiseen sävyyn. Pelkurina olisin voinut korjata tuota ekaa kommenttia heti aamulla, mutta sitä en tee, sillä kyllä mä yhä kannassani pysyn sen suhteen, mitä alkuillan polskasta olin mieltä - en vain sanoisi sitä tosiaan enää ääneen.

Ja unityf:lle myöskin anteeksi, jos saavuin polkkabileisiin joissa soitettiin kuitenkin loppuillasta psykeä, jota minä sinne tulin varta vasten kuuntelemaankin.
UnityF

Posts: 15,721

#43 • • UnityF joo just se

sakk303:
Ja unityf:lle myöskin anteeksi, jos saavuin polkkabileisiin joissa soitettiin kuitenkin loppuillasta psykeä, jota minä sinne tulin varta vasten kuuntelemaankin.



Turhaa multa anteeksi mitään pyytelet. kyllä sä saat käydä ihan missä sä haluut niinkuin kaikki muutkin. Mut jos tiedostaa tulevansa bileisiin jossa ekana soi polkkaa ja sit vasta psykeetä ja tiedostaa että ei tykkää polkasta niin voi tulla myöhemässä vaiheessa niin kuin moni mun kaveri jotka tuli vain psykeetä kuuntelemaan.. Mut turha tästä on enempää vatvoo mä oon just heränny niin meen keittää aamukahvin. *haukottel*
jos on jotain viel niin voidaan jatkaa privan puolella. *piis*
sts

Posts: 7,969

#44 • • sts Sama pyynti aitta!

a:
missäs vaiheessa unitystä on tullu "vanhan polven bilettäjä"? .)

kyllä muaki muuten huvittaa se naperoiden virkkaamismeininki polkkabileissä, tulee ihan rednex mieleen :)



Mut hei REDNEX RULEZ! *piis*
Avatar
#45 • • MiSSy* Guest
*plur* *sydän* kylläpä sai tanssia taas kunnolla *jiihaa* oli NIIN hyvää settiä!!! *pihkassa*
Karvinen

Posts: 699

#46 • • Karvinen SekaiSin MariSta
*justjoo* ihan kivaa. . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

CM

Posts: 1,507

#48 • • CM
Heh. Olipahan kirjaimellisesti rankka ilta. Ilta alkoi kun joku hullu riehui haulikko kädessä huoltoasemalla ja päätimme lähteä autolla karkuun.. Sitten tultiinkin pileisiin moikkailee tuttuja. Musiikki oli aika nopeeta ja jotkut ihmisetkin oli nopeita. Proteuksella meni lujaa ja menoa oli kiva kattella =)
Ilta oli kaikinpuolin hauska siitä pileisiin tulosta eteenpäin. Kiitoksia Maija Huu:lle, Kosmiselle puolikaimalle ja muille tutuille seurasta! :)
sakin

Posts: 178

#54 • • sakin
Olipas mukava soppa..

Ekaksi kiittos mayah kyydistä *vink*

Kinli soittaessa yrittin mennä lattialle tamppaamaan, mut ylläri oli kova kun jalat ei tehny mitään, 1,5 h autossa ja siitä suoraan lattialle ja mitään ei tapahdu, eihän tän tällein pitänyt mennä..

proteusta tulin kuuntelee kuten aika moni muukin..
ja kotiin piti lähteet sen jälkeen.

toisin kävi..

Pääsin ekaa kertaa kuulemaan psy-jotain..ja tykkäsin kovasti eli pilkkuun saakka oltiin.
Täytyy päästä joskus toistenkin bilettää tommost musaa..


S.

Ps. yks Karri tuolta turusta sano kerran, että bilettämisen summa on vakio, mun tapauksessa sen vois ilmaista hävittämisen summa on vakio, täll kertaa jäi taakse mp3soitin ja jotain pipon tynkää. ( sain tosin kuulla hetki sitten soittimen olevan tallessa )