HALLMARK // TITANIUM 19.3.2005 @ Helsinki

94 posts, 5 pages, 12,663 views

Twist

#61 • • Twist Team Kemuttajat
Joo, parit viime hallut on ollu vähän pettymys, mutta tällä kertaa ei pettäny *pihkassa* Musiikki oli loistavaa , tabi soitti kelposetin ja proteus sit räjäytti potin ...Kiitos kaikille hyvästä seurasta ..Ens kerralla uusiks!!! *super**plur**jiihaa*
skywalker

#62 • • skywalker mr.miyagi
hymyhän on bileissä kaiken a ja o,ihan sama mistä sen saa.olisko bileissä järkeä jos siel olis kaikki naamat ku norsun...
ihan kivat hallut,hyvää musaa.oli mukava käydä pistämässä hieman jaloilla koreaksi*jiihaa*.
muutama hieman häiritsevä "yli-juopunut" henkilö onnistui tanssilattialla pilaamaan fiilistä...*uuh*.mutta eipä sitä voi oikein ikinä välttää.
tanssilattia oli just yhtä ruuhkanen ku aina,mut niinku joku tos aikasemmin sano et välillä tuli sopiva rako missä kerkes just sopivasti laittamaan kunnolla tuulemaan*jiihaa**muhaha*.
kiitos myös linsq:lle/lillille seurasta*kiitoskiitos*,kaverit teki oharit....*uuh*.

--
you don`t know the power of the dark side

zaler

#63 • • zaler e h k i s
kivaa oli joo... tabin setti oli illan paras *sydän*
ja en tajua hehkutusta, mulle upposi vaan muutama random biisi proteuksen setistä, muuten *igor*... ihan hyvää musaa ok muuten mutta ei ehkä ihan mitä mä halluissa odotin kuulevani... joo..

--
let´s eat to the beat!

jugy

#64 • • jugy Tsilinaksu!
Mielestäni eiliset pippalot olivat parhaat Hallmarkit aikoihin *joo* , paikalle tuli saavuttua vasta yhdentoista maissa ja meno vaikutti vielä silloin melko hiljaiselta. DNA pisti kuitenkin pari vanhempaa hittiä soimaan, ja jäinkin miettimään mitähän helmiä jäi kuulematta...
Tabin setin alku oli kolmisen varttia hieman "omituista", mutta sen jälkeen yhdistelmä Beautiful (Marc Mitchell remix)*sydän* ja heti perään Firewallin Sincere *hih* vetivät kyllä suupielet tarpeeksi koholle!! *super**super*
Proteuksen trancesetti oli myöskin maittavaa, valitettavasti voimat ehtyivät paria varikkopysähdystä lukuunottamatta yhtäjaksoisesta tamppaamisesta.

Tilaa oli muutamiin edellisiin halluihin verrattuna yllättävänkin runsaasti *jiihaa* , tosin muutamia holtittomia heilujia tuli väisteltyä ja olipa laturiin saapunut hieman ranskalaisvahvistuksiakin.

PS. Biisientunnistajat hoi, mikäs kappale oli Tabin setin ~5. viimeinen heti LSG:n Netherworldin jälkeen? Tuttu biisi, mutta nyt vasta tuntui todella kolahtavan... *super**nuotti*

Ja se Signum - Gamemaster: *aplodit*
iam

#65 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space
Tab oli kyllä tulessa *handsintheair*

Se ekat 45 minuuttia oli taas mun mielestä just sitä mielenkiintoista soundia *slurps* Kiva seurata miten miehen maku kypsyy.

