Metroseksuaalit

136 posts, 7 pages, 27,987 views

nuance

#121 • • nuance cov ops, combat, sunrise

remotion:
---
nuance:
---
[Nuclear]:
---
nuance:
Kai mä sit oon joku saakelin dösäseksuaali ku mun kauneuden(?)hoitotuotteiden yhteisarvo on kirkkaasti lähempänä sataa euroa ku kahtakymmentä.
---

No eihän satasella saa vielä mitään. *vink*

---

No kyllä sillä saa jo hyvän kasvopuhdistusaineen, kuorinta-aineen, pari erilaista kosteusvoidetta, hyvän aftershaven ja dödön jne.

---

Mistä?!? Mun mielestä EDT maksaa yleensä about 40-50, hiusgeeli 10-20, dödö 5-35jne... 20 saa kaiken mitä tarvii hampaiden puhdistukseen. ei muuta.

No hm mulla on kaapissa ainaki nää:
Biothermin kasvopuhdistusvaahto 25e
Lumenen kasvokuorinta-aine 20e
Hedit hiusmattavaha 15e
CK BE -dödö 20e
Pari jotain kosteusvoidetta jonka speksei en muista ~30e
Loput rojut mun kylppärissä on niin markettikamaa etten osaa niille nyt mitään hintalappuja laittaa. Vaihtoehtoisesti vois olla suomalaisen miehen peruskokoonpano:

AXE 4e
Palasaippua 3e
Joku markettigeeli 5e
Hyvällä tuurilla joku purkki niveaa 5e
hrdkvr

#122 • • hrdkvr KURGO
parranajo öljy, aftershave balsam, edt, parranajo hyvä hölä ~150e

clarinsin puhdistus aine ja kasvovesi ~45e

kunnon shampoo ja hoitoaine ja geeli(paul mitchell) ~60e

showergel, mustäpäänpoisto ainekynsileikkurit, kynsisakset, kosteusvoide, käsirava, topsit ~100e

punttiskortti kk ~50e
parturi ~30e/kk

noi tulee nyt nopeesti mieleen.. kyllä kauneudenhoito maksaa

--
-keep it hard-

äm

#123 • • äm
Hyvää iltapäivää, äidin kieli oppivirhe!

hardikaveri:

parranajo öljy
hyvä hölä
puhdistus aine
mustäpäänpoisto
ainekynsileikkurit
käsirava

ainekynsileikkurit *lmao*
Vähän kuten mainoksessa, jossa esiteltiin hieno sähköparran ajokone

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

hrdkvr

#124 • • hrdkvr KURGO
ei sormet pysy messissä *nauru*

--
-keep it hard-

remotion

#125 • • remotion nostatus guru

Tatuovi:
Kaikkein epävarmimmat ihmiset ovat homofoobisia jne. Ja suomalaismiehet ovat yleisesti ottaen hyvin epävarmoja eikä itsetunto ole kohdallaan. *eiei*

HOHOHOO! taas on faktaa pelissä...
dj SäPi

#127 • • dj SäPi Team FFF, allstars
dödöö, shamppoota, hammasharja et tahna ja vähän talvisin jotain rasvaa....ei muuta tarvita, en ainaskaan mä... ja se on saletti..!

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

JustinSan

#128 • • JustinSan Nullius in verba
"Mitä se metroseksuaali on?! Saaks sil naisii? Jos saa ni mä ainakin hommaan ihan vitusti metroseksuaalii!"

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

egmondo

#129 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

JustinSan:
"Mitä se metroseksuaali on?! Saaks sil naisii? Jos saa ni mä ainakin hommaan ihan vitusti metroseksuaalii!"

