94 posts, 5 pages, 12,663 views
zaler:
kivaa oli joo... tabin setti oli illan paras
ja en tajua hehkutusta, mulle upposi vaan muutama random biisi proteuksen setistä, muuten... ihan hyvää musaa ok muuten mutta ei ehkä ihan mitä mä halluissa odotin kuulevani... joo..
jugy:
Ja se Signum - Gamemaster:
DANCERI:
---
Kaikissa meissä asuu pieni rasisti... usko pois
Ja mä sanon suoraan: Hallut oli aika P
Ä
jne.
P.S MENE RÄPPI BILEISIIN
Samu*:
Ja mikäköhän siinäkin on, että neljä kertaa tultiin tanssilattialla tanssiessani mua kyynerpää/olkavarsitaktiikalla suoraan päin, tyyliin "tilaa mä meen nyt tästä" -asenteella. Ja jokainen kerta kyseessä oli ulkomaalainen, marokkolaista syntyperää oleva nk. mokkakikkeli.
*kivatsulle*
En mä rasisti ole, mutta ihan tosissaan vituttaa tollaset jotka jos eivät käyttäytyä osaa, ni tosissaan vois painuu vaik takas sinne vitun kehitysmaihinsa sen sodan loputtua jo aikoja sitten.
ALIEN:
---
Samu*:
Ja mikäköhän siinäkin on, että neljä kertaa tultiin tanssilattialla tanssiessani mua kyynerpää/olkavarsitaktiikalla suoraan päin, tyyliin "tilaa mä meen nyt tästä" -asenteella. Ja jokainen kerta kyseessä oli ulkomaalainen, marokkolaista syntyperää oleva nk. mokkakikkeli.
*kivatsulle*
En mä rasisti ole, mutta ihan tosissaan vituttaa tollaset jotka jos eivät käyttäytyä osaa, ni tosissaan vois painuu vaik takas sinne vitun kehitysmaihinsa sen sodan loputtua jo aikoja sitten.
---
Jos kerran monta kertaa tapahtui niin olisit sanonut asiasta heille vai pelkäsitkö kuollaksesi heidän tekevän jotain sulle?
Samu*:
???