Muutenkin proteuksen fanittajat toivat kivaa värivaihtelua ja oli mukavaa nähdä vaihteeksi myös vähän uusiakin naamoja. Proteuksen setissä oli muutama vanha ihq-biisi mitä tuli niiskuteltua ja setin avaus joofin main voyagella oli kyllä hieno veto!
Jna

#66 • • Jna
Ekat 4 h oli ihan jees. Mutta koska niistä aiheutui taas 38,4 asteen kuume, ei olisikaan kannattanut lähteä..
-lera-

#67 • • -lera-
oli kivaa pitkästä aikaa.. *jiihaa* onneksi lähdin.*joo*

zaler:
kivaa oli joo... tabin setti oli illan paras *sydän*
ja en tajua hehkutusta, mulle upposi vaan muutama random biisi proteuksen setistä, muuten *igor*... ihan hyvää musaa ok muuten mutta ei ehkä ihan mitä mä halluissa odotin kuulevani... joo..

vähän samoilla linjoilla olen..
en tajunnut tota proteus-hehkutusta.. *ding*
#68 • • hellu Guest
Yaeh, saavuin pelipaikalle noin yhdentoista jälkeen suoraan tanssilattialle, jossa sit tuli heluttua tabin setin loppuun. Aaaah, tuntuu jaloissa ^____^

DNA oli hyvä, TABi parhain kiitos!!!

Muutamat niin sanotut turistit ottivat välillä päähän, mut muuten oli loistoo! Niin ja viel et hei tupakoitsijat, onko tein todellakin pakko polttaa sitä röökii tanssilattialla?? Ei oo vaikee mennä hetkeks sivummalle, tai jos poltatte lattialla niin suojatka se omaan kämmeneen. Meinaa sain eilen taas muutamasta tupakasta osuman ja se ei oo kivaa!!! *grr*

Jep, tä kiittää ja kumartaa.. ens kertaan siis.. jei.
Bellezaaa

#69 • • Bellezaaa Afrodite*

Jna:
Ekat 4 h oli ihan jees. Mutta koska niistä aiheutui taas 38,4 asteen kuume, ei olisikaan kannattanut lähteä..

Taas... ulkonaliikkumiskielto ainakin viikoks!
*lohduttel* *hali*
AlexS

#70 • • Edited AlexS kummasetä

jugy:

Lost Tribe. Signum remix?

Ja se Tabin soittama biisi...kenties joku näistä?
AR52 - Enigma
Tab vs Super8 -First Aid
Aalto - Resolution

Enivei, hieno ilta oli. D.N.A, Tab sekä Proteus soittivat mielestäni kaikki hyvät setit, muutama vaisumpi raita mahtuu aina joukkoon mutta eipä haittaa!
Signum - Push Through oli todella mukava kuulla Proteuksen setissä...ja sitten tämä hieno hehkutus biisi Proteuksen setissä joskus 2:30-3:00 välillä.
Tuttu melodia mutta ei vaan tule biisiä mieleen *hih*
D.N.A:lla ja Tabilla tuli pari todella messevää basso-rallia,
aivaaan hävytön beis *hymy* Kelpais mullekin!
Kaikki illan dj:t näyttivät olevan myös suht hyvässä fyysisessä kunnossa *hymy*

Oli kivaa, kiitos!

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

jugy

#71 • • jugy Tsilinaksu!

AlexS:
---
jugy:
---
Lost Tribe. Signum remix?

No niin juu *blush* Olin kirjoittamassa Signumin Push through:sta, ja siitähän tuo sitten lipsahti...
Kiitos ehdotuksista, täytyy tarkistaa nuo ehdotukset, josko tärppäisi... *kiitoskiitos*
AlexS

#72 • • AlexS kummasetä

DANCERI:
---
Kaikissa meissä asuu pieni rasisti... usko pois *hymy*

Ja mä sanon suoraan: Hallut oli aika P

Ä
jne.
P.S MENE RÄPPI BILEISIIN *nauru*

Kuinka kypsää, ne tärkeimmät eli huutomerkit ja capslock löytyy.
Oletko nyt varmasti muistanut dissata tarpeeksi monessa viestissä.
Ikävää että sinulla oli ikävää.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

#73 • • ALIEN Guest

Samu*:
Ja mikäköhän siinäkin on, että neljä kertaa tultiin tanssilattialla tanssiessani mua kyynerpää/olkavarsitaktiikalla suoraan päin, tyyliin "tilaa mä meen nyt tästä" -asenteella. Ja jokainen kerta kyseessä oli ulkomaalainen, marokkolaista syntyperää oleva nk. mokkakikkeli.
*kivatsulle*

En mä rasisti ole, mutta ihan tosissaan vituttaa tollaset jotka jos eivät käyttäytyä osaa, ni tosissaan vois painuu vaik takas sinne vitun kehitysmaihinsa sen sodan loputtua jo aikoja sitten.

