Unik:
Hassua suomenkieltä tossa flabassa
Alkuperäinen teksti menee: "in this great future of ours don`t forget your past" ...tai jotain sinnepäin.
Kun koko muu flaba on tehty Suomea käyttäen, kuulostas himpan hassulta laittaa toi Lontooks, eiks hä? Suomen kieli kun ei tunne futuuria. Miten oisit ton suomentanu?
Melkein tekis mieli tulla kun kotikylässä jotain tapahtumaa. Tiiä vaikka tuliskin, seuraavan päivän keikkalle saattais päästä silmä mustana. Ehkä sitä venyy. Paras kommentti ziczacista normi viikonloppuna: Kaapinkokonen lätkäurpo tönäsee melkein kumoon kun seison tuoppi kädessä ja kattelen menoa "mee pois mun kaverin eestä!"
Suomigrillillä käynti on sitten muista kaupungeista tuleville pakollista kun baarit menee kiinni. ;)
DominikH:
--- ujin:
Suomigrillillä käynti on sitten muista kaupungeista tuleville pakollista kun baarit menee kiinni. ;)
Mikkeli viis nolla yks nolla nolla...
---
Suomigrilli on kyllä ykköspaikka,jos haluu ottaa paikallisten kanssa matsia ;D
Eikä aina tartte edes mennä sinne asti. Hehe, taannoin soittelin normi-iltoja siinä ihan suomi-grillin kulman takana Stopparissa. Kerrankin tuli yks helvatan tupajumi huutamaan ruudullisessa flanellipaidassaan siihen kopille, että: "soitahan poika vähän rokkia, kun toi mun tytsy on pyytänyt jo monta kertaa". Mä sanoin sille et ei käy ja se hermostu totaalisesti! Häiskä tuli siitä sinne dj-koppiin keuhkoomaan. Noh, kaveri otti siitä suuntaa sinne lavan portaisiin päin niska-perse-otteella, onneks jaloillansa...! Huuteli venttaavansa mua kuuluisalla Suomi-grillilä, mut ei sitä näkynyt sen koommin!
Paremmalla onnella ens kerralla ja sinnehän ei oo enää matkaa ku KAX VIIKKOO!!!
***SAVO SEKAISIN, JEE!!!***