Loopy - Saunaproge

13 posts, 1 page, 2,231 views

villelope

Posts: 2,846

#1 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Jatketaan Tarsemin viitoittamaa tietä, mutta mennään hivenen syvemmälle. Miksauksen tarkoitus on toimia kunnianosoituksena sekä tukena kaikille kotimaisen progemman soundin tuottajille.

Lataa:
Loopy - Saunaproge


74:28 Min / 104 Mt / mp3 / 192 kbps / Stereo

Miksauksella olevat artistit (in alphabetical order):
DLM vs Diffas
Fluid in Motion
Incolumnis
Introvert
Kenjido Okiru
Miika Kuisma
Pasi Korhonen
Perttu Lindroos
Sheep
Tearrain

Tracklist vilahtaa tänne muutaman palautteen jälkeen.

NJoy!

(ja Shapeshifterille kiitokset serveritilasta)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#2 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
tän voisi melkein tsekata :)(:
lataukseen ny, palaute sit.

--
dasinoaisnvs

Mike Kila

Posts: 306

#3 • • Mike Kila
Kyllähän tää alkaa menee kerta kerralta paremmin alas :). Hyvää tsillailumusaa näin taustalle.. Uskomattoman paljon hyvii tuottajii Suomessa *nauru*!
akiapina

Posts: 2,729

#4 • • akiapina apinaki
Hyvä jestas sentään mitä soundia! Puolet kuuntelin autossa ja ainakin kolmannen biisin tekijä voisi nostaa käden ylös, voisin ruinata tuota raitaa itsellekin jos minkäänlaisia sopimuksia ei (vielä) ole saatu aikaan *hymy* Enemmän analyysiä kun miksaus on kuunneltu rauhassa kokonaan, plussaa ainakin äänenlaadusta ja miksaustekniikkakin kuulostaa hyvältä, mitä nyt yhden pienen laukan spottasin ;)
Avatar
#5 • • Joe Le Bon Guest
Wow... laitetaan paketti lataukseen!

Ja jos kaipaat lisää suomiprogee niin kantsii tsekata ainakin disko_joe - turnball ten

Palautetta jahka kuuntelemaan päästy..
villelope

Posts: 2,846

#6 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Aki A.:
Puolet kuuntelin autossa ja ainakin kolmannen biisin tekijä voisi nostaa käden ylös, voisin ruinata tuota raitaa itsellekin jos minkäänlaisia sopimuksia ei (vielä) ole saatu aikaan *hymy*


Laitetaan nyt tracklist kun oon sen jo plattariinkin laittanut.

Perttu Lindroos - Keep Your Distance
DLM vs Diffas - Sunday
Tearrain - No Anger
Sheep - Wasted
Perttu Lindroos - Half Way Home
Introvert - Future
Tearrain - Seatide
Fluid in Motion - Soul Dimension
Pasi Korhonen - SID
Kenjido Okiru & Miika Kuisma - Untitled
DLM vs Diffas - Down Under
Incolumnis - Angelic
Incolumnis - One with Sanctuary

Kyseessä on siis Tearrainin No Anger. Biisi on soinut myös valtakunnan taajuuksilla OlliS:n soittamana.

Aki A.:
Enemmän analyysiä kun miksaus on kuunneltu rauhassa kokonaan, plussaa ainakin äänenlaadusta ja miksaustekniikkakin kuulostaa hyvältä, mitä nyt yhden pienen laukan spottasin ;)


Plattariin on tullut myös palautetta. Olis kiva kuulla teiltäkin vähän tarkempaa analyysiä. Aki? ;)

Ja kyllä nyt settiin vähintään yksi laukka on laitettava. :)
hoopstar

Posts: 472

#7 • • hoopstar hoopstar
Oon täs ny pidemmän aikaa kuunnellu tätä saunaprogesettiä. Aika chilliä progekamaa. Ei mitään hulvatonta bilemateriaalia, mutta oikein mukavaa kuunneltavaa. Toimii esimerkiksi saunassa :D Itse olen kuunnellu samalla kun lueskellu tenttiin. Maistuu kyl. Teknisesti moitteeton ja mukavia pilittelyjä :) good shit *piis*
Avatar
#8 • • Joe Le Bon Guest
Not found - serverit alhaalla?
hoopstar

Posts: 472

#9 • • hoopstar hoopstar

disko_joe:
Not found - serverit alhaalla?


mulla ainakin pelittää
Avatar
#10 • • Joe Le Bon Guest

hoopstar:
---
disko_joe:
Not found - serverit alhaalla?

---

mulla ainakin pelittää



Jes, niin täälläkin nyt. Taisi olla vain väliaikainen tauko.
Avatar
#11 • • Joe Le Bon Guest
Huhuu,

No jo oli mukavan lempee paketti! Sulavaa menoa alusta loppuun ja osaltaan sopii saunaprogen lisäksi myös toimisto-trance -kategoriaan *heiii*

Soundi kuulosti mun korvaan hieman mekaaniselta mutta voi johtua myös kuulokkeista..

Propseja suomipojille.
villelope

Posts: 2,846

#12 • • villelope Lope of Lope & Kantola

hoopstar:
Maistuu kyl. Teknisesti moitteeton ja mukavia pilittelyjä :) good shit *piis*


Tattis.

hoopstar:
Oon täs ny pidemmän aikaa kuunnellu tätä saunaprogesettiä. Aika chilliä progekamaa. Ei mitään hulvatonta bilemateriaalia, mutta oikein mukavaa kuunneltavaa. Toimii esimerkiksi saunassa :D Itse olen kuunnellu samalla kun lueskellu tenttiin.


Luetko tentteihin saunassa? :D

Aika rauhallista toi on alkuun, mutta niinkuin disko_joe tuossa totesi, niin meneehän se välillä myös trancemman soundin pariin. Toimistotrance kuvannee sitä terminä mainiosti. :D

Kiitokset kommenteista. Enemmänkin palautetta saa toki antaa.
hoopstar

Posts: 472

#13 • • hoopstar hoopstar

LooPy:
Luetko tentteihin saunassa? :D


eivätkö kaikki? *ding*