Jos kerran monta kertaa tapahtui niin olisit sanonut asiasta heille vai pelkäsitkö kuollaksesi heidän tekevän jotain sulle?
Samu81

#74 • • Samu81 kokolihaa

ALIEN:
---
Samu*:
Ja mikäköhän siinäkin on, että neljä kertaa tultiin tanssilattialla tanssiessani mua kyynerpää/olkavarsitaktiikalla suoraan päin, tyyliin "tilaa mä meen nyt tästä" -asenteella. Ja jokainen kerta kyseessä oli ulkomaalainen, marokkolaista syntyperää oleva nk. mokkakikkeli.
*kivatsulle*

En mä rasisti ole, mutta ihan tosissaan vituttaa tollaset jotka jos eivät käyttäytyä osaa, ni tosissaan vois painuu vaik takas sinne vitun kehitysmaihinsa sen sodan loputtua jo aikoja sitten.

---

Jos kerran monta kertaa tapahtui niin olisit sanonut asiasta heille vai pelkäsitkö kuollaksesi heidän tekevän jotain sulle?

???

Joka kerta kyseessä oli eri tyyppi änkeemässä eri suuntaan, ei mitään porukkaa. Ja tottakai vihaisen mulkaisun kahdelle viimeiselle ja ärähdin, eivätpä vähää välittäneet vaikka vilkaisivatkin taakseen.
Ehkä mulla sitten ei oo tarpeeksi uskottavuutta.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

#75 • • ALIEN Guest

Samu*:

???

no sehän selittää kaiken :D
Presence

#76 • • Presence
Joo, no...emmänyttiiä
Tabilla oli kyllä välillä imho aika persoonatontakin jyystöä. Muttei haitannu koska kärsin siinä kohden iltaa mystisestä voiman katoamisesta jaloissa. Onneksi kondis parani kahden jälkeen ja pääsi heittämään Proteusta, joka kyllä oli tän illan kingi.. Jossei lasketa sitä Vantaalaista pelleä, jonka itsetunnolle kävi kovasti kun eukkonsa tsiigaili mua. Tilitä sille eukolles, älä mulle saatikka sitten mun frendeille. Onneksi ollaan rauhallista sakkia ettei tullu suututtua. Aina hauskaa riehua baarissa ja lentää ulos, vai mitä???

Mutta PROTEUKSELLE iso käsi
micqo

#77 • • micqo
Oli kyl tosi hyvät kemut kaikinpuolin,ei mitään pahaa sanottavaa mistään,,ilta oli erittäin mukava!
Musatarjonta oli erittäin maistuvaa jokaiselta... D.N.A,TAB,Proteus *aplodit* Pakko oli käydä välistä tamppaamassa.*jiihaa**piis**jiihaa*
#78 • • TDK_ Guest
Loistavat kemut... *jiihaa*, Proteus veti kyllä *super* hyvä setin *aplodit*
zanta

#79 • • zanta Rovaniemen isäntä
Mjoo kotiuduttu on jo kylmästä etelästä.

Ekat hallut takana, ei huonot bileet mutta ei nyt mitkään erikoisetkaan...
Itse en ollut oikein virkeänä enkä tainnut tanssia muutakuin Proteuksen setistä Deepsky - Cosmic Dancer mikä oli kiva kuulla piiiiitkästä aikaa :)
D.N.A. oli aika positiivinen "yllätys" kun ekaa kertaa kuulin mut Tab oli sit sitä mitä oikeastaan odotinkin ennakkoon vaikka ekaa kertaa kuulinkin...

Mie olin sitten se yksi turistin näköinen tyyppi ;)

ps. siellä etelässä on aina niin vitun kylmä enkä mie muista sitä koskaan etukäteen... :D

--
hyvät bileet ei tunnu miltään jos ei välillä käy paskoissa bileissä

NaperO

#80 • • Edited NaperO normien katkaisin
Ihan jees *jiihaa*, ihan jees *känni*. Siinäpä se, parin kuukauden biletauko on taas rikottu ja hyvä niin.

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"