121 posts, 7 pages, 43,451 views
Orfeus:
Hieman offtopic mutta onko jollakulla käryä löytyykö vielä jostain uutena pinohiiren 500s soittimia? Malli vetäytymässä markkinoilta ja olis kiire saada kaveri toiselle soittimelle*uuh*
Dj Sam:
---
Orfeus:
Hieman offtopic mutta onko jollakulla käryä löytyykö vielä jostain uutena pinohiiren 500s soittimia? Malli vetäytymässä markkinoilta ja olis kiire saada kaveri toiselle soittimelle*uuh*
---
Olen siinä uskossa ettei niitä juuri enää saa..
mutta vilkaise huuto.net. siellä oli tovi sitten 2 kpl myynnissä halvalla.
Orfeus:
---
Dj Sam:
---
Orfeus:
---
Olen siinä uskossa ettei niitä juuri enää saa..
mutta vilkaise huuto.net. siellä oli tovi sitten 2 kpl myynnissä halvalla.
---
Juu kyl käytettyjä toki saa mutta ensisijaisesti etsin uutta! Pakko varmaankin silti turvautua cdj-200s tai käytettyyn viissatasee
Tuolta löytys.Orfeus:
DJ_laama:
---
Orfeus:
---
eikös noita vielä thomannilta saa ihan uutena ?
remotion, 4.4.2005 13:44:
kumpia on tarkempi soittaa cdj500 vai cdj800?
Kun olen nyt jo pitkään vartonut koska nuo cdj200 tulee myyntiin mutta kohta ei enää pinna kestä ja pitää sitten ostaa ne 800 jos se kiekko on oikeesti hyvä niissä. mutta pelottaa vaan että se ois jotenkin kämänen kun neon sitä aina haukkuu ja sitten sitä on myös haukuttu löysäksi...