*nauru**aplodit* joo sitä saa ostettua lähi siwasta *repeilee*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

skywalker

#130 • • skywalker mr.miyagi

*muhaha**sars*

--
you don`t know the power of the dark side

-P

#131 • • -P

DANCERI:

-clip-

Jäbällä on kyl snadisti naiivi kanta tällä hetkellä. kyllä sitä oikeasti voisi miettiä, mitä suustaan laukoo, ennen kuin sen tekee.

järki käteen (tm)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

-P

#132 • • Edited -P

DANCERI:

*hymy* No Mitä nyt?? Eto mojo mnenija... Sei4as!!! Ny izvini dorogoij esli 6tota ne ponravilos *nyyh*

mielipiteitä saa toki olla, mutta ne voi ilmaista järkevästikin menemättä lähes utopistisiin kärjistyksiin

edit: typojen korjailua

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

evvk

#133 • • evvk
joo.. kaiken maailman hiusvahoja jne jne löytyy..
¡ Previous post a couple of years ago !
terraluna

#135 • • terraluna Agentti
Yleensä mieluummin metro kuin retro ;D Musta mieskin voi ajaa kainalokarvat ja munakarvoja trimmata, tietyissä tilanteissa se on jopa toivottavaa. Ei se mitenkään vähennä miehekkyyttä tai miehistä viehättävyyttä, päinvastoin. Sit parran saa kans ajaa, viikset+leukaparta on jees jos ne sopii. Mieluummin ilman tuoksua kuin liikaa sitä, kunhan on suihkunraikas ja dödöä kainalossa, se riittää. Semmonen etelän "adonis" överöinti tuoksuissa saa aikaan vain pahoinvointia.

Tukkaan väriä, jos ei alkuperäinen kantajaansa miellytä, mut kuten naisillakin sellaiset kauas oikeasta väristä vedetyt, kovakontrastiset viritykset harvoin kohentavat ulkonäköä. Meikkaus on mulle ihan ok niin kauan kuin se ei sanottavasti näy. Eli joku kevyt sävyttävä kosteusvoide, peitepuikko näppyihin ja tummiin silmänalusiin, huulirasva ja väritön kulmageeli vaikka eivät häiritse silmääni. Ripsari, kajal, huulipuna, meikkivoide jne. näyttävät edelleenkin miehen kasvoilla mielestäni hassuilta. Johtuneekohan ihon rakenteesta, parransängestä vai mistä, hmm...

IMO miehet voisivat kiinnittää enemmän huomiota just em. kaltaisiin "pikkujuttuihin" kuin vaikka sen hauiksen kehittämiseen. En diggaa turpealihaksisista, naamastaan anorektista teinityttöä muistuttavista testohirviöistä, joilla on unohtunut että ulkoinen viehättävyys on muutakin kuin sitä kenellä on eniten massaa. (Toisaalta aika moni tän päivän metro on varmaan just noita semibodareita.)

Sit loppuun vielä et jotkut miehet on ihan söpöjä ja siistejä ilman nenäkarvatrimmeria ja kevyesti ruskettavaa lotionia. Silti jos viehättävyydestä puhutaan, siihen tarvitaan yleensä muutakin kuin samalla saippualla pesty naama ja tukka ja ekana käteen osunut villapaita. Pieni vaivannäkö ei ole sama kuin turhamaisuus ja moni ihminen näyttää huomattavasti pirteämmältä esim. kun tukka on leikattu sopivasti ja laitettu kivasti. Jos multa kysytään, niin yleensä kun poimin kivannäköisiä miehiä vastaantulijoista kadulla, niin veikkaisin että suurin osa luokiteltaisiin yleisöäänestyksessä metroseksuaaleiksi.

P.S. Ehkä osa metro-tyyppisten miesten viehätystä on myös moderni mieskuva ja se itsevarmuus, jolla he suhtautuvat ulkonäköönsä. Mikään ei oo ankeempaa kuin joku peruspera, joka tuhahtaa "minä mitään vesiä tai rasvaa parranajon jälkeen käytä, homojen hommaa!1" Jos ei käytä, niin sitten ei, mut noi homo-kommentit ja se siihen yleensä liittyvä jäykistely ja ennakkoluuloisuus saa mut aina huokaisemaan sisäisesti.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

#136 • • Norb Guest
Mä värjäsin vkl droidin hiukset mustaksi ja samalla kysyin jos saisin värjää kulmakarvatkin. Hirvee suostuttelu ja vääntäminen, mutta onneks sain luvan värjätä *nauru* Hyväthän niistä tuli broidinkin mielestä *joo* Eikä se óllu niin homojen juttu loppujenlopuks. Saan jatkossakin värjää niitä *plur*